Пошуковий запит: (<.>A=Черненко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Яворська В. О. Стан церебральної гемодинаміки у пацієнтів з віддаленими наслідками бойової черепно- мозкової травми [Електронний ресурс] / В. О. Яворська, І. І. Черненко, Ю. Г. Федченко, О. Б. Бондар // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2012. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2012_4_9
|
2. |
Яворська В. О. Зміни у кровопостачанні у хворих, що перенесли бойову черепно-мозкову травму різного ступеня важкості [Електронний ресурс] / В. О. Яворська, І. І. Черненко, Ю. Г. Федченко, О. Б. Бондар, Б. Є. Бондар // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2013_21_1_10
|
3. |
Черненко І. М. Фотокристалічні структури: матеріали, синтез [Електронний ресурс] / І. М. Черненко, І. Г. Каюн, С. Г. Калашніков, О. П. Мисов // Вопросы химии и химической технологии. - 2012. - № 3. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2012_3_23
|
4. |
Яворська В. О. Наявність пароксизмальних явищ у хворих, що перенесли черепно-мозкову травму,та їх корекція [Електронний ресурс] / В. О. Яворська, О. Б. Бондар, І. І. Черненко, О. М. Машкін // Український вісник психоневрології. - 2014. - Т. 22, вип. 3. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2014_22_3_9
|
5. |
Шишко Л. С. Вивчення алгебри у 7-9 класах з використанням програмного засобу "бібліотека електронних наочностей” [Електронний ресурс] / Л. С. Шишко, І. Є. Черненко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_21
|
6. |
Шишко Л. С. Досвід впровадження в навчальний процес комп’ютерних систем для формування активної математичної діяльності учня [Електронний ресурс] / Л. С. Шишко, І. Є. Черненко // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 11. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_11_11 Надано відомості про досвід впровадження в навчальний процес педагогічних програмних систем підтримки практичної діяльності на прикладі педагогічного програмного засобу "Алгебра, 8 клас", відображено також аспект формування активної математичної діяльності учня під час вивчення алгебри.
|
7. |
Львов М. С. Про організацію контролю знань як зворотного зв’язку в системах комп’ютерної математики навчального призначення [Електронний ресурс] / М. С. Львов, Л. С. Шишко, І. Є. Черненко // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 29-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_5 Розглянуто системи комп'ютерної математики навчального призначення з інтелектуальними властивостями, орієнтованими на підтримку практичної діяльності користувачів - учнів та викладачів. Представлено контроль знань як форму зворотного зв'язку в системах інформаційного забезпечення процесу навчання.
|
8. |
Черненко І. Термінологічні запозичення у сфері туризму як результат міжмовного контактування [Електронний ресурс] / І. Черненко // Українознавчий альманах. - 2012. - Вип. 9. - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2012_9_52
|
9. |
Приходько Р. В. Модифікування пористої структури синтетичного стивенситу [Електронний ресурс] / Р. В. Приходько, І. В. Черненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 40. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_40_4
|
10. |
Приходько Р. В. Модифікування пористої структури синтетичного стивенситу [Електронний ресурс] / Р. В. Приходько, І. В. Черненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2014. - № 40. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpimtck_2014_40_4
|
11. |
Черненко І. П. Конституційно-правове оформлення зовнішньополітичного механізму Канади [Електронний ресурс] / І. П. Черненко // Науковий вісник Дипломатичної академії України. - 1999. - Вип. 2. - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdau_1999_2_35
|
12. |
Друзь О. В. Напрямки медико-психологічної профілактики постстресових психічних розладів у учасників локальних бойових дій [Електронний ресурс] / О. В. Друзь, І. О. Черненко // Український вісник психоневрології. - 2017. - Т. 25, вип. 1. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2017_25_1_11
|
13. |
Черненко І. О. Клініко-епідеміологічні особливості хворих з серцевою недостатністю, які проходять лікування у амбулаторному та стаціонарному підрозділах військового лікувального закладу [Електронний ресурс] / І. О. Черненко, Н. М. Сидорова, М. П. Бойчак, Л. П. Антоненко // Сучасні аспекти військової медицини. - 2015. - Вип. 22(1). - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Savm_2015_22(1)__10
|
14. |
Черненко І. І. Сучасні методи психологічної терапії хворих із посттравматичними стресовими розладами в контексті їх медико-соціального значення [Електронний ресурс] / І. І. Черненко, І. А. Чухно // Міжнародний неврологічний журнал. - 2017. - № 5. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2017_5_15 Розкрито медико-соціальне значення посттравматичного стресового розладу (ПТСР), основні причини його поширеності за сучасних умов у нашій державі, фактори ризику та основні категорії населення, що перебувають в групах ризику щодо захворювання на ПТСР та найбільш значимих негативних медико-соціальних наслідків поширеності такого захворювання. Охарактеризовано перебіг захворювання та визначено сучасні методи психологічної терапії хворих.
|
15. |
Черненко І. І. Медико-соціальне значення та організація психологічної допомоги та соціальної адаптації учасників бойових дій та членів їх сімей у сучасних умовах [Електронний ресурс] / І. І. Черненко, І. А. Чухно // Міжнародний неврологічний журнал. - 2017. - № 6. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2017_6_16 Розглянуто основні негативні медико-соціальні наслідки психологічних розладів учасників бойових дій та членів їх сімей, проаналізовано основні нормативно-правові документи у сфері соціального забезпечення та соціальної підтримки учасників бойових дій, а також стан надання психологічної допомоги та соціальної адаптації комбатантів та членів їх сімей. Запропоновано напрямки підвищення ефективності організації надання психосоціальної допомоги.
|
16. |
Дьячкова Ю. М. Активізація діяльності кредитних спілок на ринку фінансових послуг [Електронний ресурс] / Ю. М. Дьячкова, І. М. Черненко // Научный вестник Донбасской государственной машиностроительной академии. - 2011. - № 1. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvdgma_2011_1_42
|
17. |
Черненко І. І. Епідеміологічні та клінічні аспекти наслідків черепно-мозкової травми [Електронний ресурс] / І. І. Черненко, І. А. Чухно // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. - 2017. - № 4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSG_2017_4_3
|
18. |
Друзь О. В. Психодіагностика посттравматичного стресового розладу у учасників локальних бойових дій [Електронний ресурс] / О. В. Друзь, Є. Г. Гриневич, І. О. Черненко // Український вісник психоневрології. - 2018. - Т. 26, вип. 2. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2018_26_2_10
|
19. |
Шишко Л. С. Інформаційна система навчального призначення з математики як засіб формування професійної спрямованості навчання студентів іт спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. С. Шишко, І. Є. Черненко, Є. О. Козловський // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 1. - С. 166-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_1_13 У технічному ВНЗ математика є основою природничо-наукового знання, оскільки саме вона дозволяє проникнути в суть багатьох наук і вирішити її проблеми, пізнати специфіку закономірностей. При створенні мультимедійної інформаційної системи навчального призначення (МІСНП) з математики необхідно враховувати значимість цієї дисципліни у вивченні студентами загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін. Сучасний стан формування математичних знань у ВНЗ в недостатній мірі орієнтований на подальше їх використання в професійній діяльності. У студентів недостатньо формуються вміння застосовувати математичні знання у вивченні загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін. Розглянуто особливості формування професійної спрямованості навчання математики за допомогою структурованого змісту МІСНП; виявлено психолого-педагогічні особливості навчання математики студентів ІТ спеціальностей; розглянуто методичні аспекти застосування МІСНП при викладанні курсу "Дискретна математика" студентам ІТ спеціальностей.
|
20. |
Черненко І. О. Психофармакотерапія в структурі диференційних індивідуалізованих програм психосоціальної реабілітації станів дезадаптації в учасників локальних бойових дій [Електронний ресурс] / І. О. Черненко // Архів психіатрії. - 2018. - Т. 24, № 4. - С. 182-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2018_24_4_5
|
| |