Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kalinina L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Kalinina L. Curriculum for the course "using google services in teachers’ work" for full-time and distance learning [Електронний ресурс] / L. Kalinina, M. Noskova. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_11_8
| 2. |
Kalinina L. Methodological bases of informative management in field of education at terms of forming of informative society in Ukraine [Електронний ресурс] / L. Kalinina. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_17
| 3. |
Kalinina L. M. Social competence as object of development in lyceum [Електронний ресурс] / L. M. Kalinina, I. M. Ryabukha // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 48-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_3_6
| 4. |
Kalinina L. Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine [Електронний ресурс] / L. Kalinina, G. Kalinina // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_1_6
| 5. |
Kalinina L. V. Future philologists' language competence formation on the basis of aspect integration [Електронний ресурс] / L. V. Kalinina, T. Yu. Grygorieva, L. M. Chumak // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2022_1_10
| 6. |
Binytska K. M. A model for developing teachers' capabilities to foster students' human rights competencies [Електронний ресурс] / K. M. Binytska, S. Bacher, A. A. Zahorodnia, L. M. Kalinina // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_4 У сучасному світі питання філософії освіти у сфері прав людини набувають характеру загальнонаціональних проблем, що потребують негайного розв'язання. Це зумовлює актуальність дослідження формування компетентності з прав людини в учнів і відповідно підготовку вчителя до такого роду діяльності. Мета дослідження - вивчення сучасного стану проблеми прав людини в українському суспільстві, зокрема в шкільній освіті, й розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів. Узагальнено, що Україна ратифікувала більшість міжнародних нормативно-правових документів, які містять положення щодо освіти у сфері прав людини. Акцентовано увагу на тому, що в поєднанні з реалізацією Концепції Нової української школи та змінами в законодавстві створено підгрунтя для впровадження в шкільну освіту філософії у сфері прав людини. Проаналізовано Програму з освіти у сфері прав людини і Національну стратегію з прав людини, а також наведено результати соціологічного дослідження "Права людини в Україні" (2016) і соціологічного опитування вчителів "Права людини в школі" (2016). Констатовано, що в Україні немає цілісної системи освіти з прав людини, водночас відбуваються розрізнені процеси в цьому напрямі. Проаналізувавши результати опитування "Права людини в школі" (2016), можемо констатувати, що для значної кількості українських педагогів освітні методики з питань навчання прав людини лишаються такою собі terra incognita. Інформація з прав людини є зрозумілою для вчителів, але чітких та дієвих інструментів формування в учнів компетентностей з прав людини їм, на жаль, не вистачає. Тому в контексті дослідження було виявлено особливості й обгрунтовано доцільність розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів.
|
|
|