Пошуковий запит: (<.>A=Іванчук М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Іванчук М. А. Hормальний закон розподілу в медичних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук, П. Р. Іванчук // Медична інформатика та інженерія. - 2013. - № 1. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2013_1_12
|
2. |
Олар О. І. Інноваційні технології у медицині: стан і перспективи [Електронний ресурс] / О. І. Олар, О. Ю. Микитюк, В. І. Федів, М. А. Іванчук, О. В. Гуцул // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2013_17_2_42
|
3. |
Преутесей В. В. Комплексна рання діагностика післяопераційних запально-деструктивних ускладнень в абдомінальній хірургії [Електронний ресурс] / В. В. Преутесей, М. А. Іванчук, Ф. В. Гринчук, А. Ф. Гринчук // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2014. - Т. 13, № 2. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kaoch_2014_13_2_16 Проведено оцінку інформативності напрацьованої шкали прогнозування ризику виникнення післяопераційних ускладнень (ПОУ) в абдомінальній хірургії, яка містить 4 критерії: час рекальцифікації плазми, гематокрит, Мангаймський перитонітний індекс та клас поєднаної патології. Показано, що її чутливість становить 96,4 %. Наведено спосіб ранньої діагностики ПОУ, заснований на визначенні оптичної густини плазми венозної крові. Показано його ефективність. Запропоновано використовувати комплексний підхід до діагностики ПОУ.
|
4. |
Браїловський В. В. Керований детектор імпульсного ЯКР спектрометра [Електронний ресурс] / В. В. Браїловський, М. М. Іванчук, П. П. Ватаманюк, В. С. Танасюк // Автоматика. Автоматизація. Електротехнічні комплекси та системи. - 2008. - № 1. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aaeks_2008_1_11
|
5. |
Іванчук П. Р. Моделювання експертних систем при вивченні гендерного розподілу антропометричних показників [Електронний ресурс] / П. Р. Іванчук, М. А. Іванчук, Т. М. Амеліна // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 36-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2014_18_4_11 Проаналізовано антропометричні дослідження сучасної молоді. Використано кластерний та послідовний вальдівський аналізи для побудови експертної системи вивчення гендерного розподілу антропометричних показників.
|
6. |
Іванчук М. Борисюк А. С. Професійна ідентичність медичного психолога: соціально-психологічний аналіз [Електронний ресурс] / М. Іванчук // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2014. - № 1. - С. 116-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2014_1_19
|
7. |
Іларіонов О. Є. Лабораторний учбовий комплекс на основі стенду AVRLK-02 [Електронний ресурс] / О. Є. Іларіонов, М. М. Іванчук // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. - 2015. - № 1. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vott_2015_1_23
|
8. |
Іванчук М. А. Класифікація множин методом лінійного відокремлення їх опуклих оболонок [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія : Фізико-математичні науки. - 2015. - Вип. 12. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtkm_fiz_mat_2015_12_13 Запропоновано метод лінійного відокремлення опуклих оболонок (ЛВОО) для класифікації 2-х множин в евклідовому просторі R<^>n. Наведено приклади для порівняння результатів класифікації за методом ЛВОО, а також за допомогою дискримінантного аналізу, за наївним байєсівським класифікатором та методом опорних векторів.
|
9. |
Герегова С. Національна ідея у творчій спадщині буковинських освітян кінця ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Герегова, М. Іванчук // Науковий вісник Чернівецького університету. Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. - 2011. - Вип. 583-584. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvchnuipmv_2011_583-584_11
|
10. |
Іванчук М. А. Використання кластерного аналізу та діаграм Вороного для нелінійної класифікації [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Математика і інформатика. - 2015. - Вип. 2. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumat_2015_2_9
|
11. |
Іванчук М. А. Властивості області поділу для відокремлюваних ε-сіток двох множин [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук, А. М. Калинюк, І. В. Малик // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія : Фізико-математичні науки. - 2016. - Вип. 14. - С. 80-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtkm_fiz_mat_2016_14_10
|
12. |
Гресь О. В. Апаратна реалізація генератора хаотичних сигналів на основі дискретних відображень [Електронний ресурс] / О. В. Гресь, Г. М. Розоріно, М. М. Іванчук, Р. Л. Політанський, А. Д. Верига // Зв'язок. - 2015. - № 3. - С. 35-40 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zvjazok_2015_3_11
|
13. |
Іванчук М. Готовність вчителя як умова продуктивної інноваційної виховної діяльності з молодшими школярами [Електронний ресурс] / М. Іванчук, І. Істинюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_1_10
|
14. |
Іванчук М. А. Формулювання клінічних висновків при вивченні біостатистики у вищих медичних навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_35 Розглянуто методику викладання основ біостатистики студентам вищих медичних навчальних закладів, основна мета якої є правильне формулювання та прийняття статистичних гіпотез і, найголовніше, коректне формулювання клінічних висновків на підставі статистичного аналізу даних клінічного дослідження майбутніми вченими-медиками. Викладання біостатистики студентам медичних факультетів має свою специфіку і суттєво відрізняється від викладання біостатистики студентам математичних та інженерних спеціальностей. Основна увага на практичних заняттях повинна бути приділена вірному формулюванню висновків за результатами проведеного статистичного аналізу даних клінічних досліджень. Для кращого опанування студентами навичок формулювання клінічних висновків запропоновано порядок проведення дослідження та таблиця, що узагальнює методику трактування результатів статистичної обробки результатів клінічних досліджень і надає можливість студенту систематизувати отриману інформацію, зрозуміти зв'язки між набутими поняттями та фактами, а також допомагає під час розв'язання практичних завдань.
