Пошуковий запит: (<.>A=Петрунько О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Петрунько О. В. Рефлексивне управління освітніми інноваціями [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 5. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_5_15
|
2. |
Петрунько О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 1. - С. 194-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_1_20
|
3. |
Петрунько О. В. Творчість і обдарованість: проблеми діагностики й інтерпретації [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько, Т. А. Хахановська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_10
|
4. |
Петрунько О. В. Деконсолідувальні ефекти медіасоціалізації [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_13
|
5. |
Петрунько О. В. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_13 Проаналізовано і визначено феномени "спільнота", "педагогічна спільнота", "спільнототвірні ознаки", "соціально-психологічний потенціал спільноти". Показано особливості функціонування цих феноменів у сучасному "мережевому суспільстві" на прикладі педагогічної спільноти як специфічного соціального прошарку суспільної еліти, що виконує важливі суспільні функції. Визначено чинники єдності, солідарності й конкурентоспроможності сучасної педагогічної спільноти. Проаналізовано спільнототвірні ознаки педагогічної спільноти, що становлять її соціально-психологічний потенціал, та умови актуалізації й деактуалізації цього потенціалу. Проанализированы и определены феномены "сообщество", "сообществообразующие признаки", "педагогическое сообщество", "социально-психологический потенциал педагогического сообщества". Показаны особенности функционирования этих феноменов в современном "сетевом обществе" на примере педагогического сообщества – как специфической социальной прослойки общественной элиты, выполняющей важные общественные функции. Показаны факторы единства, солидарности и конкурентоспособности современного педагогического сообщества. Проанализированы сообщество-образующие признаки педагогического сообщества, составляющие его социально-психологический потенциал, а также условия актуализации и деактуализации этого потенциала. The phenomena "community", "community’s consolidation factors", "educational community", "sociаlpsychologycal рotential of educational community" аre analysed and determinated in the article. The features of functioning of these phenomena in modern "network society" are rotined an example of educational community as a specific social stratum of public elite. The factors of unity, solidarity and competitiveness of modern educational community are determinated. The society-formative signs and social-psychological potential of educational community analysed. In the article analyzes the structure of consolidated potential of educational community and its most vulnerable «nodes». The terms of actualization and deactualization of educational community potential are certain. The article designated factors of actualization and, conversely, factors of deactualization of consolidated potential of educational community in the fateful conditions of social change.
|
6. |
Петрунько О. В. Успадкований і набутий досвід інтолерантності [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2014. - Вип. 6. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2014_6_13
|
7. |
Петрунько О. В. Можливості й обмеження консенсусних моделей консолідації в інтолерантних суспільствах [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2015. - Вип. 7. - С. 205-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2015_7_16
|
8. |
Петрунько О. Соціалізація студентів у віртуальних соціальних мережах: актуальність проблеми [Електронний ресурс] / О. Петрунько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_3_15
|
9. |
Петрунько О. В. Консолідувальний потенціал громадської думки: структурна, динамічна та функціональна складові [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави. - 2013. - Вип. 14. - С. 12-22 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2013_14_4
|
10. |
Петрунько О. В. Рефлексивне управління образом інновацій [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави. - 2012. - Вип. 13. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2012_13_10
|
11. |
Петрунько О. В. Імпліцитні моделі консолідації громадської думки у свідомості студентської молоді [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Проблеми політичної психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 75-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2014_1_10
|
12. |
Петрунько О. В. Консолідувальний потенціал педагогічної спільноти в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Проблеми політичної психології. - 2015. - Вип. 2. - С. 146-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2015_2_15
|
13. |
Петрунько О. В. Засоби і прийоми рефлексивного управління образом суспільних інновацій [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2011. - Вип. 27. - С. 190-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_27_23
|
14. |
Петрунько О. Внутрішньоособистісний конфлікт на стику конфліктології, практичної та клінічної психології [Електронний ресурс] / О. Петрунько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_16
|
15. |
Петрунько О. В. Психолого-педагогический анализ феномена социальной мобильности [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько, Р. Юсупова // Правничий вісник Університету "КРОК". - 2017. - Вип. 27. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvuk_2017_27_18
|
16. |
Петрунько О. В. Інформаційна культура як чинник психологічної і національної безпеки медіасуспільства [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2014. - № 3. - С. 253-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2014_3_39
|
17. |
Петрунько О. В. Топологія суб'єкта в агресивному медіа-середовищі [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2010. - Вип. 24. - С. 215-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2010_24_21
|
18. |
Петрунько О. В. Імпліцитна модель соціального оптимізму у свідомості студентів: досвід емпіричної реконструкції [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков // Проблеми політичної психології. - 2016. - Вип. 4. - С. 213-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2016_4_21
|
19. |
Петрунько О. В. Емоційні стани жінок під час вагітності як чинник впливу на здоров’я майбутньої дитини [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько, К. А. Верлан // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 1. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_1_25
|
20. |
Петрунько О. В. Амбівалентний дискурс перфекціонізму [Електронний ресурс] / О. В. Петрунько // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2020. - Вип. 4. - С. 233-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2020_4_31
|
| |