Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чернуха Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Чернуха Н. М. 
Щодо сутності професійної діяльності фахівців сфери юриспруденції [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, В. С. Рижиков // Наукові праці МАУП. - 2012. - Вип. 4. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2012_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чернуха Н. М. 
Професійна діяльність юриста: теоретичні засади [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, В. С. Рижиков // Трипільська цивілізація. - 2012. - № 7. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Trcyv_2012_7_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.616 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бахов І. С. 
Методологічні основи сучасної полікультурної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Бахов, Н. М. Чернуха // Трипільська цивілізація. - 2012. - № 8. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Trcyv_2012_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Чернуха Н. 
Соціологія освіти в структурі освітології [Електронний ресурс] / Н. Чернуха // Освітологія. - 2013. - Вип. 2. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2013_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.224 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Чернуха Н. М. 
Інноваційні виховні технології – пріоритетний напрямок ефективного формування бережливого ставлення до здоров'я у дітей притулків для неповнолітніх [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, З. І. Крупник. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.886 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Чернуха Н. М. 
Категорія соціально-педагогічної підтримки: теорія і практика [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 6. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_6_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Чернуха Н. М. 
До питань інтеграції в сучасній освіті [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 27–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_6
Проаналізовано сучасні підходи до інтеграції в освіті та формування толерантності в процесі підготовки фахівців. На практиці доведено, що діалогова позиція пегагога стає необхідною умовою успішного професійного становлення майбутнього фахівця. Представлені напрацювання надають підстави стверджувати, що саме гуманітарна освіта, діалогова форма навчання, інтеграційні процеси у сучасному освітньому просторі звернені до духовних можливостей людини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.939 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Чернуха Н. М. 
Сучасні методи формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(1). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(1)__15
Визначено, що реалізація такої соціально-педагогічної умови, як доцільність відбору методів соціально-педагогічної роботи за напрямом формування життєвої компетентності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів забезпечується науковим обгрунтуванням методів соціально-педагогічної роботи, їх визначенням, доведенням необхідності їх застосування в роботі з учнями шкіл-інтернатів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.875 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Чернуха Н. М. 
Гуманітарна освіта: умови для формування толерантності особистості [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(2). - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Чернуха Н. М. 
Основні тенденції розвитку полікультурного виховання в сучасному світі [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, І. С. Бахов // Молодий вчений. - 2014. - № 1(04). - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(04)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.708 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Чернуха Н. 
Особливості формування фонду іноземної літератури в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. Чернуха // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 37. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_37_12
Розглянуто альтернативні джерела надходження іноземної літератури. Відзначено провідну роль благодійних фондів та організацій, міжнародного книгообміну, колекцій видатних вчених-медиків у процесі формування фондів та їх значення для забезпечення медичної галузі новітньою інформацією.
Попередній перегляд:   Завантажити - 592.584 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Чернуха Н. М. 
Закордонний досвід становлення особистості майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, А. О. Агаркова // Український медичний альманах. - 2013. - Т. 16, № 4. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uma_2013_16_4_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Чернуха Н. 
Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку [Електронний ресурс] / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн // Освітологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2014_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.076 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Чернуха Н. М. 
Реалізація поліпарадигмальної методології у сучасній вищій освіті [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_5
Висвітлено особливості наявних в освітньому просторі наукових парадигм, серед яких найбільш поширеною є когнітивна. Акцентовано увагу на теоретичних аспектах дослідження рефлексивної особистісно зорієнтованої та смислової парадигм. Приділено увагу визначенню поліпарадигмальності. Розглянуто теоретичні аспекти рефлексивної моделі як синтезу когнітивної, особистісно зорієнтованої та смислової парадигм освіти. Сутнісні ознаки рефлексивної моделі сконцентровано на формуванні рефлексивних конструктів майбутнього фахівця. Визначено критерії, функції рефлексивно зорієнтованої моделі парадигми освіти.Освещены особенности существующих в образовательном пространстве научных парадигм, среди которых наиболее известной является когнитивная. Акцентировано внимание на теоретических аспектах исследования рефлексивной личностно-ориентированной и смысловой парадигм. Уделено внимание определению полипарадигмальности. Рассмотрены теоретические аспекты рефлексивной модели как синтез когнитивной, личностно ориентированной и смысловой парадигм образования. Сущностные признаки рефлексивной модели сконцентрировано на формировании рефлексивных конструктов будущего специалиста. Определены критерии, функции рефлексивно ориентированной модели парадигмы образования.Represented article justifies the necessity and expediency of implementing poli-paradigm methodology in modern higher education. Definition analysis of major concepts was research and explained, mainly “paradigm”, “educational paradigm”.
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.013 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Чернуха Н. М. 
Інформація як педагогічна категорія процесу формування інформаційної компетентності [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, М. В. Козир // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.98 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Чернуха Н.М. 
Інформаційна компетентність — обов’язковий актив сучасного школяра [Електронний ресурс] / Н.М. Чернуха, М.В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_110
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.542 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Чернуха Н. 
Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" [Електронний ресурс] / Н. Чернуха, Н. Головач // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.876 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Чернуха Н. М. 
Роль сучасників М. Е. Річмонд у формуванні її теорії соціальної роботи [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, Л. Ю. Ворначева // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(4)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Чернуха Н. М. 
Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 4. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2015_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.12 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Чернуха Н. М. 
Стан розробки проблеми формування професійної культури майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 305-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_72
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського