Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2012$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6-10.
  4. Драч І. І. Сутнісний та структурний аналіз професійної компетентності викладача вищого навчального закладу. - C. 11-18.
  5. Колосова Л. М. Проблеми управління професійним розвитком методиста науково-методичної установи в теорії та практиці. - C. 19-25.
  6. Кузнєцова О. О. Форми організації самостійної роботи студентів під час вивчення іноземної мови в економічному вищому навчальному закладі. - C. 26-33.
  7. Морозова М. Е. Способи удосконалення управління кар’єрним зростанням за допомогою професійного розвитку науково-педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 34-39.
  8. Нежинцева Л. П. Організація стану здоров’язберігаючого освітнього середовища сучасної школи. - C. 40-46.
  9. Олійник В. В., Ляхоцький В. П. Науковий потенціал післядипломної педагогічної освіти: актуальні проблеми, перспективи розвитку. - C. 47-58.
  10. Оліфіра Л. М. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих навчальних закладів. - C. 59-69.
  11. Панасюк Н. Л. Науково-теоретичні положення формування економічних знань майбутніх інженерів-педагогів вищих технічних навчальних закладів. - C. 70-78.
  12. Прокоф’єва М. Ю. Урахування темпераменту в реалізації диференційованого підходу при навчанні молодших школярів. - C. 79-85.
  13. Сіданіч І. Л. Організаційно-педагогічні особливості духовно-морального виховання студентів вищого навчального закладу. - C. 86-93.
  14. Степаненко О. І. Можливі ризики під час конфліктологічної підготовки викладачів вищої школи МВС України. - C. 94-103.
  15. Тимошко Г. М. Формування організаційної культури у процесі фахової підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 104-113.
  16. Топузов О. М., Сосса Р. І. Навчально-методичний комплект для вивчення шкільного курсу географії. - C. 114-120.
  17. Чернишова Є. Р. Окремі питання щодо формування кадрового потенціалу навчальних закладів системи ППО у контексті організаційно-правових основ їх діяльності. - C. 121-129.
  18. Чернишова М. О. Окремі складові розвитку комунікативної компетенції майбутніх менеджерів. - C. 130-136.
  19. Шевченко О. А. Професійний розвиток молодого вчителя на основі кластерного підходу. - C. 137-144.
  20. Шевчик О. Г. Підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців з методики викладання економіки. - C. 145-151.
  21. Шинкарева Л. В., Бокова И. Н., Бондарчук А. И. Проблемы управления инновационной деятельностью педагогического коллектива дошкольного образовательного учреждения. - C. 152-159.
  22. Штомпель Г. О. Рамкові стандарти в управлінському супроводі професійного самозростання науково-педагогічних працівників. - C. 160-180.
  23. Анісімова О. О. Теоретичний аналіз наукових підходів щодо проблеми психологічної культури вчителів початкових класів. - C. 181-188.
  24. Базиленко А. К. Cоціальна активність студентів як важлива складова їхнього професійного зростання. - C. 189-196.
  25. Барашева Д. Е. Психологические особенности гендерной идентификации личности в меняющихся социальных условиях. - C. 197-205.
  26. Благодир Н. Ф. Психолого-педагогічний супровід формування саморозуміння у майбутніх психологів в умовах фахової підготовки. - C. 206-213.
  27. Бушуєва Т. В. Методичні аспекти викладання психології в умовах гуманізації освіти. - C. 214-221.
  28. Волженцева И. В. Сравнительный анализ индивидуально-личностных характеристик студентов 1-го курса по гуманитарным и техническим специальностям. - C. 222-228.
  29. Воронюк І. В. Психологічна інерція системи методів впливу як аспект проблеми забезпечення креативності взаємодії вчителів та учнів. - C. 229-240.
  30. Єрмакова Н. О. Довіра до себе як особистісна детермінанта професійного зростання студентів юнацького віку. - C. 241-249.
  31. Живанова В. А. Психологічні механізми формування інтересу до науково-технічної творчості. - C. 250-257.
