Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (44)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Федорук П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Дронов О. І. 
Спосіб обчислення максимально допустимої маси шкірно-жирового клаптя, що видаляють під час абдомінопластики [Електронний ресурс] / О. І. Дронов, І. О. Ковальська, Л. О. Рощина, В. І. Федорук, Є. Ю. Буров, П. В. Федорук // Клінічна хірургія. - 2012. - № 1. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KlKh_2012_1_6
За допомогою методу логістичної регресії встановлено залежність виникнення стану гіперкоагуляції від маси шкірно-жирового клаптя, що видаляють під час абдомінопластики, у хворих за наявності косметичних дефектів передньої черевної стінки та ожиріння. Ймовірність виникнення стану гіперкоагуляції нелінійно зростає у міру збільшення маси видаленого клаптя (% МВК) та перевищує 50 % (високий ризик гіперкоагуляції) у разі 5,1 % МВК від маси тіла.
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.666 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Федорук П. І. 
Використання математичної логіки для встановлення навчального режиму в автоматизованих системах передачі знань [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. В. Пікуляк // Математичні машини і системи. - 2013. - № 1. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2013_1_13
Проведено аналіз використання апарату математичної логіки в задачах програмування та досліджено ефективність застосування тризначної математичної логіки для обробки сценарних прикладів з метою побудови адаптивної навчальної траєкторії в автоматизованих системах передачі знань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.15 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Федорук П. І. 
Побудова модуля верифікації експертних правил для автоматизованої обробки навчальної інформації [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. В. Пікуляк // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 5. - С. 301-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_5_66
Описано розроблений модуль верифікації експертних правил для автоматизованої обробки навчальної інформації в адаптивній системі передачі знань. Виконано огляд існуючих методів верифікації та досліджено ефективність застосування введених критеріїв повноти правил для експериментальної перевірки побудованої бази знань сценарних прикладів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 530.282 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Федорук П. І. 
Щодо базових геополітичних цінностей, інтересів й пріоритетів України: проблеми визначення та світоглядний сенс [Електронний ресурс] / П. І. Федорук // Гуманітарні студії. - 2014. - Вип. 21. - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gums_2014_21_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.1 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Федорук П. І. 
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, С. М. Масловський // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 4. - С. 84–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2009_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Федорук П. И. 
Исследование эффективности функционирования адаптивной системы дистанционного обучения Edu Pro [Електронний ресурс] / П. И. Федорук // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 6. - С. 64–70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2009_6_10
Описан эксперимент исследования эффективности адаптивной системы дистанционного обучения EduPro. Результаты эксперимента показали, что применение таких систем позволяет не только сохранить качество традиционных технологий передачи знаний, но в ряде случаев при использовании адаптационных алгоритмов добиться заметного повышения результатов обучения студентов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.354 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Федорук П. І. 
Інтерактивні технології в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань "EduPro" [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, С. М. Масловський, С. М. Петрик // Управляющие системы и машины. - 2011. - № 3. - С. 79-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2011_3_11
Рассмотрены интерактивные технологии, использованные в адаптивной системе дистанционного обучения и контроля знаний "EduPRO". Использование данных технологий позволяет заменить классическую модель обучения "учитель - студент" на более современную и производительную - "система - студент". Описаны основные возможности и функции автоматизированной системы обучения.
Попередній перегляд:   Завантажити - 677.669 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Федорук П. І. 
Побудова бази знань адаптивних систем дистанційного навчання на основі фреймової та продукційної моделей представлення знань [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. С. Дутчак // Управляющие системы и машины. - 2012. - № 5. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2012_5_2
Запропоновано новий підхід до побудови бази знань адаптивних систем дистанційного навчання, метою якого є спрощення процедури підготовки навчального матеріалу до імпорту в бази знань, до встановлення взаємозв'язків між окремими елементами бази знань і їх подальше використання для побудови індивідуальної траєкторії навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.236 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Федорук П. І. 
Ціннісна складова в політичній культурі суспільства [Електронний ресурс] / П. І. Федорук // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 371-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_98
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.353 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Федорук П. І. 
Методологія організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань edupro [Електронний ресурс] / П. І. Федорук // Медична інформатика та інженерія. - 2010. - № 2. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2010_2_5
Описано методологію організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань EduPro. Запропонована методологія дозволяє сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок і здібностей студентів, визначення моменту готовності студентів для переходу на більш складний рівень матеріалу, відображення взаємозв'язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.489 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Пузир Н. В. 
Клінічне значення кислототвірної функції шлунка та мікрофлори травного тракту у розвитку жовчнокам’яної хвороби [Електронний ресурс] / Н. В. Пузир, П. В. Федорук // Сучасна гастроентерологія. - 2016. - № 5. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SGastro_2016_5_18
Жовчнокам'яна хвороба (ЖКХ) - одне з найпоширеніших захворювань травної системи у світі. Наведено відомості про нові аспекти патогенезу жовчних каменів, що зумовлює складність профілактики ЖКХ. Згідно з даними літератури, кожен вид жовчних конкрементів має свій патогенез формування. Якнайповніше розуміння процесу холелітогенезу в конкретному випадку може сприяти зменшенню ризику виникнення цього захворювання. Недостатньо вивченим є клінічне значення кислототвірної функції шлунка та мікрофлори травного тракту у розвитку ЖКХ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.309 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Федорук П. І. 
Формування навчального матеріалу в адаптивній системі передачі знань [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, С. М. Петрик // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 4(2). - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_4(2)__15
Розглянуто метод представлення знань у адаптивній системі передачі знань, який дозволяє оперувати різними за структурою частинами навчального матеріалу для забезпечення процесу індивідуалізованого навчання. Описано математичну модель методу та особливості його застосування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.34 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського