Пошуковий запит: (<.>A=Чаусова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Брюховецька О. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / О. В. Брюховецька, Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_36
|
2. |
Чаусова Т. В. Формування професійної позиції майбутніх психологів у процесі навчання [Електронний ресурс] / Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. - 2013. - Вип. 9(2). - С. 346-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2013_9(2)__47
|
3. |
Чаусова Т. В. Професійне становлення як складова життєвої позиції майбутніх психологів [Електронний ресурс] / Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. - 2010. - Вип. 1(2). - С. 430-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_1(2)__52
|
4. |
Чаусова Т. В. Особливості формування мотиваційної сфери навчання підлітків [Електронний ресурс] / Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 121-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2018_6_12
|
5. |
Бондарчук О. І. Гендерно-вікові особливості внутрішньої свободи особистості майбутніх психологів [Електронний ресурс] / О. І. Бондарчук, О. В. Брюховецька, Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2020. - Вип. 13. - С. 39-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2020_13_5
|
6. |
Чаусова Т. Внутрішня свобода як ціннісна основа розвитку здатності до лідерства майбутніх психологів [Електронний ресурс] / Т. Чаусова // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2020. - № 4. - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2020_4_13
|
7. |
Чаусова Т. Вплив тривожності на самооцінку в дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. Чаусова // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2018_3_22
|
8. |
Балахтар В. В. Осмисленість життя учнів професійно-технічних навчальних закладів як чинник їх лідерського потенціалу [Електронний ресурс] / В. В. Балахтар, О. О. Горова, Т. В. Чаусова // Проблеми сучасної психології. - 2020. - № 3. - С. 9-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2020_3_3
|
9. |
Брюховецька О. В. Умови самоактуалізації викладачів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Брюховецька, Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2021. - Вип. 17. - С. 25-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2021_17_5
|
10. |
Брюховецька О. В. Психологічні особливості професіоналізації фахівця із соціальної роботи [Електронний ресурс] / О. В. Брюховецька, Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2022. - Вип. 19. - С. 10-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2022_19_4
|
11. |
Брюховецька О. В. Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей майбутнього психолога у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Брюховецька, А. І. Гусєв, Т. В. Чаусова, Л. А. Інжиєвська // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2022. - Вип. 22. - С. 47-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2022_22_6
|
12. |
Брюховецька О. В. Особистісний потенціал як чинник професіоналізму педагогічних працівників [Електронний ресурс] / О. В. Брюховецька, В. В. Балахтар, Т. В. Чаусова // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. Серія: Управління та адміністрування. - 2023. - Вип. 26. - С. 44-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2023_26_6
|