  32. Зінчук Н. А. Особистісні детермінанти професійного зростання майбутніх фахівців з менеджменту у вищих навчальних закладах. - C. 258-264.
  33. Іщук О. В. Становлення особистості фахівця в межах фахової підготовки студентів вищого навчального закладу. - C. 265-272.
  34. Калязіна Т. В. Психологічні особливості проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків. - C. 273-279.
  35. Лимар Л. В. Зміст і структура спецкурсу "Психологічні засади попередження конфліктів лікаря з пацієнтами" як складової професійної підготовки студентів-медиків. - C. 280-287.
  36. Максименко О. Г. До питання про творчість. - C. 288-294.
  37. Мельниченко В. Є. До проблеми дослідження агресивної поведінки підлітків з розумовою відсталістю. - C. 295-301.
  38. Мірошник З. М. Взаємодія основних компонентів рольової структури особистості з детермінуючими її факторами. - C. 302-308.
  39. Москальова А. С. Зміст і складові психологічної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо подолання професійних криз. - C. 309-318.
  40. Нежинська О. О. Особливості та чинники ґендерної компетентності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 319-329.
  41. Обіщенко С. О. Декомпозиція цинічності в особистісних рисах. - C. 330-337.
  42. Овдієнко І. М. Проблеми психологічної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою. - C. 338-344.
  43. Оліфіра С. О. Теоретична модель подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу. - C. 345-357.
  44. Павлюк П. А. Духовность как неотъемлемая составляющая современной психологии и педагогики. - C. 358-365.
  45. Поліщук Ю. Б. Недифіцитарний підхід до описання психологічних особливостей гіперактивних дітей молодшого шкільного віку. - C. 366-374.
  46. Саврасова-В’юн Т. О. Психологічні особливості дослідження типів громадянської активності старшокласників. - C. 375-381.
  47. Сердюк Л. З. Особистісно-смислові характеристики мотивації навчання студентів вищих навчальних закладів. - C. 382-391.
  48. Ставицький О. О. Психологічна експертиза комплексу гандикапу у людей з обмеженими фізичними можливостями. - C. 392-399.
  49. Стадник Г. А. Психологічні особливості самоставлення майбутніх практичних психологів. - C. 400-406.
  50. Станіславська М. В. Професійна соціалізація особистості в контексті вибору організаційної культури майбутнього місця роботи. - C. 407-413.
  51. Стасюк М. І. Прийняття себе й інших як показник особистісного зростання педагога. - C. 414-421.
  52. Шебанова В. І., Шебанова С. Г. Розлади харчової поведінки як феномен захисного реагування. - C. 422-430.
  53. Шпак С. Г. Типові конфліктні ситуації у середовищі молодших школярів та їх чинники. - C. 431-438.
  54. Щербакова І. М. Соціально-психологічні аспекти духовної кризи особистості у процесі її професійного самовизначення. - C. 439-446.
  55. Юрченко О. В. Особливості встановлення довіри між студентом і викладачем у технічному вищому навчальному закладі. - C. 447-455.
  56. Юшина О. В. Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх медичних сестер. - C. 456-463.
2012
Вип. 6 (19)

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6-8.
  4. Андрощук І. М. Наукові підходи до змісту управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога в міжатестаційний період. - C. 9-16.
  5. Бандура Ю. Б. Наукові підходи до опису рівнів сформованості професійної компетентності викладачів іноземної мови вищих військових навчальних закладів. - C. 17-23.
  6. Бугайчук К. Л. Деякі аспекти охорони та реалізації авторських прав розробників дистанційних курсів. - C. 24-31.
  7. Веліховська А. Б. Підвищення рівня професійної майстерності вчителів математики за очно-дистанційною формою навчання засобами ВЕБ 2.0. - C. 32-38.
  8. Гавлітіна Т. М. Науково-дослідна експериментальна робота РОІППО: системний підхід. - C. 39-49.
  9. Гедиш О. М. Проблема розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання у післядипломній педагогічній освіті. - C. 50-55.
  10. Гладуш В. А. Із досвіду розроблення навчальних матеріалів для дистанційного навчання. - C. 56-61.
