Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бовсунівський Педагогічна діагностика обдарованості у$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бовсунівський В. 
Педагогічна діагностика обдарованості у процесі дизайн-діяльності [Електронний ресурс] / В. Бовсунівський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 132-140 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_17
Презентовано принципи стратегії розвитку мистецької освіти як методу моделювання експериментальних ситуацій та діагностики особистісної обдарованості учнів загальноосвітніх навчальних закладів, в структурі якої виокремлено інтернет-публікації з інвайронментальної психології, педагогіки дизайн-освіти та персоналізованого навчання. Аргументовано тезу про необхідність впровадження інвайронментального підходу до виявлення та підтримки обдарованих дітей, сутність якого мало досліджена у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці. Виділено три типи проектування предметно-розвивальних середовищ: структурний в системі "людина – природа", "людина – техніка"; сенсорний ("людина – людина", "людина – художні образи"); вербальний ("людина – знакові та сигнальні системи"). Особливу увагу приділено базовим конструктам педагогічної діагностики "дизайн" та "проект". Зроблено їх компаративну характеристику. Здійснено ефективну апробацію програм з профільного і допрофільного навчання основ дизайну в школах м. Бориспіль Київської області.Определены принципы стратегии развития художественного образования как метода моделирования экспериментальных ситуаций и диагностики личностной одаренности учащихся общеобразовательных учебных заведений, в структуре которой выделены интернет-публикации по инвайронментальной психологии, педагогике дизайн-образования и персонализированному обучению. Аргументирован тезис о необходимости внедрения инвайронментального подхода к выявлению и поддержке одаренных детей, сущность которого мало исследована в отечественной и зарубежной психолого-педагогической науке. Выделены три типа проектирования предметно-развивающих сред: структурная в системе "человек – природа", "человек – техника"; сенсорная ("человек – человек", "человек – художественные образы"); вербальная ("человек – знаковые и сигнальные системы"). Особое внимание уделено базовым конструктам педагогической диагностики "дизайн" и "проект" как системного феномена. Сделана их компаративная характеристика. Осуществлена эффективная апробация программ по профильному и допрофильному обучению основам дизайна в школах г. Борисполь Киевской области.Presentation of the principles of art education strategy as a method of modeling of experimental situations and diagnosing personal talents of students of secondary schools, the structure of which singled online publications invayronmental psychology, pedagogy of design education and personalized learning. Argued thesis about the need to introduce invayronmental approach to identify and support gifted children, the essence of which was investigated in domestic and foreign psycho-pedagogical science.
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.958 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського