Пошуковий запит: (<.>A=Федорук П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Дронов О. І. Спосіб обчислення максимально допустимої маси шкірно-жирового клаптя, що видаляють під час абдомінопластики [Електронний ресурс] / О. І. Дронов, І. О. Ковальська, Л. О. Рощина, В. І. Федорук, Є. Ю. Буров, П. В. Федорук // Клінічна хірургія. - 2012. - № 1. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KlKh_2012_1_6 За допомогою методу логістичної регресії встановлено залежність виникнення стану гіперкоагуляції від маси шкірно-жирового клаптя, що видаляють під час абдомінопластики, у хворих за наявності косметичних дефектів передньої черевної стінки та ожиріння. Ймовірність виникнення стану гіперкоагуляції нелінійно зростає у міру збільшення маси видаленого клаптя (% МВК) та перевищує 50 % (високий ризик гіперкоагуляції) у разі 5,1 % МВК від маси тіла.
|
2. |
Федорук П. І. Використання математичної логіки для встановлення навчального режиму в автоматизованих системах передачі знань [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. В. Пікуляк // Математичні машини і системи. - 2013. - № 1. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2013_1_13 Проведено аналіз використання апарату математичної логіки в задачах програмування та досліджено ефективність застосування тризначної математичної логіки для обробки сценарних прикладів з метою побудови адаптивної навчальної траєкторії в автоматизованих системах передачі знань.
|
3. |
Федорук П. І. Побудова модуля верифікації експертних правил для автоматизованої обробки навчальної інформації [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. В. Пікуляк // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 5. - С. 301-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_5_66 Описано розроблений модуль верифікації експертних правил для автоматизованої обробки навчальної інформації в адаптивній системі передачі знань. Виконано огляд існуючих методів верифікації та досліджено ефективність застосування введених критеріїв повноти правил для експериментальної перевірки побудованої бази знань сценарних прикладів.
|
4. |
Федорук П. І. Щодо базових геополітичних цінностей, інтересів й пріоритетів України: проблеми визначення та світоглядний сенс [Електронний ресурс] / П. І. Федорук // Гуманітарні студії. - 2014. - Вип. 21. - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gums_2014_21_22
|
5. |
Федорук П. І. Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, С. М. Масловський // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 4. - С. 84–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2009_4_11
|
6. |
Федорук П. И. Исследование эффективности функционирования адаптивной системы дистанционного обучения Edu Pro [Електронний ресурс] / П. И. Федорук // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 6. - С. 64–70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2009_6_10 Описан эксперимент исследования эффективности адаптивной системы дистанционного обучения EduPro. Результаты эксперимента показали, что применение таких систем позволяет не только сохранить качество традиционных технологий передачи знаний, но в ряде случаев при использовании адаптационных алгоритмов добиться заметного повышения результатов обучения студентов.
|
7. |
Федорук П. І. Інтерактивні технології в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань "EduPro" [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, С. М. Масловський, С. М. Петрик // Управляющие системы и машины. - 2011. - № 3. - С. 79-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2011_3_11 Рассмотрены интерактивные технологии, использованные в адаптивной системе дистанционного обучения и контроля знаний "EduPRO". Использование данных технологий позволяет заменить классическую модель обучения "учитель - студент" на более современную и производительную - "система - студент". Описаны основные возможности и функции автоматизированной системы обучения.
|
8. |
Федорук П. І. Побудова бази знань адаптивних систем дистанційного навчання на основі фреймової та продукційної моделей представлення знань [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. С. Дутчак // Управляющие системы и машины. - 2012. - № 5. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2012_5_2 Запропоновано новий підхід до побудови бази знань адаптивних систем дистанційного навчання, метою якого є спрощення процедури підготовки навчального матеріалу до імпорту в бази знань, до встановлення взаємозв'язків між окремими елементами бази знань і їх подальше використання для побудови індивідуальної траєкторії навчання.
|
9. |
Федорук П. І. Ціннісна складова в політичній культурі суспільства [Електронний ресурс] / П. І. Федорук // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 371-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_98
|
10. |
Федорук П. І. Методологія організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань edupro [Електронний ресурс] / П. І. Федорук // Медична інформатика та інженерія. - 2010. - № 2. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2010_2_5 Описано методологію організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань EduPro. Запропонована методологія дозволяє сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок і здібностей студентів, визначення моменту готовності студентів для переходу на більш складний рівень матеріалу, відображення взаємозв'язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування.
|
11. |
Пузир Н. В. Клінічне значення кислототвірної функції шлунка та мікрофлори травного тракту у розвитку жовчнокам’яної хвороби [Електронний ресурс] / Н. В. Пузир, П. В. Федорук // Сучасна гастроентерологія. - 2016. - № 5. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SGastro_2016_5_18 Жовчнокам'яна хвороба (ЖКХ) - одне з найпоширеніших захворювань травної системи у світі. Наведено відомості про нові аспекти патогенезу жовчних каменів, що зумовлює складність профілактики ЖКХ. Згідно з даними літератури, кожен вид жовчних конкрементів має свій патогенез формування. Якнайповніше розуміння процесу холелітогенезу в конкретному випадку може сприяти зменшенню ризику виникнення цього захворювання. Недостатньо вивченим є клінічне значення кислототвірної функції шлунка та мікрофлори травного тракту у розвитку ЖКХ.
|
12. |
Федорук П. І. Формування навчального матеріалу в адаптивній системі передачі знань [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, С. М. Петрик // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 4(2). - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_4(2)__15 Розглянуто метод представлення знань у адаптивній системі передачі знань, який дозволяє оперувати різними за структурою частинами навчального матеріалу для забезпечення процесу індивідуалізованого навчання. Описано математичну модель методу та особливості його застосування.
|