  11. Дідух М. Г. Педагогічні умови формування технологічної компетентності майбутніх фахівців туризму у процесі професійної підготовки. - C. 62-69.
  12. Драч І. І. Особливості реалізації функцій управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи на засадах компетентнісного підходу. - C. 70-77.
  13. Жосан О. Е. Становлення вітчизняної навчальної лексикографії у контексті розвитку теорії навчальної літератури (60–80 рр. ХХ ст.). - C. 78-84.
  14. Котикова О. М. Методологічні підходи до розроблення системи практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. - C. 85-90.
  15. Лапшина І. С. Електронний підручник як засіб управління самостійною роботою учня. - C. 91-96.
  16. Линьова І. О. Використання методу моделювання у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 97-102.
  17. Ляхоцька Л. Л. Науково-педагогічна школа як осередок інноваційних процесів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 103-110.
  18. Ляхоцька М. В. Валеологічна освіта школярів як умова збереження та зміцнення їхнього здоров’я. - C. 111-117.
  19. Ляхоцький В. П., Ляхоцька М. В., Ляхоцька А. В. Післядипломна педагогічна освіта: документальне забезпечення наукових досліджень. - C. 118-130.
  20. Мариновська О. Я. Технологія організації самостійної роботи у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 131-137.
  21. Маслов В. І. Тенденції функціонування освіти в Україні та їх вплив на управління загальноосвітніми навчальними закладами. - C. 138-149.
  22. Мельник Н. А. Наукове обґрунтування та нормативно-правові засади діяльності й управління освітнього округу в сучасних умовах. - C. 150-159.
  23. Оліфіра Л. М. Професійнa управлінськa компетентність керівників педагогічних ВНЗ І–ІІ рівня акредитації. - C. 160-166.
  24. Осадчий В. В. Соціальні інтернет-мережі як засіб дистанційного навчання. - C. 167-173.
  25. Покроєва Л. Д., Кравченко Г. Ю. Інноваційні підходи в організації навчання дорослих в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 174-181.
  26. Ріктор Т. Л. Проблема супроводу обдарованої особистості в сучасних умовах. - C. 182-189.
  27. Родигіна І. В. Оновлені державні стандарти початкової та базової і повної загальної середньої освіти: компетентнісний вимір. - C. 190-195.
  28. Самойленко О. М. Дистанційне навчання як науково-педагогічна проблема. - C. 196-202.
  29. Сидоренко В. В. Діагностика розвитку педагогічної майстерності словесника-україніста як інноваційний вектор надання якісних маркетингових послуг у післядипломному просторі. - C. 203-209.
  30. Торба Ю. І. Педагогічна майстерність, мистецтво викладання та творчий потенціал інженера-педагога. - C. 210-216.
  31. Трішин Ф. А., Жигайло О. М., Трач О. Р. Удосконалення навичок з автоматизації бізнес-процесів з використанням мережевих технологій. - C. 217-223.
  32. Федірко Ж. В. Навчання вчителів географії в системі післядипломної освіти за програмою підготовки до інноваційної діяльності. - C. 224-229.
  33. Хрипун В. І. Деякі аспекти організаційно-методичного супроводу професійного саморозвитку педагогічного працівника дошкільного навчального закладу. - C. 230-235.
  34. Чернишова Є. Р. Кадрова політика в контексті стратегії розвитку навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 236-243.
  35. Щербина О. А. Модуль "репозиторій компетентностей" для системи управління навчанням moodle. - C. 244-251.
  36. Якухно І. І. Проектування освітнього простору регіональних систем післядипломної педагогічної освіти. - C. 252-258.
  37. Акімов Д. І., Бондарчук О. І. Психологічні проблеми підготовки менеджерів освіти до маркетингу освітніх послуг. - C. 259-265.
  38. Афанасьєва Т. О. Наукові підходи щодо розуміння феномену професійного розвитку в сучасній психологічній науці. - C. 266-271.
  39. Бондаренко Р. М. Професійна готовність майбутнього психолога до роботи з дітьми аутичного спектра. - C. 272-277.
