Пошуковий запит: (<.>A=Слободянюк Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Слободянюк Т. М. Про деякі проблеми освіти в контексті європейського вибору [Електронний ресурс] / Т. М. Слободянюк, В. Г. Личко, В. В. Пилипонова, Н. А. Рикало // Патологія. - 2008. - Т. 5, № 3. - С. 147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pathology_2008_5_3_118
|
2. |
Личко В. Г. Проблема дефініцій в патології [Електронний ресурс] / В. Г. Личко, Т. М. Слободянюк, М. П. Цюнь // Патологія. - 2008. - Т. 5, № 3. - С. 148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pathology_2008_5_3_119
|
3. |
Слободянюк Т. Ассоциативно-образные системы оригинала и перевода [Електронний ресурс] / Т. Слободянюк // Волинь - Житомирщина. - 2002. - № 9. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vg_2002_9_12
|
4. |
Слободянюк Т. В. Эстетика слова в поэтическом тексте [Електронний ресурс] / Т. В. Слободянюк // Система і структура східнослов'янських мов. - 2011. - Вип. 3. - С. 255-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sissm_2011_3_37
|
5. |
Слободянюк Т. Контроль якості знань на основі мовленнєво-мисленнєвого рівня відповідей студентів з основ педагогіки і психології [Електронний ресурс] / Т. Слободянюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 47(4). - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_47(4)__36
|
6. |
Слободянюк Т. Взаємодія мислення і мовлення у контексті цілісної мовленнєво-мисленнєвої активності студентів мистецького напряму [Електронний ресурс] / Т. Слободянюк // Acta paedagogika volynieses. - 2022. - Вип. 2. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_2_24
|
7. |
Слободянюк Т. Б. Формування педагогічної рефлексії: здійснення системної регуляції у майбутніх педагогів з мистецтвознавства [Електронний ресурс] / Т. Б. Слободянюк // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 1. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_1_15
|
8. |
Лільчицький О. В. Мотиваційна сфера вдосконалення фізичної підготовленості студентів мистецької освіти в ігрових видах спорту [Електронний ресурс] / О. В. Лільчицький, Т. Б. Слободянюк // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_12 У процесі дослідження визначено, що для активізації оздоровчої діяльності студентів на основі використання ігрових видів спорту і оволодіння різними спортивними навиками важливе значення має мотиваційний фактор. Перед викладачами з фізичного виховання, які проводять факультативні заняття, постає завдання вибору способів і форм організації освітньої діяльності з оволодіння спортивними навиками, реалізація яких у конкретних умовах сприяє гармонійному фізичному розвитку. Мета роботи - розкриття сутності впровадження принципів зв'язку оздоровчої спрямованості та конкретизація компонентів готовності до фізичної активності (мотиваційний, практичний, психофізіологічний і фізичний). Зроблено висновок, що до фізичних (рухових) якостей людини відносять показники сприятливого фізичного навантаження за високим, середнім і низьким рівнями. Дослідження розкриває сутність проблеми формування усвідомленого позитивного ставлення до занять з фізичного виховання та здорового способу життя студентів мистецтвознавчих спеціальностей в умовах роботи факультативних груп. Регулярна фізична активність - один з ключових чинників у підтримці здоров'я, а достатня кількість та регулярність фізичних навантажень є генеруючим та стимулюючим фактором у процесі, заснованому на закономірному зв'язку рухів і психіки людини, що забезпечує й контролює вдосконалення фізичного розвитку та фізичної підготовленості у навчальному закладі, який має академічний напрям. Завдання факультативних занять - сприяти розвитку пов'язаних між собою рухових умінь, навичок та рухових якостей. Особливе значення у розв'язанні комплексних проблем фізичного виховання щодо фізичних (рухових) якостей людини надається витривалості, силі, швидкості (реактивності рухів), гнучкості, спритності (координаційним здібностям), що характеризують усі рухові якості, і це визначає їх комплексний розвиток.
|