Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скиба Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Жигуц Ю. Ю. 
Методика розрахунку термодинамічного стану сплавів із використання координат Скрейнемакерса [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Жигуц, Ю. Ю. Скиба, Я. П. Легета // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2003. - Вип. 13. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2003_13_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.321 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Жигуц Ю. Ю. 
Метод обчислення характеру фазових діаграм стану сплавів [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Жигуц, Ю. Ю. Скиба, Я. П. Легета // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2003. - Вип. 14. - С. 201-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2003_14_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.398 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Жигуц Ю. Ю. 
Розрахунок складу екзотермічних шихт на основі термохімічного аналізу [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Жигуц, В. В. Широков, Ю. Ю. Скиба, Я. П. Легета // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2006. - Вип. 19. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2006_19_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Жигуц Ю. Ю. 
Матеріали синтезовані металотермією і СВС-процесами [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Жигуц, В. І. Похмурський, Ю. Ю. Скиба, Я. П. Легета // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Фізика. - 2004. - Вип. 16. - С. 93-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufiz_2004_16_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.533 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Скиба Ю. А. 
Функціонально - змістовий аналіз управлінської діяльності майбутнього еколога [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 271-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__56
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Скиба Ю. 
Дидактичні принципи підготовки майбутніх екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку [Електронний ресурс] / Ю. Скиба // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_5
Визначено традиційні та сучасні дидактичні принципи, що є основними у формуванні мети та реалізації завдань підготовки екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку. Конкретизовано такі провідні принципи навчання студентів: науковості, системності, систематичності й послідовності, доступності, наочності, свідомості й активності, зв'язку теорії з практикою, єдності колективного та індивідуального. Обгрунтовано доцільність впровадження специфічних принципів у процес підготовки екологів, а саме: культуровідповідності, міждисциплінарності, взаємозв'язку краєзнавчого, регіонального, національного та глобального підходів до розкриття екологічних проблем, управлінської прогностичності, гуманізації відносин між людиною та навколишнім середовищем, діяльнісного принципу. Констатовано, що впровадження вищезазначених принципів у програму підготовки майбутніх екологів сприятиме теоретичному засвоєнню компонентів стратегії збалансованого розвитку, розумінню їх взаємодії, взаємопроникнення та взаємозалежності у структурі теорії освіти і навчання та практичній реалізації в управлінській діяльності.Определены традиционные и современные дидактические принципы, которые являются основными в формировании целей и реализации задач подготовки экологов к управленческой деятельности на основе сбалансированного развития. Конкретизированы такие ведущие принципы обучения студентов: научности, системности, систематичности и последовательности, доступности, наглядности, сознательности и активности, связи теории с практикой, единства коллективного и индивидуального. Обоснована целесообразность внедрения специфических принципов в процесс подготовки экологов, а именно: культуросообразности, междисциплинарности, взаимосвязи краеведческого, регионального, национального и глобального подходов к раскрытию экологических проблем управленческой прогнозируемости, гуманизации отношений между человеком и окружающей средой, деятельностного принципа. Констатировано, что внедрение вышеуказанных принципов в программу подготовки будущих экологов способствует теоретическому усвоению компонентов стратегии устойчивого развития, пониманию их взаимодействия, взаимопроникновения и взаимозависимости в структуре теории образования и обучения, практической реализации в управленческой деятельности.The article presents essence of methods of using general didactic principles and justifies expediency of introduction specific principles in the process of preparing future ecologists to management activities on the basis of sustainable development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.438 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Ярошенко О. Г. 
Індивідуальні науково-дослідні завдання як один із засобів організації навчання через дослідження у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 5. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Скиба Ю. А. 
Методологічні функції освіти збалансованого розвитку [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 15. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_15_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Скиба Ю. А. 
Засолення та його вплив на рівень пероксидного окиснення в коренях проростків кукурудзи [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба, І. В. Ушакова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 20 : Біологія. - 2008. - Вип. 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchb_020_2008_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.598 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Царенко О. М. 