  40. Гура Т. Є. Сучасний стан і перспективи розвитку післядипломної освіти практичних психологів в Україні. - C. 278-283.
  41. Жебєлєва П. В. Казкотерапія як засіб психологічної допомоги особистості. - C. 284-291.
  42. Купрєєва О. І. Психологічні проблеми самореалізації особистості студентів з обмеженими фізичними можливостями. - C. 292-297.
  43. Левицкий В. Н. Психическая саморегуляция личности специалиста как фактор эффективности его деятельности. - C. 298-305.
  44. Лук’янчук Н. В. Розвиток комунікативної компетентності обдарованої особистості у соціально-психологічному тренінгу. - C. 306-311.
  45. Лучинкіна А. І. Аналіз когнітивно-інструментальної складової Інтернет-соціалізації. - C. 312-318.
  46. Мілютіна К. Л. Особливості вчинку самоперетворення в умовах безперервної освіти. - C. 319-324.
  47. Перегончук Н. В. Психологічні особливості професійної компетентності майбутніх психологів. - C. 325-331.
  48. Печерська Г. О. Чинники розвитку професійних ціннісних орієнтацій учителів. - C. 332-340.
  49. Чемодурова Ю. М. Теоретичні засади визначення особливостей розвитку професійної Я-концепції психолога. - C. 341-347.
2012
Вип. 7 (20)

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6-9.
  4. Армейська Л. В. Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вчителів малокомплектних шкіл у системі післядипломної освіти. - C. 10-15.
  5. Базова В. І. Формування практичної готовності до педагогічної діяльності викладачів іноземних мов у Німеччині. - C. 16-21.
  6. Бойченко Т. Є. Компетентість як категорія педагогіки. - C. 22-27.
  7. Варгата О. В. Концептуальні підходи до управління естетичним вихованням учнів. - C. 28-33.
  8. Герасименко І. В. Використання системи електронного навчання у підвищенні кваліфікації викладачів вищих навчальних закладів. - C. 34-41.
  9. Гладкова В. М. Акмеологічний аналіз управлінської діяльності менеджера освітнього закладу. - C. 42-48.
  10. Гринюк C. П. Компаративний аналіз українського та фінського досвіду підготовки вчителів іноземних мов. - C. 49-54.
  11. Дмитренко Г. А. Цільове управління окремою організацією та її персоналом як фундаментальна основа системного управління суспільством. - C. 55-62.
  12. Карп С. І. Організація підготовки ліцеїстів до вибору професій у сфері менеджменту. - C. 63-68.
  13. Кебкало Т. Г., Митрофанова Т. В, Палієнко О. В., Єричева Т. Ю., Годун Н. І. Оцінювання рівня фізичного розвитку школярів сільської місцевості та психолого-педагогічні технології усунення його вад. - C. 69-75.
  14. Кліменко А. Л. Діагностика якості підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти. - C. 76-80.
  15. Коцур Н. І. Моніторинг функціонального стану серцево-судинної системи сучасних школярів. - C. 81-87.
  16. Кузнєцова О. О. Професійно орієнтоване навчання з іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі. - C. 88-93.
  17. Моцик Б. В. Ретроспективний аналіз проблеми інформаційного забезпечення управління якістю освіти. - C. 94-101.
  18. Поліщук Н. М. Структура готовності вчителя до формування здоров'язбережувальної компетентності учнів. - C. 102-109.
  19. Рябова З. В. Еволюційні аспекти розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні. - C. 110-115.
  20. Сіданіч І. Л. Духовність і моральність: феноменологічні аспекти в історії вітчизняної освіти. - C. 116-128.
  21. Ситніков О. П. Шляхи забезпечення неперервності післядипломної освіти у міжкурсовий період: перспективи розвитку. - C. 129-137.
  22. Стойчик Т. І. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу як визначальна складова якісної підготовки кваліфікованих робітників гірничого профілю. - C. 138-143.
  23. Товкун Л. П. Рівень здоров’я студентів-першокурсників: сучасний стан і проблеми розв’язання. - C. 144-149.
  24. Торба Ю. І. Інноваційні процеси в системі сучасної професійної освіти в Україні. - C. 150-155.
  25. Чорна В. М. Моніторинг здоров’я учнів у професійній зарубіжній літературі. - C. 156-163.
  26. Шевчик О. Г. Використання тренінгу з інноваційного менеджменту для підвищення професійної компетентності майбутніх менеджерів. - C. 164-169.
  27. Акимов Д. И. Иерархия образовательных потребностей молодежи: экономическая, социологическая и психологическая модели потребительского поведения в структуре образовательного маркетинга. - C. 170-176.
  28. Бевз Г. М. Динаміко-адаптаційні чинники розвитку прийомного батьківства. - C. 177-182.
  29. Бондарчук O. I. Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін: основні концептуальні підходи. - C. 183-188.
  30. Брюховецька О. В. Професійно важливі якості особистості керівника освітньої організації. - C. 189-195.
  31. Вознюк А. В. Психологічна готовність керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками: зміст, структура та методики дослідження. - C. 196-201.
  32. Жирун О. А. Ціннісний аспект формування професійної відповідальності. - C. 202-207.
  33. Исаева С. И. Психологический анализ стратегий общения подростков в интернет-сообществах. - C. 208-213.
  34. Кашка Э. А. Ценностно-смысловая сфера интернет-ролевиков. - C. 214-219.
  35. Лохвицька Л. В. Моральний стан як показник психічного здоров’я дошкільника. - C. 220-225.
  36. Лучинкіна А. І. Типологія віртуальних ідентичностей особистості. - C. 226-231.
  37. Лучинкина И. С. Этническая идентичность как социально-психологический феномен. - C. 232-237.
  38. Лушин П. В. Деформализация пространства повышения квалификации взрослых в системе последипломного образования: пилотажное исследование. - C. 238-243.
  39. Мелащенко О. М. Підвищення кваліфікації молодих фахівців у вимірі науково-технічної творчості. - C. 244-249.
  40. Мілютіна К. Л. Методи надання психологічної допомоги безробітним і профілактики довготривалого безробіття. - C. 250-255.
  41. Мітіна C. В. Психологічні чинники становлення особистості підлітків в умовах бездоглядності. - C. 256-262.
  42. Москаленко О. В. Теоретична структурна модель ціннісно-смислової сфери (ЦСС) особистості. - C. 263-268.
  43. Нежинська О. О. Методика дослідження психологічної готовності керівників освітніх організацій до впровадження ґендерного підходу в практику управління. - C. 269-275.
  44. Потоцька І. С. Сучасні тенденції та основні підходи до вивчення педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. - C. 276-281.
  45. Продан О. О. Особливості структури процесу самоусвідомлення у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях. - C. 282-289.
  46. Ревякіна О. Г. Вивчення тривожності cтудентської молоді як чинника, що впливає на особистісне здоров’я. - C. 290-295.
  47. Рисинець Т. П. Типові життєві ситуації майбутнього психолога та їх аналіз. - C. 296-302.
  48. Рябчич Я. Є. Аналіз підходів, методів і технік діагностико-корекційної роботи з кризовими суїцидонебезпечними станами особистості. - C. 303-308.
  49. Самотаєва Е. О. До проблеми аутопсихологічної компетентності в структурі особистості педагога. - C. 309-314.
  50. Соломіна Г. В. Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до вдосконалення когнітивного стилю в умовах очно-дистанційної форми післядипломної педагогічної освіти. - C. 315-320.
  51. Фурман В. В. Структурна організація особистісної рефлексії. - C. 321-325.
  52. Черкасский А. В. Социально-психологические факторы эффективности групповой деятельности. - C. 326-331.
  53. Чернишова Є. Р. Психологічні особливості розвитку мотивації професійної діяльності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 332-337.
  54. Шебанова В. І., Шебанова С. Г. Феноменологічна специфіка внутрішньої тілесності. - C. 338-343.
2012
Вип. 8 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського