Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ворожбіт Духовно-моральне виховання молоді у$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Ворожбіт В. 
Духовно-моральне виховання молоді у науково-дослідницькій діяльності: досвід і перспективи [Електронний ресурс] / В. Ворожбіт // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 2. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_2_7
Висвітлено і конкретизовано розуміння сутності, цілей і змісту духовно-морального виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ ст. Установлено на підставі вивчення першоджерел, що духовно-моральне виховання педагогами-антропологами спрямовувалося на розвиток природних якостей і властивостей характеру дитини, формування моральної звички, яка допомагає людині досягти відчуття гармонії, душевного спокою. З’ясовано, що важливе значення у вихованні мали емпіричні знання та досвід дитини.Освещено и конкретизировано понимание сущности, целей и содержания духовно-нравственного воспитания молодежи в наследстве педагогов-антропологов XIX в. Установлено на основании изучения первоисточников, что духовно-нравственное воспитание педагогами- антропологами было направлено на развитие природных качеств и свойств характера ребенка, формирование его нравственной привычки, которая помогает человеку достичь ощущения гармонии, душевного покоя. Выяснено, что важное значение в воспитании имели эмпирические знания и опыт ребенка.Lighted and specified by the author understanding of the nature , purpose and content of spiritual - moral education of youth in the inheritance teachers anthropologists XIX century. Determined based on the study of primary sources that spiritual-moral education teachers anthropologists directed to the development of natural qualities and properties of a child's character, the formation of his moral habits, which helps a person to gain a sense of harmony, peace of mind . Also found that the importance of education to have empirical knowledge and experience of the child.Проаналізовано зміст духовно-морального виховання молоді у процесі науково-дослідницької діяльності в українських професійних ВНЗ наприкінці ХІХ – у першу половину ХХ ст. Визначено перспективи використання позитивного досвіду виховного середовища у сучасних ВНЗ.Проанализировано содержание духовно-нравственного воспитания молодежи в процессе научно-исследовательской деятельности в украинских профессиональных ВУЗ в конце XIX - в первой половине ХХ в. Определены перспективы использования положительного опыта воспитательной среды в современных ВУЗ. Analyzed the content of spiritual and moral education of young people in the research activities of Ukrainian higher vocational education in the late XIX – first half of the twentieth century. The prospects of taking advantage of the educational experience of the environment in the modern university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.274 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ворожбіт В. 
Духовно-моральне виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ століття [Електронний ресурс] / В. Ворожбіт, А. Ігнатьєва // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_7
Висвітлено і конкретизовано розуміння сутності, цілей і змісту духовно-морального виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ ст. Установлено на підставі вивчення першоджерел, що духовно-моральне виховання педагогами-антропологами спрямовувалося на розвиток природних якостей і властивостей характеру дитини, формування моральної звички, яка допомагає людині досягти відчуття гармонії, душевного спокою. З’ясовано, що важливе значення у вихованні мали емпіричні знання та досвід дитини.Освещено и конкретизировано понимание сущности, целей и содержания духовно-нравственного воспитания молодежи в наследстве педагогов-антропологов XIX в. Установлено на основании изучения первоисточников, что духовно-нравственное воспитание педагогами- антропологами было направлено на развитие природных качеств и свойств характера ребенка, формирование его нравственной привычки, которая помогает человеку достичь ощущения гармонии, душевного покоя. Выяснено, что важное значение в воспитании имели эмпирические знания и опыт ребенка.Lighted and specified by the author understanding of the nature , purpose and content of spiritual - moral education of youth in the inheritance teachers anthropologists XIX century. Determined based on the study of primary sources that spiritual-moral education teachers anthropologists directed to the development of natural qualities and properties of a child's character, the formation of his moral habits, which helps a person to gain a sense of harmony, peace of mind . Also found that the importance of education to have empirical knowledge and experience of the child.Проаналізовано зміст духовно-морального виховання молоді у процесі науково-дослідницької діяльності в українських професійних ВНЗ наприкінці ХІХ – у першу половину ХХ ст. Визначено перспективи використання позитивного досвіду виховного середовища у сучасних ВНЗ.Проанализировано содержание духовно-нравственного воспитания молодежи в процессе научно-исследовательской деятельности в украинских профессиональных ВУЗ в конце XIX - в первой половине ХХ в. Определены перспективы использования положительного опыта воспитательной среды в современных ВУЗ. Analyzed the content of spiritual and moral education of young people in the research activities of Ukrainian higher vocational education in the late XIX – first half of the twentieth century. The prospects of taking advantage of the educational experience of the environment in the modern university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.838 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського