Пошуковий запит: (<.>A=Черданцева І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Черданцева І. Г. Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_56
|
2. |
Буднікевич І. М. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. - 2009. - № 1. - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2009_1_32
|
3. |
Буднікевич І. М. Апробація методики виявлення "ексклюзивних" конкурентних позицій міста на основі технології ринкового позиціонування [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2014. - Вип. 3. - С. 244-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2014_3_28
|
4. |
Буднікевич І. Формування конкурентних стратегій розвитку підприємств роздрібної торгівлі в інституціональному середовищі [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Черданцева // Схід. - 2016. - № 5. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2016_5_2
|
5. |
Буднікевич І. Регіональний продовольчий ринок в кризовий період: аналіз споживчої поведінки [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Черданцева, А. Клипач // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__22
|
6. |
Буднікевич І. Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Крупенна, І. Черданцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__34
|
7. |
Буднікевич І. М. Формування логістичного центру як напрямок підвищення конкурентоспроможності м. Чернівці [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, С. М. Хімійчук // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 3. - С. 180-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_3_31
|
8. |
Черданцева І. Г. Формування міжнародних каналів розподілу продукції для підприємств, що орієнтуються на зовнішні ринки [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, О. Я. Пітик // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_22
|
9. |
Чорний Т. Я. Аналіз чинників та тенденцій розвитку роздрібної торгівлі в Україні у посткризових умовах [Електронний ресурс] / Т. Я. Чорний, І. Г. Черданцева // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_1_34
|
10. |
Черданцева І. Г. Детермінанти структури продовольчого ринку України [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Економічний форум. - 2017. - № 2. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2017_2_29
|
11. |
Буднікевич І. М. Застосування стратегічних підходів у діяльності суб’єктів регіонального ринку юридичних послуг [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 694-695. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_694-695_23
|
12. |
Лилик М. Я. Особливості використання нетрадиційних комунікацій у діяльності сучасних фірм [Електронний ресурс] / М. Я. Лилик, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 710-711. - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_710-711_19
|
13. |
Буднікевич І. М. Вплив соціально-економічних чинників на розвиток регіональних торговельних мереж [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 717. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_717_14
|
14. |
Черданцева І. Г. Особливості застосування контролінгу у системі сучасного управління маркетингом [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, С. А. Кошкаров // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 650-652. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_650-652_34
|
15. |
Буднікевич І. М. Основні тенденції розвитку продовольчого ринку як чинники стратегічної поведінки підприємств споживчої кооперації регіону [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Черданцева, Н. Г. Тафій // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 750. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_750_16
|
16. |
Євдокименко В. К. Досліджено особливості застосування маркетингових інструментів у формуванні конкурентних позицій міста [Електронний ресурс] / В. К. Євдокименко, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_5
|
17. |
Черданцева І. Г. Проблеми та перспективи функціонування роздрібних торговельних мереж на регіональному ринку [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_19
|
18. |
Черданцева І. Г. Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(1). - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45(1)__13
|
19. |
Черданцева І. Г. Використання маркетингових підходів у сфері ресторанного бізнесу України [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 54. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_54_14
|
20. |
Буднікевич І. М. Сегментація в маркетингу сільських та міських територій як основа позиціонування територіального продукту [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2016. - Вип. 6. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2016_6_5
|
| |