Пошуковий запит: (<.>A=Архипова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Архипова С. П. Освіта як елемент життєдіяльності людей літнього віку [Електронний ресурс] / С. П. Архипова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(4). - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(4)__5
|
2. |
Архипов А. Е. Применение затратно-стоимостных моделей для оценивания вероятностных параметров информационных рисков [Електронний ресурс] / А. Е. Архипов, С. А. Архипова, А. В. Скиба // Інформаційна безпека. - 2013. - № 2. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ibez_2013_2_4
|
3. |
Мирзоева Н. Ю. Дозовые нагрузки от излучений аварийных 90Sr И 137Cs на гидробионтов водоема-охладителя ЧАЭС, Киевского и Каховского водохранилищ, Северо-Крымского канала и Черного моря [Електронний ресурс] / Н. Ю. Мирзоева, Г. Г. Поликарпов, В. Н. Егоров, С. И. Архипова, Н. Ф. Коришко, Л. В. Мигаль // Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили. Сер. : Техногенна безпека. - 2009. - Т. 116, Вип. 103. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdutb_2009_116_103_19
|
4. |
Архипова С. П. Освіта як чинник соціального захисту дорослих, які перебувають у складних життєвих ситуаціях [Електронний ресурс] / С. П. Архипова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(2). - С. 6-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(2)__3 Наведено аналіз освіти як складного соціального явища, яке займає особливе місце в житті людей, які опинилися у кризовій ситуації; як чинника соціального захисту незахищених категорій дорослих, та результати опитування різноманітних категорій дорослого населення, з метою з'ясувати їх ставлення до освіти та виявити їх освітній досвід.
|
5. |
Архипова С. П. Сучасні підходи до організації навчання у системі вищої юридичної освіти у США [Електронний ресурс] / С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__27
|
6. |
Архипова С. П. Роль освіти в інтеграції й участі людей літнього віку в житті суспільства [Електронний ресурс] / С. П. Архипова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2014. - № 5(1). - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2014_5(1)__10
|
7. |
Архипова С. П. Акмеологические технологии в профессиональной подготовке будущих специалистов оперативно-спасательной службы гражданской защиты [Електронний ресурс] / С. П. Архипова, А. А. Майборода // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_7
|
8. |
Архипова С. Формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у корекційній роботі з дітьми з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / С. Архипова, Л. Смеречак // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_5 Здійснено спробу визначити зміст та особливості формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку. Виявлено вміння, які є показниками сформованості практичних навичок соціального педагога. Виокремлено структурні компоненти професійної компетентності у корекційній роботі із цією категорією дітей.Сделана попытка обозначить содержание и особенности формирования готовности будущих социальных педагогов к работе с детьми, которые имеют изъяны в психофизическом развитии. Определены умения, которые являются показателями сформированности практических навыков социального педагога. Выделены структурные компоненты профессиональной компетентности в коррекционной работе с такой категорией детей.The article attempts to define the content and features of the training of future social workers to work with children with mental and physical development; distinguish structural components of professional competence in remedial work with this group of children.
|
9. |
Архипова С. Методика розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Архипова, Н. Кушнірик // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2009_2_12
|
10. |
В’юницька Л. В. Роль ендотелію в серцево-судинній патології [Електронний ресурс] / Л. В. В’юницька, С. І. Архипова // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24(2). - С. 337-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2015_24(2)__55
|
11. |
Архипов А. Е. Оценивание уровня компетентности экспертов по результатам многообъектной экспертизы [Електронний ресурс] / А. Е. Архипов, С. А. Архипова // Економіка та держава. - 2015. - № 6. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_6_8
|
12. |
Архипова С. Динаміка розширення меж м. Києва в ХХ ст.: історико-географічний аспект [Електронний ресурс] / С. Архипова // Регіональна історія України. - 2015. - Вип. 9. - С. 193-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/reisuk_2015_9_14
|
13. |
Архипова С. Стан адміністративного поділу Києва в 50 – 90-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Архипова // Регіональна історія України. - 2014. - Вип. 8. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/reisuk_2014_8_14
|
14. |
Архипова С. Зміни в адміністративно-територіальному устрої Києва у 20-30-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Архипова // Регіональна історія України. - 2012. - Вип. 6. - С. 199-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/reisuk_2012_6_15
|
15. |
Архипова С. Територіальний розвиток київського Лівобережжя в ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Архипова // Регіональна історія України. - 2011. - Вип. 5. - С. 223-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/reisuk_2011_5_17
|
16. |
Архипова С. Адміністративно-територіальні поділи Києва в ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Архипова // Регіональна історія України. - 2010. - Вип. 4. - С. 177-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/reisuk_2010_4_13
|
17. |
Луньова Г. Г. Методологічні прийоми викладання на циклах тематичного удосконалення морфологічної спрямованості за спеціальністю "клінічна лабораторна діагностика" [Електронний ресурс] / Г. Г. Луньова, О. П. Завадецька, О. А. Олійник, Л. І. Сергієнко, Т. Т. Федорова, Є. О. Кривенко, С. І. Архипова // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2016. - Вип. 26. - С. 587-597. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2016_26_98 Одним з основних напрямків покращання освіти в системі післядипломної підготовки є проведення циклів тематичного удосконалення з найбільш актуальних питань лабораторної медицини. Особливе місце серед них займають цикли, присвячені цитопатології. Розглянуто прийоми викладання учбового матеріалу на циклах тематичного удосконалення морфологічної спрямованості. Мета роботи - визначити найбільш ефективні прийоми викладання на циклах тематичного удосконалення морфологічної спрямованості. Поряд з традиційними методами подання матеріалу рекомендовано проведення семінарських і практичних занять з урахуванням особливостей дослідження клітинного матеріалу. До них можна віднести роботу з "німими" препаратами на контрольних заняттях, участь в діагностично-консультативній роботі кафедри, що стимулює самостійну роботу слухачів, проведення семінарів-демонстрацій препаратів, зібраних в єдиний тематичний блок тощо. Висновки: залучення новітніх технологій в педагогічну практику таких, як дистанційне навчання, робота на інтернет-сайтах, використання електронних посібників виведе викладання матеріалу на циклах тематичного удосконалення на більш високий рівень і надасть змогу значно розширити коло слухачів.
|
18. |
Архипова С. Акмеологічні засади професійної підготовки соціальних працівників [Електронний ресурс] / С. Архипова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_4
|
19. |
Архипова С. Київське передмістя Солом’янка наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Архипова // Краєзнавство. - 2013. - № 4. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kraeznavstvo_2013_4_4
|
20. |
Архипова С. П. Формування професійно значущих якостей майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / С. П. Архипова, Л. І. Смеречак // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 251, Вип. 239. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_251_239_22
|
| |