Пошуковий запит: (<.>A=Троїцька Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Бублик О. М. Комплексна оцінка стану популяцій Iris pumila L. України [Електронний ресурс] / О. М. Бублик, І. О. Андрєєв, І. Ю. Парнікоза, Т. Б. Троїцька, В. А. Кунах // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2013. - Т. 13. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2013_13_7
|
2. |
Троїцька Т. С. Едукаційно-методологічний потенціал "філософії серця” Г. Сковороди [Електронний ресурс] / Т. С. Троїцька // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2007. - Вип. 30. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2007_30_5
|
3. |
Троїцька Т. Філософські засади сучасних гуманітарних досліджень: досвід рефлексії [Електронний ресурс] / Т. Троїцька, А. Орлов // Versus. - 2013. - № 2. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2013_2_4
|
4. |
Троїцька Т. С. Цілісність людини у трансдисциплінарному синтезі: спроба філософської кристалізації [Електронний ресурс] / Т. С. Троїцька, Г. Г. Тараненко // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2017. - Вип. 15. - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_15_39
|
5. |
Троїцька Т. Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний вектор [Електронний ресурс] / Т. Троїцька, О. Куліда // Ukrainian professional education. - 2018. - Вип. 3. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/upo_2018_3_4
|
6. |
Троїцька Т. Б. Варіабельність забарвлення оцвітини Iris pumila L. у природних популяціях Миколаївської області [Електронний ресурс] / Т. Б. Троїцька, Ю. В. Буйдін // Інтродукція рослин. - 2010. - № 2. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/IR_2010_2_3
|
7. |
Троїцька О. М. Філософія в інноваційних психолого-педагогічних дослідженнях: з досвіду реалізації проєктів [Електронний ресурс] / О. М. Троїцька, Т. С. Троїцька // "Перспективи". Соціально-політичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perspekt_2020_1_9
|
8. |
Троїцький М. О. Класифікації роду Iris L. на біологічному та молекулярному рівні як основа для сучасних філогенетичних досліджень [Електронний ресурс] / М. О. Троїцький, Т. Б. Троїцька, Ю. В. Буйдін, Н. О. Мірошніченко, О. О. Михайленко // Журнал органічної та фармацевтичної хімії. - 2021. - Т. 19, вип. 4. - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jofkh_2021_19_4_4 Мета роботи - проаналізувати та узагальнити дані літературних джерел щодо стану класифікації та систематики рослин роду Iris родини Iridaceae. Рід Iris L. - один із найбільших за кількістю видів рід із родини Iridaceae Juss, яка об'єднує 1800 видів 80 родів. Попри те, що ці рослини дуже поширені як декоративні, наразі не існує єдиної класифікації як для садових, так і для дикорослих видів роду Iris. Запропоновано різні класифікації та системи ірисів, основна відмінність між якими пов'язана з розумінням обсягу роду. Таксономія роду зазнала різких змін у минулому столітті, особливо в останні десятиліття після початку застосування молекулярних методів. Проаналізовано сучасні дані літератури щодо наявних класифікацій рослин роду Iris, відповідності між таксономічними дослідженнями та результатами останніх молекулярних досліджень. Викладені дані узагальнюють традиційні класифікації за Г. І. Родіоненком і B. Mathew, а також описують сучасні досягнення у вивченні цього роду з використанням функціональних геномних досліджень, із залученням молекулярних маркерів в ірисах. Зроблено висновок, що проаналізовані та узагальнені дані можуть бути корисними для розв'язання питань систематики, філогенії, генетики та практичних завдань селекції рослин роду Iris і, крім того, сприятимуть більш належному використанню сировини ірисів у практичній фармації.
|
9. |
Троїцька Т. С. Філософія у методологічному зростанні майбутнього педагога: роль та структурування змісту [Електронний ресурс] / Т. С. Троїцька // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 15. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_15_8
|