Пошуковий запит: (<.>A=Саранча І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Саранча І. Г. Залучення сім’ї у процес соціалізації випускників реабілітаційних центрів [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча // Актуальні питання корекційної освіти. - 2010. - Вип. 1. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2010_1_37
|
2. |
Саранча І. Г. Cоціально-реабілітаційна діяльність як шлях соціалізації дітей та молоді з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2009. - № 1. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2009_1_17
|
3. |
Саранча І. Г. Формування соціальної компетентності дітей-інвалідів на заняттях з "Фінансового виховання" [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, В. Л. Довгаленко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_66
|
4. |
Саранча І. Г. Формування правової обізнаності випускників реабілітаційних центрів з порушеннями опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 246-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_65
|
5. |
Файт В. І. Фотоперіодична чутливість і потреба в ярови зації нетипового за темпами розвитку сорту пшениці Істра 1 [Електронний ресурс] / В. І. Файт, І. О. Саранча, А. Ф. Стельмах // Аграрний вісник Причорномор'я. Біологічні науки. - 2013. - Вип. 70. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avpb_2013_70_18
|
6. |
Саранча І. Г. Спецкурс "гарденотерапія" в системі керованої соціалізації випускників реабілітаційних центрів з порушеннями опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(2). - С. 402-409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__52
|
7. |
Саранча І. Г. Формування соціальних вмінь та навичок дітей-інвалідів на заняттях з туротерапії в умовах реабілітаційного центру [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, В. Л. Довгаленко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(3). - С. 270-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(3)__35
|
8. |
Саранча І. Г. Робота з сім’єю в процесі соціалізації випускників реабілітаційних центрів [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2010. - Вип. 16. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2010_16_47
|
9. |
Саранча І. Г. Розвиток фізичної та емоційної сфери дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями розвитку засобами арт-терапії у поєднанні з реабілітаційної системою "Нірвана" [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, О. О. Толпаєва // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 6(1). - С. 223-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_6(1)__23
|
10. |
Саранча І. Г. Психологічний аспект захисту студентської молоді з особливими освітніми потребами в Україні [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, Л. В. Мельник, С. Ю. Ілініч // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 257-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_12_25
|
11. |
Саранча І. Г. Корекція емоційної сфери у дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, Н.В Синчук, З. П. Моргунова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(2). - С. 168-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(2)__19
|
12. |
Саранча І. Г. Особливості розвитку пізнавальної сфери дітей із порушеннями опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, Н. В. Синчук // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 10. - С. 264-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_10_26
|
13. |
Хіля А. В. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителів та спеціалістів інклюзивного освітнього простору [Електронний ресурс] / А. В. Хіля, І. Г. Саранча // Молодий вчений. - 2018. - № 5.2. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_5
|
14. |
Мельник Л. В. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання в інклюзивній освіті [Електронний ресурс] / Л. В. Мельник, І. Г. Саранча // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 53. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_53_11
|
15. |
Саранча І. Г. Організація соціально-педагогічної діяльності студентської молоді в межах реалізації соціальних проєктів [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, А. В. Хіля // Український соціум. - 2020. - № 4. - С. 125-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2020_4_10 Досліджено питання організації та реалізації соціальних проєктів, програм та їх значення для підготовки майбутніх спеціалістів, зокрема, вчителів, соціальних педагогів, соціальних працівників, психологів. На прикладі діяльності Громадської організації "Вінницька міська організація соціального розвитку та становлення окремих малозахищених категорій молоді "Паросток" розглянуто досвід залучення студентської молоді до реалізації соціальних проєктів, розроблених відповідно до теоретичних положень і практичних рекомендацій розвинутої в ХХI ст. відомої вітчизняної наукової школи соціальної роботи. На нашу думку, поширення такого досвіду в масштабах країни сприятиме розв'язанню ряду важливих завдань соціальної політики, зокрема, вирішенню соціальних проблем людей з інвалідністю, зміцненню спроможності відповідних громадських організацій, підготовці кваліфікованих фахівців для роботи з вразливими категоріями населення. Короткий огляд методів залучення студентської молоді до соціально-педагогічної діяльності дозволив частково охарактеризувати напрями взаємодії державних органів влади, інституцій громадянського суспільства та закладів вищої освіти. Крім того, представлені зразки співпраці таких соціальних інституцій розглянуто з точки зору соціальної користі та освітнього менеджменту, зокрема у підготовці спеціалістів освітньої та соціальної сфер до надання послуг вразливим категоріям населення. Це дозволило глибше розкрити мету нашого дослідження з науково-педагогічної точки зору та соціальної значущості, а також виявити основні фактори відбору успішного проєкту для організації такої діяльності та задоволення потреб освітнього менеджменту, його мети та завдань. Отриманий досвід реалізації соціальних проєктів та їхнього адміністрування дав можливість презентувати освітній потенціал взаємодії соціальних інституцій і викладачів вищих закладів освіти у підготовці до волонтерської, планово-адміністративної та власне соціально-педагогічної діяльності майбутніх фахівців. Окремо підкреслено важливість такої роботи щодо педагогічного менеджменту, це простежується у висновках до статті та визначенні напрямів подальшої розробки цього питання з наукової точки зору. Напрацювання, що презентовані у дослідженні, не охоплюють всього спектра організаційної співпраці у напрямі підготовки студентської молоді через залучення до соціально-педагогічної діяльності, розробки та реалізації соціальних проєктів та/або програм, але має достатньо широкі можливості для подальшої наукової розробки спеціалістами різних галузей освіти й кадрового забезпечення та можуть бути корисними для використання широким колом фахівців, які планують долучитися до проєктної діяльності.
|
16. |
Саранча І. Г. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до роботи в інклюзивному просторі: ресурсна кімната, арт-терапевтична студія [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, А. В. Хіля // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 61. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_61_31
|
17. |
Саранча І. Г. Тренінгова програма протидії насильству в родинах осіб з інвалідністю [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 16(2). - С. 249-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_16(2)__25
|
18. |
Саранча І. Соціально-психологічні чинники успішної адаптації дорослих осіб з ДЦП на рівні громади [Електронний ресурс] / І. Саранча, Н. Пастух // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2021. - Вип. 1. - С. 119-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srso_2021_1_15
|
19. |
Саранча І. Г. Соціальна послуга за бюджетний кошт як елемент підготовки соціальних працівників до професійного самовизначення [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 236-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__38
|
20. |
Саранча І. Г. Індивідуальна інклюзивна освітня траєкторія: сутність та зміст [Електронний ресурс] / І. Г. Саранча, В. В. Швед, О. В. Омельченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2021. - Вип. 62. - С. 299-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2021_62_30
|
| |