Пошуковий запит: (<.>A=Чередніченко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чередніченко Н. А. Пенсійне забезпечення жінок-працівників органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Н. А. Чередніченко // Форум права. - 2007. - № 2. - С. 239-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
2. |
Чередніченко Н. В. Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, Д. М. Ряшенцева // Логопедія. - 2011. - № 1. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_21
|
3. |
Чередніченко Н. В. Типи та механізми дисграфічних помилок у писемному мовленні молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко // Логопедія. - 2012. - № 2. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2012_2_25
|
4. |
Чередніченко Н. В. Організація та зміст корекційної логопедичної роботи з молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, Л. В. Тенцер // Логопедія. - 2013. - № 3. - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2013_3_17
|
5. |
Чередніченко Н. Теоретико-методологічні основи порівняльно-педагогічного дослідження [Електронний ресурс] / Н. Чередніченко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_17 Вивчено проблему застосування системного аналізу як методології компаративістського дослідження. Визначено підходи до аналізу національних систем професійної підготовки вчителів з метою обґрунтованої оцінки доцільності перенесення нагромадженого позитивного досвіду в систему освіти України. Висвітлено послідовність методики системного аналізу, що вміщує: постановку завдання, структуризацію системи, побудову та дослідження моделі. Зауважено, що процедурною основою системного аналізу є математичне моделювання, а технічною основою – інформаційні системи. Підсумовано, що використання системного підходу в порівняльних педагогічних дослідженнях передбачає аналіз досліджуваного явища у взаємозв’язку з тенденціями розвитку національної системи.Изучена проблема применения системного анализа как методологии компаративистского исследования. Определены подходы к анализу национальных систем профессиональной подготовки учителей с целью обоснованной оценки целесообразности переноса накопленного положительного опыта в системе образования Украины. Освещена последовательность методики системного анализа, которая содержит: постановку задачи, структурирование системы, построение и исследование модели. Отмечено, что процедурной основой системного анализа является математическое моделирование, а технической основой – информационные системы. Подытожено, что использование системного подхода в сравнительных педагогических исследованиях предусматривает анализ изучаемого явления во взаимосвязи с тенденциями развития национальной системы.Studied the problem of application of system analysis as a methodology for the comparative study. Defined approaches to the analysis of national systems of training teachers to assess the feasibility of transfer based on successful examples in the education system of Ukraine. Lit sequence techniques of systems analysis, which includes: formulation of the problem, structuring systems, models, research models. Observed that the procedural basis of the system analysis is mathematical modeling and technical basis – information systems. Summed up, the use of a systematic approach to the comparative analysis of educational research allows the phenomenon being studied in conjunction with the trend of the national system.
|
6. |
Чередніченко Н. А. Моббінг і буллінг у трудовому процесі [Електронний ресурс] / Н. А. Чередніченко // Право і Безпека. - 2012. - № 3. - С. 285-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2012_3_63
|
7. |
Чередніченко Н. В. Єдиний план рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі та необхідність його застосування. [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(3). - С. 261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181(3)__52
|
8. |
Чередніченко Н. Інтеграційні педагогічні функції вчителів інформатики в Нідерландах [Електронний ресурс] / Н. Чередніченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_32 Проаналізовано інтеграційні функції вчителя інформатики. Вивчено складові професійної освіти в Нідерландах. Охарактеризовано особливості вищої педагогічної освіти вчителів інформатики середньої школи Нідерландів. Визначено роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в професійній освіті вчителів інформатики. Виокремлено основні компоненти ІКТ-компетентності вчителя, в тому числі: ставлення до ІКТ, інструментальні й інформаційні навички, загальні принципи, проектування та розробку. Розглянуто особливості професійної підготовки учителів інформатики II ступеня. Викладено вимоги до підготовки вчителів інформатики в Нідерландах, зокрема виділено провідні принципи в процесі підготовки.Проанализированы интеграционные функции учителя информатики. Изучены составляющие профессионального образования в Нидерландах. Охарактеризованы особенности высшего педагогического образования учителей информатики в средних школах Нидерландов. Определена роль информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в профессиональном образовании учителей информатики. Выделены основные компоненты ИКТ-компетентности учителя, в том числе: отношение к ИКТ, инструментальные и информационные навыки, общие принципы, проектирование и разработка. Рассмотрены особенности профессиональной подготовки учителей информатики II степени. Изложены требования к подготовке учителей информатики в Нидерландах, в частности выделены ведущие принципы в процессе подготовки.This article analyzes components of professional education in the Netherlands, outlines the features of high pedagogical education of secondary school computer science teachers in the Netherlands, the role of ICT in professional education of computer science teachers.
|
9. |
Ніколаєнко К. В. Розробка технології переробки відходів рудозбагачувальної фабрики Магнітогорського металургійного комбінату, заскладованих у шламосховищах [Електронний ресурс] / К. В. Ніколаєнко, Н. Ф. Чередніченко // Гірничий вісник. - 2014. - Вип. 97. - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2014_97_53
|
10. |
Чередніченко Н. В. Психолінгвістичний підхід до вивчення причин та механізмів виникнення дизорфографії у молодших школярів із вадами мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 27. - С. 220-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_48
|
11. |
Чередніченко Н. А. Регулювання проходження жінками служби в правоохоронних органах США [Електронний ресурс] / Н. А. Чередніченко // Право і Безпека. - 2007. - Т. 6, № 2. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2007_6_2_26
|
12. |
Чередніченко Н. В. Діагностика фонетико-графічних умінь та навичок у молодших школярів із ФФНМ [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, О. С. Пелешенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 266-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_81
|
13. |
Чередніченко Н. В. До проблеми засвоєння основ фонетики і графіки молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, О. С. Пелешенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 301-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_78
|
14. |
Чередніченко Н. В. Теоретико-методичні засади формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ на уроках української мови [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, О. М. Карпенко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(1). - С. 438-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(1)__50
|
15. |
Чередніченко Н. А. Особливості правового регулювання службово-трудових відносин жінок – працівників органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Н. А. Чередніченко // Право і Безпека. - 2006. - Т. 5, № 5. - С. 160-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2006_5_5_43 Висвітлено проблему службово-трудових відносин жінок-працівників органів внутрішніх справ. Розглянуто диференціацію правового регулювання праці жінок-працівників ОВС, наведено характеристику принципу підвищеної охорони праці жінок. Відзначено основні особливості службово-трудових відносин жінок-працівників ОВС.Освещена проблема служебно-трудовых отношений женщин-работников органов внутренних дел. Рассмотрена дифференциация правового регулирования работы женщин-работников ОВС, дана характеристика принципа повышенной охраны работы женщин. Отмечены основные особенности служебно-трудовых отношений женщин-работников ОВС.The problem of official-labor attitudes of women-workers of law-enforcement bodies is covered. The differentiation of legal regulation of work of women-workers of law-enforcement bodies is considered, the characteristic of a principle of the raised protection of work of women is given. The basic features of official-labor attitudes of women-workers of law-enforcement bodies are marked.
|
16. |
Чередніченко Н. В. Неврологічні порушення у літніх пацієнтів із основними етіологічними типами м'яких нейрокогнітивних розладів [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко // Медична психологія. - 2016. - Т. 11, № 2. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2016_11_2_20
|
17. |
Чередніченко Н. В. Значення параметрів викликаного когнітивного потенціалу P300 для диференційної діагностики основних етіологічних типів м’яких нейрокогнітивних розладів [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, О. А. Левада // Архів психіатрії. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 116-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2016_22_2_31
|
18. |
Чередніченко Н. Теоретичні основи професійної підготовки вчителів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій в Нідерландах [Електронний ресурс] / Н. Чередніченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 122. - С. 389-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_122_55
|
19. |
Чередніченко Н. В. До проблеми засвоєння нотної грамоти молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, М. А. Бурдєєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 18. - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_18_71
|
20. |
Чередніченко Н. В. Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, Д. М. Ряшенцева // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 17. - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_17_68
|
| |