Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Удворгелі Стратегії адаптації санаторно-курортних закладів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Удворгелі Л. І. Стратегії адаптації санаторно-курортних закладів в умовах пандемії Covid-19 [Електронний ресурс] / Л. І. Удворгелі, К. М. Хаустова, М. В. Чорій // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 4. - С. 107-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_4_12 Визначено особливості та проблеми стратегічної адаптації санаторно-курортних закладів (СКЗ) в умовах пандемії, викликаної COVID-19, і супроводжувальних карантинних заходів. Досліджено сутність і практичні засади формування та реалізації стратегії адаптації СКЗ в умовах пандемії COVID-19 на макро- та мікрорівнях. Визначено поняття стратегії адаптації та охарактеризовано її основні різновиди. Проаналізовано зарубіжний досвід реалізації адаптаційних заходів у сфері туризму та гостинності на макро- та мікрорівнях, визначено ключові умови збереження та розвитку вітчизняного санаторно-рекреаційного потенціалу в постпандемійний період (ППП). Систематизовано основні адаптаційні заходи, що необхідно здійснити в Україні в умовах коронакризи та постпандемічний період для забезпечення відновлення довіри до вітчизняних закладів санаторно-рекреаційної галузі та створення передумов для її подальшого розвитку. Обгрунтовано, що стратегія адаптації СКЗ до нових економічних, соціальних, організаційних і санітарних умов передбачає насамперед створення безпечних умов організації послуг для споживачів шляхом реорганізації бізнес-процесів, розширення або скорочення асортименту послуг, змін у кадровій політиці, запровадження більш гнучкої цінової політики та активного впровадження інноваційних технологій. Процеси стабілізації та розвитку галузі в ППП потребують додаткової уваги та ефективних рішень уряду в контексті розроблення відповідних стратегій розвитку галузі в нових умовах, що повинні орієнтуватися на міжнародний досвід у цій сфері. При проведенні дослідження використано загальнонаукові методи: монографічний, діалектичний та абстрактно-логічний, методи порівняння, логічного узагальнення та синтезу.
|
|
|