Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мариновська Науково-методичний супровід упровадження педагогічних$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мариновська О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_8 Розкрито сутність, специфіку й орієнтири реалізації науково-методичного супроводу впровадження інновацій у систему проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти, одним зі шляхів розв'язання якої є формування готовності вчителів до цієї діяльності. Підкреслено поліфункціональне змістове наповнення визначення науково-методичного супроводу. Визначено структурні компоненти системи проектно-впроваджувальної діяльності, інноваційні продукти забезпечення якої експериментально апробовано. Розглянуто основні компоненти, етапи розроблення та реалізації науково-методичного проекту згідно з наведеною технологічною логікою. Зазначено, що в практиці впровадження інновацій методистами ОІППО застосовуються два види проектів: проекти з упровадження однієї інновації та проекти, що розробляються з метою реалізації науково-методичної проблеми, розв'язання якої потребує упровадження кількох інновацій різного рівня.Раскрыта сущность, специфика и ориентиры реализации научно-методического сопровождения внедрения инноваций в систему проектно-внедренческой деятельности института последипломного педагогического образования, одним из путей решения которой является формирование готовности учителей к этой деятельности. Подчеркнуто полифункциональное содержательное наполнение определения научно-методического сопровождения. Определены структурные компоненты системы проектно-внедренческой деятельности, инновационные продукты обеспечения которой экспериментально апробированы. Указано, что в практике внедрения инноваций методистами ОИППО применяются два вида проектов: проекты по внедрению одной инновации и проекты, которые разрабатываются с целью реализации научно-методической проблемы, решение которой требует внедрения нескольких инноваций разного уровня.The article reveals the nature, specifics, realization guides of the concept of scientific-methodological maintenance of pedagogical innovations implementation in the system of the project-implementing activity at in-Service Teachers Training Institute.
|
|
|