Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2010/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 7–12.
  4. Андрєєва І. А. Психологічні умови формування відданості організації у працівників банківських установ за допомогою системи тренінгових програм. - C. 13-19.
  5. Бідонько І. В. Проблеми формування толерантності старшокласників. - C. 20-28.
  6. Боднар С. В. Психологічні особливості рівня домагань, самооцінки і навчальної мотивації молодших школярів. - C. 29-37 .
  7. Боличева О. В. Проблематика досліджень феномена персоніфікації в освітньому процесі. - C. 38-46.
  8. Бондарчук О. І. Проблеми вдосконалення психологічної компетентності керівників освітніх організацій у процесі підвищення кваліфікації. - C. 47-52.
  9. Броюховецька О. В. Особливості ефективного управління загальноосвітнім навчальним закладом як проблема психологічної теорії і практики. - C. 53-61.
  10. Вакуліч Т. М. Аналіз проблеми психологічної компетентності освітян щодо попередження розвитку віктимної поведінки суб’єктів навчально-виховного процесу. - C. 62-70.
  11. Волженцева И. В. Психологические особенности проявления нервнопсихического напряжения студентов в учебной деятельности. - C. 71-83.
  12. Ворон О. Г. Психологічна готовність керівників до управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах трансформації освіти. - C. 84-89.
  13. Галаган Л. В. Психологічний стан як фактор формування конкурентоспроможності безробітного. - C. 90-102.
  14. Гордієнко Н. В. Особливості операційної складової психологічної компетентності працівників районних (міських) методичних кабінетів. - C. 103-110.
  15. Гординя Н. Д. Вплив індивідуального когнітивного стилю на успішність підготовки та професійної діяльності авіадиспетчерів. - C. 111-120.
  16. Димань В. Ю. Зміст і показники емоційного інтелекту майбутніх менеджерів освіти. - C. 121-128.
  17. Доріченко В. А. Дослідження здатності майбутнього психолога до саморозкриття. - C. 129-137.
  18. Журавлева М. О. Архетип в структуре эмоционального интеллекта. - C. 138-147 .
  19. Зінченко О. О. Особливості емоційної сфери студентів музичних спеціальностей. - C. 148-158.
  20. Ільїна І. К. Роль психолога в організації психотерапевтичної роботи при посттравматичних стресових розладах. - C. 159-165.
  21. Калязіна Т. В. Підготовка практичних психологів в системі освіти до вирішення проблем інтелектуально обдарованих підлітків. - C. 166-173.
  22. Карамушка Л. М. Основні вияви організаційного розвитку освітніх організацій. - C. 174-182.
  23. Кідіна Л. М. Психолого-педагогічний супровід педагогічної практики майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 183-189.
  24. Колпакчи О. С. Проблема формування системи ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів. - C. 190-199.
  25. Кот Г. М. Теоретико-емпірична постановка проблеми психологічної підготовки студентів. - C. 200-207.
  26. Кучеренко Є. В. Розвиток професійного самовизначення у майбутніх психологів: інтеграційно-діяльнісний підхід. - C. 208-216 .
  27. Лазорко О. В. Відповідальність як соціальна детермінанта самопроектування професійного зростання менеджера. - C. 217-224.
  28. Лимар Л. В. Модель конструктивної взаємодії в системі відносин "Лікар – пацієнт". - C. 225-231.
  29. Марусинець М. М., Іванова В. Динаміка розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці. - C. 232-240.
  30. Молдованова А. О. Дослідження проявів агресивності вчителів у професійній діяльності та чинників, що їх викликають. - C. 241-251.
  31. Москальов М. В. Проблеми психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації. - C. 252-261.
  32. Москальова А. С. Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до конструктивного подолання комунікативних бар’єрів на основі компетентнісного підходу. - C. 262-271.
  33. Нежинська О. О. Особливості вмінь і навичок керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо запровадження гендерного підходу в освітню практику. - C. 272-282.
  34. Ніконорова М. А. Профілактика та робота з конфліктами у великих торгових організаціях. - C. 283-290.
  35. Овдієнко І. М. Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою. - C. 291-298.
  36. Паламарчук О. М. Еколого-економічна культура як необхідна складова професійної соціалізації суб’єктів економічної діяльності. - C. 299-307.
  37. Панченко С. М. Особистісна зрілість: сутність і перспективи актуалізації в умовах післядипломної освіти. - C. 308-316.
  38. Перегончук Н. В. Професійна адаптація й особистісний розвиток педагога. - C. 317-327.
  39. Пилипчук О. Ю. Фахове зростання майбутніх менеджерів унаслідок усвідомлення професійного образу "Я". - C. 328-337.
  40. Руда Г. В. Професійна взаємодія практикуючого психолога та педагога в закладі освіти. - C. 338-343.
  41. Рябокінь Л. М. Формування готовності до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема. - C. 344-349.
  42. Саврасова-В’юн Т. О. Психологічні особливості громадянської активності старшокласників. - C. 350-358.
  43. Соломіна Г. В. Психологічні проблеми вдосконалення когнітивного стилю керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 359-365.
  44. Стадник О. І. Реалізація мотивів самовдосконалення викладачів у рамках психологічного супроводу їхньої професіоналізації. - C. 366-374.
  45. Стародубцева Е. В. Психологические условия становления субъектности в младшем школьном возрасте. - C. 375-384.
  46. Стовба Н. І., Чеботарьова А. І. Мотиви читання та самопроектування професійного зростання фахівця. - C. 385-391.
  47. Терещенко К. В. Національна ідентичність як складова системи соціальної ідентичності особистості. - C. 392-399.
  48. Тищенко Н. М. Психологічна готовність майбутніх соціальних педагогів до взаємодії в ситуаціях ускладненого професійного спілкування. - C. 400-406.
  49. Ткачук Т. А. Професійні стреси та чинники їх виникнення у фахівців податкової служби. - C. 407-414.
  50. Толков О. С. Психологічні особливості діяльності персоналу вищої школи в умовах опору змінам. - C. 415-422.
  51. Торба Н. Г. Історичні та сучасні тенденції в описі та розумінні феномену конфлікту. - C. 423-429.
  52. Чаусова Т. В. Професійне становлення як складова життєвої позиції майбутніх психологів. - C. 430-439.
  53. Чубко О. М. Проблеми розвитку правосвідомості як чинник соціальної активності молоді. - C. 440-447.
  54. Чугуєва І. Є. Психологічна підготовка до професійної діяльності як чинник формування "Я-концепції" майбутніх спеціалістів з комп’ютерних технологій. - C. 448-455.
  55. Чугунова Є. М. Особливості студентської молоді у контексті встановлення довірливих стосунків. - C. 456-462.
  56. Шевцова О. М. Інноваційна діяльність як чинник особистісно-професійного розвитку вчителів початкової школи. - C. 463-472.
  57. Шикер Л. В. Зміст і показники саморозвитку особистості вчителя. - C. 473-479.
2010
Вип. 1(2) (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського