Пошуковий запит: (<.>A=Ігнатюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кухар В. Екобіотехнологія та біоенергетика: проблема становлення і розвитку [Електронний ресурс] / В. Кухар, Є. Кузьмінський, О. Ігнатюк, Н. Голуб // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - № 9. - С. 3-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2005_9_1
|
2. |
Ігнатюк О. А. Технологічний аспект підготовки майбутніх конкурентоспроможних інженерів на прикладі психолого-педагогічних та управлінських дисциплін [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, Т. В. Гура // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 487-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_76
|
3. |
Ігнатюк О. А. Особливості випереджальної професійної підготовки магістрантів спеціальності "адміністративний менеджмент” [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, Є. В. Воробйова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 522-526. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_85
|
4. |
Ігнатюк О. А. Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 3. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_3_11 Розкрито одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”, зокрема особливості формування готовності до педагогічної діяльності в аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни “Основи педагогіки вищої школи”. За допомогою контекстного підходу до організації процесу навчання у ВНЗ розглянуто принципи, завдання та навчальний план психолого-педагогічної підготовки аспірантів технічного університету. З’ясовано, що до провідних функцій системи методичної підготовки майбутнього педагога у ВНЗ варто віднести формування: самосвідомості майбутнього викладача, спрямованості особистості майбутнього викладача на творче здійснення своєї професійної діяльності, необхідного комплексу професійних знань, умінь і навичок для творчого здійснення професійної діяльності педагога, досвіду практичної професійної діяльності педагога, заснованого на дослідницькому підході.Раскрыта одна из задач Центра современных педагогических технологий Национального технического университета “Харьковский политехнический институт” – особенности формирования готовности к педагогической деятельности аспирантов технического университета в процессе изучения психолого-педагогической дисциплины “Основы педагогики высшей школы”.Revealed one of the goals of the Center of modern educational technologies, National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute” – especially formation of readiness for graduate teaching activities Technical University in the course of studying the psychological and pedagogical discipline “Fundamentals of the Higher School of Pedagogy”.
|
5. |
Ігнатюк О. А. Сутність професійного самовдосконалення майбутнього інженера як компонента його підготовки [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 144, Вип. 131. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2010_144_131_5
|
6. |
Ігнатюк О. А. Формування в майбутніх інженерів знань щодо здійснення особистістно-професійного самовдосконалення [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 153, Вип. 141. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_153_141_7
|
7. |
Ігнатюк О. А. Сутність поняття "готовність студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у вищих технічних навчальних закладах" [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, І. А. Сладких // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 173, Вип. 161. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_173_161_10
|
8. |
Ігнатюк О. В. Судовий розгляд у першій інстанції в кримінальному провадженні: проблемні питання та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / О. В. Ігнатюк // Європейські перспективи. - 2013. - № 4. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2013_4_21
|
9. |
Гончаренко І. В. Лісова рослинність урочища Феофанія та її антропогенна трансформація [Електронний ресурс] / І. В. Гончаренко, О. А. Ігнатюк, Ю. Р. Шеляг-Сосонко // Ecology and noospherology. - 2013. - Vol. 24, no. 3-4. - С. 51-63 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etn_2013_24_3-4_7
|
10. |
Ігнатюк О. А. Різноманітність локальних популяцій Galanthus plicatus (Amaryllidaceae) у різних умовах довкілля [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, С. Я. Діденко // Український ботанічний журнал. - 2010. - Т. 67, № 2. - С. 208-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2010_67_2_7
|
11. |
Ігнатюк О. А. Дидактичні особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи” [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_8 Розглянуто проблеми професійної підготовки магістрантів-педагогів вищої школи. Розкрито особливості формування в них готовності до науково-педагогічної діяльності. Обговорено особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисципліни "Практична підготовка та стажування" на підставі запровадження контекстного підходу. Показано, що магістрантами з’ясовано сутність науково-педагогічної роботи та визначено перелік професійно важливих якостей, які характеризують авторитет педагога-дослідника. Висвітлено дидактичні принципи та педагогічні умови професійної підготовки, що сприятимуть формуванню готовності до науково-педагогічної діяльності майбутніх викладачів. Констатовано, що опановані магістрантами психолого-педагогічні знання, методології педагогіки та наукового дослідження сприятимуть розвитку їх професійно-особистісного потенціалу, формуванню іміджу педагога-дослідника.