|
15. |
Іванчук М. А. Використання методу Монте-Карло для Марковських ланцюгів для прогнозування поширеності ішемічної хвороби серця в Україні [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук, П. Р. Іванчук // Медична інформатика та інженерія. - 2017. - № 4. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2017_4_12 Запропоновано використання марковських ланцюгів для опису поширеності ішемічної хвороби серця в Україні. Використано метод Монте-Карло для прогнозування поширеності ІХС в найближчі 10 років. Прогнозовано зростання поширеності ІХС в Україні до 35 041,2 на 100 тис. населення у 2025 р.
|
16. |
Іванчук М. Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи (Міжнародна науково-практична конференція, 26–27 жовтня 2017 р., м. Чернівці) [Електронний ресурс] / М. Іванчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2018. - Вип. 18. - С. 186-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2018_18_20
|
17. |
Іванчук М. А. Pозв'язання логічних задач як засіб формування логічної компетентності у студентів вищих медичних навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_10
|
18. |
Іванчук М. Педагогічна діяльність Євгена Сагайдачного в контексті розвою Косівської мистецької школи [Електронний ресурс] / М. Іванчук // Вісник Львівської національної академії мистецтв. - 2017. - Вип. 33. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnam_2017_33_26
|
19. |
Іванчук М. А. Зворотний зв'язок в освітньому процесі: досвід використання BYOD-технологій [Електронний ресурс] / М. А. Іванчук, В. В. Кульчинський // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_12 Зворотний зв'язок (ЗЗ) у педагогіці є невід'ємною частиною освітнього процесу. Завдяки наявності ЗЗ у процесі навчання відбувається інтеграція діяльності викладача з діяльністю студента. Відомим способом ЗЗ є опитування студентів. Проте, усне опитування затребує значну частину часу заняття, письмове - вимагає виділення часу поза практичними заняттями на перевірку письмових відповідей. Тестування за допомогою комп'ютерів вимагає наявності локального програмного комплексу для такого опитування, а також обмежує місцеположення проведення занять. Новітні інформаційні технології надають можливість здійснювати персоніфікований ЗЗ у навчальному процесі. BYOD (Bring Your Own Device) - це технологія використання власних принесених пристроїв у роботі. Використання т.з. "хмарних" технологій, з одного боку, забезпечує доступ студенту до навчального засобу з довільного місцеположення, з іншого боку, надає можливість викладачу швидко аналізувати індивідуальне зростання кожного студента чи узагальнювати таке в цілому по групах студентів. Використано "хмарний" сервіс опитування від google та власні смартфони студентів. Проведено статистичний аналіз результатів тестування з визначенням коефіцієнта складності, коефіцієнта дискримінативності тестового завдання, коефіцієнта кореляції результатів відповіді тестового завдання та загального результату тестування. Використання BYOD-технологій і "хмарного" сервісу google-форми зменшило час для опитування студентів - 3 - 5 хв., підвищило інтерес до інформатики. Валідність тестових завдань динамічно перевірялася впродовж тестування, в разі потреби проводилося їх удосконалення. Зроблено висновки, що поєднання технології BYOD із "хмарними" технологіями створює можливості здійснювати гнучкий ЗЗ зі студентами впродовж навчання, підвищувати їх зацікавленість у використанні сучасних інформаційних технологій. Кінцева мета впровадження такого елемента навчання - підвищення ефективності засвоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу курсу.
|
20. |
Бутрин-Бока М. Право громадян на охорону здоров’я [Електронний ресурс] / М. Бутрин-Бока, М. Іванчук // Актуальні проблеми правознавства. - 2018. - Вип. 4. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprpr_2018_4_20
|
| |