Пошуковий запит: (<.>A=Тулашвілі Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тулашвілі Ю. Й. Метод тестового контролю рівня знань й вмінь майбутніх програмістів [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_58 Досліджено проблему критеріально-орієнтованого тестування в системі формування професійної готовності майбутніх програмістів. Результатами дослідження стало удосконалення методу тестового контролю на основі визначення критеріїв сформованості досліджуваного особистісно-професійного рівня фахівця.Исследована проблема критериально-ориентированного тестирования в системе формирования профессиональной готовности будущих программистов. Результатами исследования стало усовершенствование метода тестового контроля на основе определения критериев формирования исследуемого личностно-профессионального уровня профессионала.The paper is focused on the problem of criterio-oriented testing in the system of formation the programmer professional readiness. Modification the method criterio-oriented testing for the programmer professional readiness based on the definition of the criteria have been discovered as the results of the research.
|
2. |
Тулашвілі Ю. Й. Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб з порушеннями зору [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_59 Відзначено, що процес інтеграції інвалідів у суспільні відносини передбачає комплекс дій, спрямованих на допомогу суб’єктам із психофізичними порушеннями опановувати цінності сучасної цивілізації, бути задіяними до активної суспільної діяльності через їх соціальну адаптацію. Проаналізовано роль комп’ютерних технологій як системотвірного чинника переходу до інклюзивного навчання осіб з порушеннями зору в процесі їх професійної підготовки. Окреслено зміст, методи та форми організації комп’ютерної підготовки незрячих. Отмечено, что процесс интеграции инвалидов в общественные отношения предполагает комплекс действий, направленных на помощь субъектам с психофизическими нарушениями овладевать ценностями современной цивилизации, быть задействованными к активной общественной деятельности через их социальную адаптацию. Проанализирована роль компьютерных технологий как системообразующего фактора перехода к инклюзивному обучению лиц с нарушениями зрения в процессе их профессиональной подготовки. Очерчено содержание, методы и формы организации компьютерной подготовки слепых.The article considers the role in teaching people with visual impairments modern information and computer technologies, and especially their use in the process of training students with disabilities, as a factor in the implementation of inclusive education.
|
3. |
Тулашвілі Ю. Й. Соціально-філософський аспект запровадження професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_15
|
4. |
Тулашвілі Ю. Застосування методів тестового контролю як засобу збору інформації для педагогічного моніторингу [Електронний ресурс] / Ю. Тулашвілі // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_16
|
5. |
Тулашвілі Ю. Формування iнформацiйно-технологiчної компетенцiї інженерів-педагогів як передумова інформатизації системи професійної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Тулашвілі // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_17
|
6. |
Тулашвілі Ю. Інтенсифікація навчальної діяльності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю за допомогою інтелект-карт [Електронний ресурс] / Ю. Тулашвілі, Н. Олексів // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2016_1_11
|
7. |
Тулашвілі Ю. Організаційні форми навчання та види супроводу інклюзивної освіти осіб з порушеннями зору у ВНЗ [Електронний ресурс] / Ю. Тулашвілі // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 1. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2016_1_26
|
8. |
Горбатюк Р. М. Інтенсифікація навчально-розвивальної діяльності студентів в системі Мобільного навчання [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк, Ю. Й. Тулашвілі // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2014. - Вип. 6. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2014_6_19
|
9. |
Горбатюк Р. Мобільне навчання як нова технологія вищої освіти [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк, Ю. Тулашвілі // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_10
|
10. |
Тулашвілі Ю. Й. Модель багаторівневого модульного навчання для підготовки інженерних кадрів [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 36. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_61
|
11. |
Тулашвілі Ю. Й. Основні засади забезпечення доступності до освіти із застосуванням нових інформаційних технологій для людей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 4. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_4_21
|
12. |
Тулашвілі Ю. Й. Формалізація змісту навчання на основі семантичних мереж в системі професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_4_32
|
13. |
Тулашвілі Ю. Й. Моніторинг купівельної спроможності споживачів за допомогою додатку для смартфона та оптимізація пропозиції [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі, К. Ю. Акуленко // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 318-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2016_3_39
|
14. |
Тулашвілі Ю. Й. Комп'ютерні технології як системотвірний чинник переходи до інклюзивного навчання осіб порушення зору [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_7
|
15. |
Тулашвілі Ю. Й. Праксеологічна спрямованість формування готовності майбутнього Іт-фахівця до групової роботи як фактор підвищення його професійної мобільності [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі, М. М. Денисюк // Військова освіта. - 2017. - № 1. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2017_1_25
|
16. |
Тулашвілі Ю. Й. Методика побудови змісту навчання професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_19
|
17. |
Тулашвілі Ю. Й. Інтеграція фундаментального та праксеологічного підходів як основа формування готовності майбутніх IT-фахівців до розв’язання складних професійних завдань [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 411-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_100
|
18. |
Тулашвілі Ю. Й. Особливості підготовки інвалідів по зору за напрямом підготовки "Документознавство та інформаційна діяльність" [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі, Ю. Ю. Максим’юк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_28
|
19. |
Тулашвілі Ю. Й. Ефективність формування iнформацiйно-комунікативної компетентності в осіб із порушеннями зору в умовах професійної комп’ютерної підготовки [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_15
|
20. |
Тулашвілі Ю. Й. Реалізація інтегрованого підходу до побудови рекомендаційної системи Smart туризму [Електронний ресурс] / Ю. Й. Тулашвілі, Ю. В. Турбал // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2019. - № 35. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kitonv_2019_35_17
|
| |