Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/47(4)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Мистецтвознавство / Art studies
- Сирятська Т. Виконавські принципи українського піаніста та педагога Віктора Сирятського. - C. 4-10.
- Сідлецька Т. Діяльність музеїв культурно-мистецького і просвітницького центру Вінницького національного технічного університету як важливого культурно-освітнього осередку. - C. 11-16.
- Сіненко О. Специфіка композиторського стилю Костянтина Меладзе (на прикладі мюзиклу "Вечори на хуторі біля Диканьки"). - C. 17-21.
- Скворцова О. "Вишиваний. Король України" А. Загайкевич: національна опера на шляху формування нової парадигми жанру. - C. 22-28.
- Скляров О. Джаз: дефініція, становлення та роль у музичній освіті. - C. 29-36.
- Сорокопуд І., Лагутенко О. Основні центри виникнення авангардних напрямів в українській графіці порубіжжя ХІХ – ХХ століть. - C. 37-42.
- Таранцева О. Модель реалізації організаційно-методичних умов викладання дуетно-сценічного танцю у підготовці майбутніх хореографів. - C. 43-48.
- Тормахова В. Характерні риси оркестровки у репертуарі біг бенду Теда Джонса та Мела Льюїса. - C. 49-54.
- Тринько О. Традиції американської поп-сцени (на прикладі Бейонсе Ноулз-Картер). - C. 55-59.
- Уманець О. Кітч у просторі культури межі XX – XXI ст.. - C. 60-65.
Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies
- Сидоренко Л., Дернова Т., Рябцева І. Використання digital-методик у підготовці студентів закладів вищої освіти у процесі вивчення іноземних мов. - C. 66-74.
- Ситковська М., Сажина Т. Мотив страждання як спокута провини в повісті І. Багряного "Огненне коло". - C. 75-80.
- Скляр О. Інвективна лексика в конфліктному мовленні (на матеріалі політичного дискурсу). - C. 81-86.
- Сокол Г. Тема мистецтва та долі митця у новелі Галини Журби "Гістерія". - C. 87-90.
- Соколовська Л., Стоянова І., Михайленко Т. Комунікативні стратегії і техніки публічного дискурсу через призму психолінгвістики. - C. 91-97.
- Starostenko T. "Green" poetry and ecolization of everyday vocabulary. - C. 98-102.
- Татаровська О. Семантика та функції заперечення в англомовному публіцистичному дискурсі. - C. 103-108.
- Телегіна Н. Історичний хронотоп у романі Тоні Моррісон "A Mercy". - C. 109-114.
- Тимощук Н. Телескопізми сучасної англійської мови: дефініція та типологія. - C. 115-118.
- Товстенко В. Сучасна українська економічна терміносистема як компонент наукової картини світу. - C. 119-125.
- Христич Н., Харченко Т. Художній переклад у діалозі історії та духовності (на матеріалі роману Марі-Франс Клер "П’ять майорців для мого незнайомця"). - C. 126-134.
- Царук О., Грибіник Ю., Галай Т. Запозичення в англійській термінології нафтогазової промисловості. - C. 135-140.
- Чобанюк М. Рецепція поетики Адама Міцкевича в українському літературознавстві. - C. 141-146.
- Шевців Г. Жанрово-стильові особливості європейського античного автобіографічного дискурсу. - C. 147-152.
- Якобаш А. Вербалізація авторських інтенцій модифікованими експресивними синтаксичними структурами в англомовному художньому тексті. - C. 153-158.
- Yalovenko O. New interpretation of gender relations in Jhumpa Lahiri’s "Hell-Heaven". - C. 159-165.
Педагогіка / Pedagogy
- Попадич О., Гаврилюк М., Кривошеєва О. Інтегративний підхід до формування професійних цінностей вчителя в умовах інтенсивного розвитку медіаосвіти. - C. 166-171.
- Roienko L., Horlatova O., Redko S. Using of project-based learning method in organisation of students’ independent study in the process of foreign language teaching at higher educational establishments. - C. 172-178.
- Руденко Ю. Мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності. - C. 179-183.
- Рудюк Т. Формування інноваційно-природничої компетентності та математичної грамотності в процесі навчання лексикології української мови (на матеріалі родинної лексики). - C. 184-188.
- Савчук Б., Пантюк М., Котенко Р. Походження назви "коучинг" у руслі науково-педагогічного дискурсу. - C. 189-193.
- Самойленко В., Шуліченко Т. Розвиток soft skills у студентів під час вивчення мовознавчих дисциплін. - C. 194-197.
- Середа І. Шляхи формування деонтологічної культури майбутнього спеціального педагога. - C. 198-203.
- Слободянюк Т. Контроль якості знань на основі мовленнєво-мисленнєвого рівня відповідей студентів з основ педагогіки і психології. - C. 204-210.
- Sokyrska O., Kolisnyk M., Kornytska Yu. The use of distance learning platforms in ESL instruction. - C. 211-215.
- Сорокіна С., Андрієнко О. Застосування тренінгу у підготовці фахівців-біологів під час вивчення анатомії та фізіології людини. - C. 216-221.
- Тамаркіна О. Дуальна освіта: складнощі впровадження. - C. 222-225.
- Трускавецька І. Формування дослідницьких умінь учнів на навчально-дослідних земельних ділянках у процесі вивчення дисциплін природничого циклу. - C. 226-230.
- Усар Г. Розвиток духовності особистості в умовах застосування сучасних цифрових технологій в освіті: український і американський досвід. - C. 231-237.
- Харченко Ю. Теоретико-методологічні підходи до сутності поняття "методологічна рефлексія концертмейстера закладу вищої освіти". - C. 238-243.
- Хомик А. Комунікативні стратегії – компоненти стратегічної компетентності в усному англомовному професійно орієнтованому спілкуванні майбутніх іт-фахівців. - C. 244-250.
- Хріник Є. Актуальні питання формування медіакультури майбутніх вихователів. - C. 251-255.
- Цуканова Н. Педагогічні засади раннього розвитку дітей. - C. 256-260.
- Чайковська-Кобалія В., Керекеша О. Підвищення мотивації Phd студентів як фактор підвищення ефективності науково-інноваційної діяльності. - C. 261-267.
- Черниш О. Структура процесу медіасоціалізації в закладі вищої освіти. - C. 268-272.
- Кай Ч. Змішане навчання та розвиток цифрової компетентності студентів гуманітарних факультетів. - C. 273-276.
- Чорноус В. Творчість майбутнього вчителя іноземної мови в процесі його професійного становлення. - C. 277-281.
- Швець Н., Швець Т. Англійські, німецькі та французькі оніми як засіб збагачення словника майбутніх учителів ЗЗСО. - C. 282-287.
- Юйань Ш. Методологічні підходи підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-фахової діяльності на засадах здоров’язберігаючих технологій. - C. 288-294.
| 2022 | | Вип. 47(4)
|
|
|
|