Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2017/45(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету
.- Черкаси. Серія, Економічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Буднікевич І. М., Закосович С. М. Суб’єкти та цільові аудиторії в системі маркетингу міста. - C. 5-12.
  4. Карлова О. А. Інвестиційне забезпечення процесів розвитку регіональних кластерів підприємств. - C. 13-20.
  5. Гавриленко В. О. Управлінський облік в умовах кризових економічних явищ. - C. 21-29.
  6. Захарченко В. І. Теорія економічних реформ як складова теорії макроекономічної динаміки (в контексті управлінської парадигми). - C. 30-41.
  7. Журба І. Є. Методологічні принципи розробки соціально-економічних та фінансових основ сталого розвитку в умовах глобалізації. - C. 42-48.
  8. Сова А. В. Теоретичні засади організаційної культури в контексті сучасної парадигми управління. - C. 49-55.
  9. Григор’єва Л. В. Сучасні чинники небезпек для процесу надання туристичних послуг. - C. 56-62.
  10. Голод А. П., Крупенна І. А. Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів. - C. 63-68.
  11. Носань Н. C. Соціальне підприємництво як важлива передумова розвитку економіки України. - C. 69-75.
  12. Білоскурський Р. Р. Політика та шляхи еколого-економічного розвитку України в умовах глобальних змін. - C. 76-84.
  13. Черданцева І. Г., Клипач А. Я. Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області. - C. 85-94.
  14. Вардеванян В. А. Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі. - C. 95-101.
2017
Вип. 45(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського