Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Блощинський Критерії та показники компонентів$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Блощинський І. 
Критерії та показники компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Блощинський // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_16
Обгрунтовано критерії (мотиваційно-цільовий, соціо-прогностичний, пізнавально-інформаційний, навчально-результативний, структурно-логічний) компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання та визначено відповідні показники. Виокремлено інтегральний показник, яким є навчальна активність курсантів під час їх фахової підготовки, що відображається в умінні використовувати технології і засоби ДН (ЕП, онлайн-інструменти, платформи тощо), продуктивність спілкування з викладачами-консультантами.Обоснованы критерии (мотивационно-целевой, социо-прогностический, познавательно-информационный, учебно-результативный, структурно-логический) компонентов профессиональной компетентности будущих офицеров-пограничников во время их профессиональной подготовки с использованием технологий дистанционного обучения и определены соответствующие показатели. Особо выделен интегральный показатель, которым является учебная активность курсантов во время их профессиональной подготовки, что отражается в умении использовать технологии и средства ДН (ЭП, онлайн-инструменты, платформы и т.д.), продуктивность общения с преподавателями-консультантами.The article reveals criteria (motivational-purposeful, social-prognostic, cognitive-informative, educational-resultative, structural-logical) and substantiates indicators of components of future borderguard officers’ professional competence during their training with the usage of distance learning technologies.
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.97 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського