Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2011/173/161<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]
: наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Університетська освіта

  4. Заскалєта С. Г. Аналіз нормативно-правової бази України щодо професійної підготовки фахівців аграрної галузі у контексті процесу євроінтеграції. - C. 6-9.
  5. Солодка А. К. Крос-культурне дослідження взаємодії у вищій освіті. - C. 10-13.
  6. Путіловська Н. Б. Місце комунікативної культури в професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. - C. 14-16.
  7. Філіпп’єва О. А. Функції вищої педагогічної освіти у підготовці майбутніх педагогів до валеологічного виховання учнів. - C. 17-21.
  8. Ковнір О. І. Політична соціалізація курсантів вищих морських навчальних закладів I-II рівнів акредитації в контексті становлення в Україні громадянського суспільства. - C. 22-26.
  9. Нєпєіна Г. В. Формування готовності студентів-екологів до реалізації стратегії сталого розвитку в професійній діяльності. - C. 27-31.
  10. Єрмакова І. П. Модель підготовки майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у професійній діяльності. - C. 32-37.
  11. Ігнатюк О. А., Сладких І. А. Сутність поняття "готовність студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у вищих технічних навчальних закладах". - C. 38-44.
  12. Розділ 2. Соціальна педагогіка та соціальна робота

  13. Васильєв Я. В. Проблема предмету науки "Соціальна робота". - C. 46-50.
  14. Бернацька О. Б. Психодинаміка самостійного вчинку учнів 9-12 років в арттерапевтичному просторі. - C. 51-56.
  15. Лупиніс Т. Б. Рівні, критерії та показники сформованості інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи. - C. 57-60.
  16. Горкуша Є. В. Інклюзивне навчання молоді з вадами зору в контексті сталого розвитку університетської освіти. - C. 61-64.
  17. Подвальна Н. В. Аналитически-ориентированная индивидуальная арт-терапия с детьми в преодолении последствий депривации. - C. 65-69.
  18. Розділ 3. Культура та особистісний розвиток

  19. Кузнецова О. А. Вплив міжособистісної взаємодії на моральне самовизначення особистості у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. - C. 71-75.
  20. Антонішина В. Л. Структурний аналіз креативності дітей старшого дошкільного віку. - C. 76-79.
  21. Чабаненко І. А. Формування у молоді цiннiсного ставлення до представників iншої статi як актуальна проблема сучасності. - C. 80-83.
  22. Ольховська М. В. Специфіка формування самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 84-88.
  23. Базарова К. В. Сутність і структура культури ділових відносин студентів коледжів. - C. 89-94.
  24. Мороз Т. О. Використання загальнокультурної компоненти в процесі викладання спеціалізованих гуманітарних дисциплін у вищій школі. - C. 95-99.
  25. Литвиненко О. М. Гуманістична спрямованість жіночої середньої освіти (Херсонська губернія, ІІ половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 100-104.
  26. Розділ 4. Освіта та інформаційні технології

  27. Фатєєва Д. М. Проблеми впровадження медіаосвітніх технологій у процес підготовки майбутніх політологів. - C. 106-109.
  28. Кірей К. О. Методичні підходи щодо використання засобів мультимедіа під час проведення лекцій для студентів спеціальностей "Менеджмент". - C. 110-114.
  29. Розділ 5. Філологічна освіта

  30. Сажко Л. А. Шляхи формування іншомовної компетентності в говорінні студентів мовних спеціальностей. - C. 116-119.
  31. Артюхова О. В. Іншомовна підготовка студентів нефілологічних спеціальностей до міжкультурної взаємодії. - C. 120-123.
  32. Шиян Т. В. Формування соціокультурної компетенції студентів філологічних факультетів засобами дисципліни "Бізнес-курс англійської мови". - C. 124-127.
  33. Мелінчук Н. В. Стилістичні особливості драми Г. фон Кляйста "Принц Фрідріх Гамбурзький" та збереження їх у перекладі: методичний аспект. - C. 128-132.
  34. Макушин Ю. А. Релігія як джерело мистецтва. - C. 133-143.
2011
Т. 173
Вип. 161
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського