Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Цмур І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Цмур І. І. Дмитро Бортнянський. Хоровий концерт №34 (деякі виконавські та диригентські проблеми) [Електронний ресурс] / І. І. Цмур // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 448-453. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_95 Розглянуто основні напрямки формування творчої особистості Д. Бортнянського - хорового майстра та композитора кінця ХVIII - початку XIX ст., запропоновано узагальнення певного теоретичного матеріалу, пов'язаного з хоровою творчістю митця, та його зв'язок із диригентсько-хоровою підготовкою майбутніх музикантів-педагогів. Запропоновано диригентсько-хоровий аналіз "Хорового концерту № 34", визначено виконавські та диригентські проблеми хорового твору, на основі яких можна зробити висновок про актуальність та необхідність використання цього твору в сучасній диригентсько-хоровій практичній діяльності, що займає вагоме місце в професійному зростанні майбутнього вчителя музики.Рассмотрены основные направления формирования творческой личности Д. Бортнянского - мастера хоровой музыки, композитора конца ХVIII - начала XIX вв., предложено обобщение определенного теоретического материала, связанного с хоровым творчеством композитора, а также связь с дирижерско-хоровой подготовкой будущих музыкантов-педагогов. Предложен дирижерско-хоровой анализ Хорового концерта № 34, рассмотрены некоторые исполнительские и дирижерские проблемы, на основании которых можно сделать вывод об актуальности и необходимости использования данного произведения в современной дирижерско-хоровой практической деятельности, что занимает ведущее место в профессиональном становлении будущего учителя музыки.44 Basic trends of formation of creative personality of D. Bortnyansky - master of choral music, composer of the end of the XVIII - beginning of the XIX century are studied in the article, the generalization of the definite theoretical material connected with the choral creative work of the composer, as well as the relation with conducting-choral preparation of the future musicians-pedagogues is offered.
| 2. |
Цмур І. До питання формування творчої особистості майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / І. Цмур // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_35
| 3. |
Цмур І. І. З історії виникнення та становлення церковного хорового співу в Україні як чинника формування музичного професіоналізму [Електронний ресурс] / І. І. Цмур // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2014. - № 1. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2014_1_27 Досліджено питання виникнення та становлення церковного хорового співу в Україні. Розглянуто специфіку історичних процесів виникнення та формування хорового мистецтва.
|
|
|