Рід їжача голівка (Sparganium L.) у флорі України [Електронний ресурс] / О. М. Царенко, Ю. А. Скиба, В. В. Коротченко, Т. М. Настека // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 20 : Біологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchb_020_2011_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.219 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Скиба Ю. 
Класифікація методів педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / Ю. Скиба // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_10
Визначальною ознакою класифікації методів педагогічних досліджень визнано рівні науково пізнання: на емпіричному – встановлення нових фактів в педагогіці; на теоретичному – визначення основних педагогічних закономірностей. Представлено десять відомих класифікацій, що розроблені в науковому гуманітарному дискурсі. Засвідчено різновекторний характер методів та їх класифікацію, в основі яких застосовано різні критерії верифікації. На основі аналізу різних класифікацій методів педагогічного досліджень засвідчено існування проблеми виокремлення спільних ознак при виділенні методів і класів. Розроблено класифікацію методів педагогічних досліджень, в якій виділено чотири групи методів: організаційні, теоретичні, емпіричні, обробки даних. Кожна з означених групи методів орієнтована на суто свій сегмент в структурі педагогічного дослідження. Констатовано, що в авторській класифікації забезпечений основний принцип системності - її відкритість, що органічно може доповнюватися новими методами.Определяющим признаком классификации методов педагогических исследований признаны уровни научного познания: на эмпирическом - установление новых фактов в педагогике; на теоретическом - определение основных педагогических закономерностей. Представлены десять известных классификаций, разработанных в научном гуманитарном дискурсе. Засвидетельствован разновекторный характер методов и их классификаций, в основе которых применены различные критерии верификации. На основе анализа различных классификаций методов педагогических исследований подтверждено существование проблемы выделения общих признаков при определении методов и классов. Разработана классификация методов педагогических исследований, в которой сформированы четыре группы методов: организационные, теоретические, эмпирические, обработки данных. Каждая из указанных групп методов ориентирована на сугубо свой сегмент в структуре педагогического исследования. Констатировано, что в авторской классификации обеспечен основной принцип системности - ее открытость, которая может органично дополняться новыми методами.The defining feature classification methods of educational research recognized level of scientific knowledge: the empirical - to establish new facts in pedagogy; the theoretical - define basic pedagogical patterns. Presented by ten renowned classifications, developed in the scientific humanitarian discourse. Given under varied nature of the methods and their classification, based on applied different criteria for verification. Based on the analysis of different classification methods of pedagogical research demonstrated the problem of singling out common features in the allocation methods and classes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.644 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Скиба Ю. А. 
Моніторинг сформованості управлінських знань та вмінь у працівників державної системи екологічного управління [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 373-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Скиба Ю. А. 
Формування науково-дослідницьких компетенцій майбутніх екологів у проектній діяльності [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба, О. Г. Ярошенко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 44. - С. 328-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_44_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.116 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Скиба Ю. 
Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії [Електронний ресурс] / Ю. Скиба // Освітологічний дискурс. - 2018. - № 3-4. - С. 283-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_3-4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 918.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Скиба Ю. А. 
Досвід розроблення професійних стандартів і профілів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти в країнах близького зарубіжжя [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 870.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Скиба Ю. А. 
Структура та зміст професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Сполучених Штатів Америки [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 141. - С. 208-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2018_141_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сергієнко В. П. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання навчальної дисципліни "стратегія збалансованого розвитку" [Електронний ресурс] / В. П. Сергієнко, Ю.А. Скиба // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 29. - С. 460-465. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_29_86
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.919 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Скиба Ю. А. 
Реалізація педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії у закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Ю. А. Скиба, Є. В. Кочерга // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 11. - С. 170-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2020_11_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Скиба Ю. Ю. 
Марина Абрамович: зв’язок митця та глядача [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Скиба, П. Є. Луньо // Молодий вчений. - 2019. - № 10(1). - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_10(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Скиба Ю. Ю. 
Мистецтво перформансу як спосіб життя [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Скиба, П. Є. Луньо // Молодий вчений. - 2019. - № 11(1). - С. 281-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_11(1)__63
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського