Пошуковий запит: (<.>A=Пахомова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пахомова Н. Г. Стан сформованості мотивації до інтеграції медико-психологічних і педагогічних знань в професійній підготовці вчителя-логопеда [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 251-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__37
|
2. |
Пахомова Н. Г. Загальнотеоретичні аспекти інтеграції педагогічних, психологічних і медичних складових професійної підготовки логопедів [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_24
|
3. |
Пахомова Н. Г. Інтеграція медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки в умовах кредитно-модульної системи [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 43. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_43_12
|
4. |
Пахомова Н. Г. Принципи та умови інтеграції медико-психологічного й педагогічного складників професійної підготовки корекційних педагогів [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_8 Проаналізовано психолого-педагогічні умови інтеграції медичних, психологічних і педагогічних знань у навчальному процесі. Розглянуто спеціальні умови реалізації цього процесу в професійній підготовці корекційних педагогів. Серед них виділено природничо-наукову, соціально-економічну картини світу та фундаментальні закономірності. Зазначені вище умови надають змогу інтегрувати навчальні предмети, присвячені таким галузям знань: суспільство (історія, економічна географія, правові відносини); природа (фізика, хімія, біологія); алгоритмічні процедури (математика, інформатика, кібернетика). Увагу приділено визначенню та характеристиці основних принципів організації інтеграції складників професійної підготовки за умов вищого педагогічного навчального закладу.
|
5. |
Пахомова Н. Становлення теорії модульного навчання: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Н. Пахомова // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 5. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_5_17
|
6. |
Пахомова Н. Г. Характеристика теоретико-когнітивної основи інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2014. - № 2. - С. 79–86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2014_2_12
|
7. |
Пахомова Н. Г. Характеристика корекційно-оцінної діяльності у контексті професійної підготовки майбутніх логопедів [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 7. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_7_17
|
8. |
Пахомова Н. Г. Формування теоретико-когнітивної основи інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопеда [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 269-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2014_4_32
|
9. |
Пахомова Н. Г. Рефлексивно-оцінна діяльність в контексті ефективності корекційно-педагогічного процесу [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 27. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_34
|
10. |
Пахомова Н. Г. Рівні реалізації моделі інтеграції медико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки логопеда [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 28. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_28_37
|
11. |
Пахомова Н. Модель інтеграції медико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки логопедів [Електронний ресурс] / Н. Пахомова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_5
|
12. |
Пахомова Н. І. Економізація дипломатичної служби як головний напрям її модернізації [Електронний ресурс] / Н. І. Пахомова // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 19. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_19_11
|
13. |
Пахомова Н. І. Деякі наслідки інтеграції України у світову торговельну систему в результаті приєднання до світової організації торгівлі (сот) [Електронний ресурс] / Н. І. Пахомова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_10_34
|
14. |
Пахомова Н. Г. Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_55
|
15. |
Пахомова Н. Г. Принципи організації системності педагогічної , психологічної та медичної підготовки логопедів [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_53
|
16. |
Пахомова Н. І. Удосконалення механізмів підбору кадрів дипломатичної служби України [Електронний ресурс] / Н. І. Пахомова // Економіка та держава. - 2011. - № 10. - С. 66-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_10_20
|
17. |
Пахомова Н. Г. Методологічні основни та структурні компоненти педагогічних технологій корекційної роботи [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 15. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_15_20
|
18. |
Пахомова Н. Г. Концептуальні основи системності професійної підготовки дефектологів [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(1). - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_17(1)__15
|
19. |
Пахомова Н. Г. Філософські основи інтеграції медико-психологічних і педагогічних складових професійної підготовки дефектологів [Електронний ресурс] / Н. Г. Пахомова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(1). - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(1)__24
|
20. |
Пахомова Н. Рефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів [Електронний ресурс] / Н. Пахомова // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(2). - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(2)__17
|
| |