Пошуковий запит: (<.>A=Самолюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Самолюк В. М. Основні процеси управління вартістю проекту [Електронний ресурс] / В. М. Самолюк // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(1). - С. 493-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(1)__101
|
2. |
Самолюк В. М. Аналіз інтеграційних процесів транспортної системи України [Електронний ресурс] / В. М. Самолюк, Е. Зелінська, Ю. Р. Ліскевич // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 30(1). - С. 323-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_30(1)__42
|
3. |
Самолюк В. М. Основи управління вартості проекту [Електронний ресурс] / В. М. Самолюк // Автошляховик України. - 2013. - № 4. - С. 20-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2013_4_6
|
4. |
Самолюк В. М. Баян та акордеон в радянській естрадно-джазовій музиці першої половини XX cтоліття [Електронний ресурс] / В. М. Самолюк, О. В. Лузан, О. М. Липчук // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 648-651. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_160
|
5. |
Самолюк В. М. Баян в контексті музичної культури XX століття [Електронний ресурс] / В. М. Самолюк, О. В. Лузан // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 331-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_79
|
6. |
Лузан О. В. Становлення професійних виконавських шкіл гри на баяні: український контекст [Електронний ресурс] / О. В. Лузан, В. М. Самолюк // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 6. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_6_23
|
7. |
Лузан О. В. Баян в сучасних клезмерських колективах: український контекст [Електронний ресурс] / О. В. Лузан, В. М. Самолюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2018. - № 2. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2018_2_21 Підкреслено, що одним з компонентів культури України є клезмерська музика. Зазначено її синтетичність, адже вона вбирає у себе елементи різних етнічних культур української, румунської, молдавської, польської, турецької. Представлено, що баянне виконавство є одним з компонентів клезмерських ансамблів. Вказано специфіку репертуару колективів, який не обмежуються музикою певної етнічної групи, а містить популярні пісні й танці інших народів, здебільшого тих, на території яких функціонує ансамбль.
|
8. |
Лузан О. Твори для баяну українських композиторів: історія та сучасність [Електронний ресурс] / О. Лузан, В. Самолюк // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 6. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_6_16
|
9. |
Лузан О. Соната для баяну в творчості українських композиторів [Електронний ресурс] / О. Лузан, В. Самолюк // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 3. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_3_20
|
10. |
Лузан О. Специфіка роботи концертмейстера в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Лузан, В. Самолюк // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 6. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_6_22
|
11. |
Лузан О. Роль дуетних творів у репертуарі баяністів [Електронний ресурс] / О. Лузан, В. Самолюк // Імідж сучасного педагога. - 2022. - № 1. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2022_1_19
|
12. |
Радченко О. Історичні аспекти розвитку флорболу в Україні та на Волині [Електронний ресурс] / О. Радченко, О. Швай, В. Самолюк // Спортивні ігри. - 2022. - № 3. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2022_3_14
|
13. |
Лузан О. Роль баяну у хорових творах Ігоря Шамо [Електронний ресурс] / О. Лузан, В. Самолюк // Імідж сучасного педагога. - 2022. - № 4. - С. 120-123.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.09.2024 р., через 71 днів
|