Рассмотрены проблемы профессиональной подготовки магистрантов-педагогов высшей школы. Раскрыты особенности формирования у них готовности к научно-педагогической деятельности. Обсуждены особенности организации изучения магистрантами учебной дисциплины "Практическая подготовка и стажировка" на основании внедрения контекстного подхода. Показано, что магистрантами выяснена сущность научно-педагогической работе и определен перечень профессионально важных качеств, которые характеризуют авторитет педагога-исследователя. Освещены дидактические принципы и педагогические условия профессиональной подготовки, способствующей формированию готовности к научно-педагогической деятельности будущих преподавателей. Констатировано, что освоение магистрантами психолого-педагогических знаний, методологии педагогики и научного исследования будут способствовать развитию их профессионально-личностного потенциала, формированию имиджа педагога-исследователя. The problems of training undergraduates, teachers of high school. Some aspects of their readiness to scientific and educational activities. The characteristic features of the organization of the study masters of the discipline "Practical training and internships" on the basis of the implementation of the contextual approach. It is shown that undergraduates clarified the essence of scientific and pedagogical work and a list of professionally important qualities that characterize the authority of the teacher-researcher. Covered didactic principles and pedagogical training opportunities, promote the formation of readiness for scientific and pedagogical activity of the future teachers. Stated that the development of undergraduates psychological and pedagogical knowledge, pedagogy and methodology of scientific research will contribute to the development of their professional and personal potential, forming the image of the teacher-researcher.
|
12. |
Ігнатюк О. А. Вплив біологічних і хімічних агентів на проростання пилку інвазійного виду Impatiens parviflora DC. (Balsaminaceae) [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, Л. П. Гапонова, І. Д. Омері // Інтродукція рослин. - 2013. - № 4. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/IR_2013_4_16 За умов in vitro досліджено проростання пилку інвазійного однорічника Impatiens parviflora DC. на різних типах культурального середовища ізольовано та за наявності пилку інших видів. Запропоновано кількісний показник, який характеризує напрямок та силу взаємного впливу пилку різних видів, - індекс ПАС (показник антагонізму - синергізму). Встановлено пригнічення проростання пилку Impatiens parviflora пилком Rudbeckia hirta L., Rubus serpens Weihe ex Lej. and Court. та стимуляцію пилком Lysimachia nummularia L. За допомогою методології двофакторного експерименту показано, що наявність виду-антагоніста (біологічний агент) більшою мірою пригнічує проростання пилку Impatiens parviflora, ніж наявність фізіологічно активної речовини (хімічний агент).
|
13. |
Ігнатюк О. Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача [Електронний ресурс] / О. Ігнатюк // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_3_5
|
14. |
Ігнатюк О. В. Ухвалення судових рішень судом першої інстанція в кримінальному провадженні України [Електронний ресурс] / О. В. Ігнатюк // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). - 2014. - № 2. - С. 180-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnudpsu_2014_2_29
|
15. |
Гаврикова В. С. Динаміка флуктуючої асиметрії листків Acer platanoides L. урбанізованих територій [Електронний ресурс] / В. С. Гаврикова, О. А. Ігнатюк // Ecology and noospherology. - 2014. - Vol. 25, no. 3-4. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etn_2014_25_3-4_6
|
16. |
Демідова Ю. Є. Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі [Електронний ресурс] / Ю. Є. Демідова, О. А. Ігнатюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 452-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_63
|
17. |
Ігнатюк О. А. Необхідність удосконалення методик формування знань щодо психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці майбутніх інженерів, психологів та викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, Ю. Є. Демідова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 524-529. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_70
|
18. |
Ігнатюк О. А. Дидактичні особливості викладання дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг” магістрантам спеціальності "Педагогіка вищої школи” [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 3. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_3_13
|
19. |
Ігнатюк О. А. Філософсько-педагогічні аспекти професійно-особистісного саморозвитку та самовдосконалення майбутнього інженера [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_5
|
20. |
Ігнатюк О. А. Професійно-кар’єрний розвиток та самовдосконалення майбутнього інженера засобами інтелектуально-ігрової практики [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 47. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_47_38
|
| |