Пошуковий запит: (<.>A=Бакуліна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Бакуліна Н. Концептуальні засади методики формування толерантності [Електронний ресурс] / Н. Бакуліна // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_54 В результаті теоретичного аналізу проблеми, апробації на наукових конференціях і роботи з дітьми – представниками різних національностей розглянуто проблему основ методики формування толерантності. Виділено основні концептуальні підходи – компетентнісно-орієнтований, особистісно-діяльнісний (комунікативно-діяльнісний) і соціокультурний. Зазначено, що формування толерантності полягає у формуванні умінь і навичок поведінки людини. Проаналізовано найбільш значущі компетентності, необхідні для формування толерантної ціннісно-орієнтованої поведінки особистості: соціальна, міжкультурна, мовна, соціокультурна, народо- і країнознавча, лінгвонародознавча і лінгвокраїнознавча. З’ясовано, що рівень інтолерантної поведінки у дітей та підлітків серед новачків поступово знижується, та зростає рівень толерантності серед тих вихованців, які вже тривалий час знаходяться у даному навчально-виховному міжетнічному середовищі. В результате теоретического анализа проблемы, апробации на научных конференциях и работы с детьми – представителями разных национальностей рассмотрена проблема основ методики формирования толерантности. Выделены основные концептуальные подходы – компетентностно-ориентированный, личностно-деятельностный (коммуникативно-деятельностный) и социокультурный. Указано, что формирование толерантности заключается в формировании умений и навыков поведения человека. Проанализированы наиболее значимые компетентности, необходимые для формирования толерантного ценностно-ориентированного поведения личности: социальная, межкультурная, языковая, социокультурная, народо- и страноведческая, лингвонародоведческая и лингвострановедческая. Выяснено, что уровень интолерантного поведения у детей и подростков среди новичков постепенно снижается, а уровень толерантности среди воспитанников, длительное время находящихся в данной учебно-воспитательной межэтнической среде, возрастает. As a result, the theoretical analysis of the problem, testing at scientific conferences, and working with children – of different nationalities consider the problem of the foundations of a technique of formation of tolerance. The study identified the main conceptual approaches - competence-oriented, learner-activity (communicatively-activity) and socio-cultural. It’s pointed out that the development of tolerance is shaping the behavior of the person. Analyzed the most important competencies required for the formation of a tolerant value-based behavior of the person: social, intercultural, language, socio-cultural, and regional geographic people-, linguistic ethnology and linguistic regional studies. It was found that the level of intolerant behavior in children and adolescents among the newcomers gradually reduced, and the level of tolerance among students, who have long been found in the educational ethnic environment increases.
|
2. |
Бакуліна Н. Інноваційні технології в управлінні персоналом вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2015. - Вип. 20. - С. 120–126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2015_20_24
|
3. |
Качан Є. Сутність компетентністного підходу і його використання в управлінні персоналом вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Є. Качан, Н. Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2012. - Вип. 17. - С. 49–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2012_17_11
|
4. |
Качан Є. Результативність діяльності науково-педагогічного персоналу вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] / Є. Качан, Н. Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2013. - Вип. 18. - С. 88–96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2013_18_15
|
5. |
Коцелко С. Аналіз чинників та принципів, які впливають на оплату праці на хлібопекарських підприємствах Тернопільської області [Електронний ресурс] / С. Коцелко, Н. Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2011. - Вип. 16. - С. 83–86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2011_16_17
|
6. |
Бакуліна Н. Формування та використання мотиваційного механізму розвитку компетенцій персоналу вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2016. - Вип. 21. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2016_21_22
|
7. |
Бакуліна Н. Інноваційні технології в управлінні брендом роботодавця [Електронний ресурс] / Н. Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2017. - Вип. 22. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2017_22_20
|
8. |
Бакуліна Н. Розвиток креативних індустрій в Україні: аналіз і оцінка [Електронний ресурс] / Н. Бакуліна, В. Фалович // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2019. - Вип. 24. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2019_24_5
|
9. |
Бакуліна Н. Тенденції та перспективи розвитку креативної економіки в Україні [Електронний ресурс] / Н. Бакуліна, О. Собко // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2018. - Вип. 23. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2018_23_6
|
10. |
Бакуліна Н. М. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах ГІГ-економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Бакуліна, В. А. Фалович // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 2(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31(70)_2(1)__26
|
11. |
Бакуліна Н. В. Формування культурно-мовної компетенції ліцеїстів у навчанні мови іврит [Електронний ресурс] / Н. В. Бакуліна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 3. - С. 28-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_3_5
|
12. |
Бакуліна Н. Провідні ідеї лінгводидактичної спадщини І. П. Ґудзик у контексті дидактики багатомовності [Електронний ресурс] / Н. Бакуліна // Український педагогічний журнал. - 2023. - № 1. - С. 85-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2023_1_10
|