Пошуковий запит: (<.>A=Пріма Р. М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Пріма Р. М. Формування професійної мобільності майбутнього вчителя: вектори наукових досліджень [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_9 Висвітлено теоретично-методологічні засади процесу формування професійної мобільності (ПМ) майбутнього фахівця початкової освіти у контексті розгортання ідеї неперервної педагогічної освіти. Розглянуто ПМ як інтегративну особистісно-професійну якість учителя початкових класів. Проаналізовано особливості пропедевтики процесу формування ПМ майбутнього вчителя (МВ) на етапі підготовки до навчання у ВНЗ. Описано технологію продуктивного формування мобільності МВ початкової школи у період університетської освіти.Освещены теоретико-методологические основы процесса формирования профессиональной мобильности (ПМ) будущего специалиста начального образования в контексте развертывания идеи непрерывного педагогического образования. Рассмотрена ПМ как интегративное личностно-профессиональное качество учителя начальных классов. Проанализированы особенности пропедевтики процесса формирования ПМ будущего учителя на этапе подготовки к обучению в ВУЗ. Описана технология продуктивного формирования мобильности будущего учителя начальной школы в период университетского образования.Висвітлено наукові позиції щодо актуалізації проблеми формування мобільності, багатомірності її досліджень. Особливу увагу приділено особливостям професійної мобільності у педагогічній сфері, зумовленим специфікою професійної діяльності, доцільності розгляду її як компонента соціальної мобільності. Для глибини наукового аналізу і практичної реалізації досліджуваного процесу акцентовано увагу на необхідності класифікації мобільності, двоспрямованості професійної мобільності, універсальності цього інтегративного утворення, його незавершеності, виключній ролі професійної мобільності як особистісно-професійної якості педагога у вирішенні завдань гуманізації освіти, мобілізації фахових компетенцій, прогнозуванні саморозвитку майбутнього вчителя. Освещены научные позиции по актуализации проблемы формирования мобильности, многомерности ее исследований. Особое внимание уделено особенностям профессиональной мобильности в педагогической сфере, обусловленным спецификой профессиональной деятельности, целесообразности рассмотрения ее как компонента социальной мобильности. Для глубины научного анализа и практической реализации исследуемого процесса акцентировано внимание на необходимости классификации мобильности, двонаправленности профессиональной мобильности, универсальности этого интегративного образования, его незавершенности, исключительной роли профессиональной мобильности как личностно-профессионального качества педагога в решении задач гуманизации образования, мобилизации профессиональных компетенций, прогнозировании саморазвития будущего учителя.The article highlights scientific views on actualization of problems of mobility formation, multidimensionality of its research. It focuses on society’s interest in such specialist who is able to think independently and to solve various problems, to apply knowledge obtained in the learning process; possesses critical and creative thinking that is formed in the process of education; acquires new knowledge, is able for self-learning, self-education, and adaptability. The characteristics of professional mobility are analyzed in teaching profession due to the specifics of professional activity, it is advisable to consider it as a component of social mobility.
|
2. |
Пріма Р. М. Здоров’язбережувальне середовище вищої школи як чинник формування готовності майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності у ДНЗ [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, А. М. Циплюк // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 29. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_29_17
|
3. |
Пріма Р. М. Педагогічна рефлексія та умови її розвитку в майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2009. - Вип. 26. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2009_26_19
|
4. |
Пріма Р. М. Формування професійної мобільності вчителя – стратегічний напрям у сучасній освіті [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Педагогічний пошук. - 2017. - № 3. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2017_3_7
|
5. |
Пріма Р. М. Правова освіченість майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу на етапі магістерської підготовки [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Д. А. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2017. - Вип. 36. - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2017_36_40
|
6. |
Пріма Р. М. Проектні технології активізації професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2015. - Вип. 33. - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_34
|
7. |
Пріма Р. М. Інформаційно-комунікаційні технології як знаряддя підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Т. А. Єлова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_47
|
8. |
Пріма Р. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: стратегія змін [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_2_46
|
9. |
Пріма Р. М. Комунікативна мобільність майбутнього педагога-вихователя: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, М. І. Замелюк, В. А. Триндюк // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 191. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_191_6
|
10. |
Пріма Р. М. Професійна позиція майбутнього вчителя початкової школи: сучасні реалії у контексті вимог Нової української школи [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Д. А. Пріма, В. В. Вітюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(2). - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_32(2)__44
|
11. |
Пріма Р. М. Реформування вищої освіти в Україні: тенденції й стратегії [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Д. А. Пріма // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 190. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_190_8
|
12. |
Пріма Р. М. Проблема аксіологізації професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в наукових студіях [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Д. А. Пріма, Р. М. Рославець // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 207. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_207_9
|
13. |
Пріма Р. М. Формування цифрової компетентності майбутніх педагогів в інформаційно-освітньому середовищі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, О. В. Гончарук, Д. А. Пріма // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 209. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_209_16
|
14. |
Пріма Р. М. Дослідницька компетентність сучасного вчителя в контексті вимог Нової української школи [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Л. Є. Гусак, Н. В. Ясінська // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 4. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_4_13
|
15. |
Пріма Р. М. Актуалітети формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Т. Ю. Бортнюк // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2022_1_12
|
16. |
Пріма Р. М. Проблема підготовки майбутніх учителів української мови до застосування освітніх інтернет-ресурсів у наукових студіях [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Т. В. Здіховська, Н. В. Іовхімчук // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 5. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_5_8
|