Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Черданцева І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Черданцева І. Г. 
Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.061 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Буднікевич І. М. 
Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. - 2009. - № 1. - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2009_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 830.349 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Буднікевич І. М. 
Апробація методики виявлення "ексклюзивних" конкурентних позицій міста на основі технології ринкового позиціонування [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2014. - Вип. 3. - С. 244-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2014_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.281 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Буднікевич І. 
Формування конкурентних стратегій розвитку підприємств роздрібної торгівлі в інституціональному середовищі [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Черданцева // Схід. - 2016. - № 5. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2016_5_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Буднікевич І. 
Регіональний продовольчий ринок в кризовий період: аналіз споживчої поведінки [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Черданцева, А. Клипач // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.862 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Буднікевич І. 
Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Крупенна, І. Черданцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.217 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Буднікевич І. М. 
Формування логістичного центру як напрямок підвищення конкурентоспроможності м. Чернівці [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, С. М. Хімійчук // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 3. - С. 180-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_3_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Черданцева І. Г. 
Формування міжнародних каналів розподілу продукції для підприємств, що орієнтуються на зовнішні ринки [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, О. Я. Пітик // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Чорний Т. Я. 
Аналіз чинників та тенденцій розвитку роздрібної торгівлі в Україні у посткризових умовах [Електронний ресурс] / Т. Я. Чорний, І. Г. Черданцева // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.626 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Черданцева І. Г. 
Детермінанти структури продовольчого ринку України [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Економічний форум. - 2017. - № 2. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2017_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Буднікевич І. М. 
Застосування стратегічних підходів у діяльності суб’єктів регіонального ринку юридичних послуг [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 694-695. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_694-695_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.548 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лилик М. Я. 
Особливості використання нетрадиційних комунікацій у діяльності сучасних фірм [Електронний ресурс] / М. Я. Лилик, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 710-711. - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_710-711_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.904 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Буднікевич І. М. 
Вплив соціально-економічних чинників на розвиток регіональних торговельних мереж [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 717. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_717_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Черданцева І. Г. 
Особливості застосування контролінгу у системі сучасного управління маркетингом [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, С. А. Кошкаров // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 650-652. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_650-652_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.393 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Буднікевич І. М. 
Основні тенденції розвитку продовольчого ринку як чинники стратегічної поведінки підприємств споживчої кооперації регіону [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. А. Черданцева, Н. Г. Тафій // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 750. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_750_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Євдокименко В. К. 
Досліджено особливості застосування маркетингових інструментів у формуванні конкурентних позицій міста [Електронний ресурс] / В. К. Євдокименко, І. Г. Черданцева // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.57 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Черданцева І. Г. 
Проблеми та перспективи функціонування роздрібних торговельних мереж на регіональному ринку [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Черданцева І. Г. 
Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(1). - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Черданцева І. Г. 
Використання маркетингових підходів у сфері ресторанного бізнесу України [Електронний ресурс] / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 54. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_54_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.549 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Буднікевич І. М. 
Сегментація в маркетингу сільських та міських територій як основа позиціонування територіального продукту [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2016. - Вип. 6. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2016_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського