Пошуковий запит: (<.>A=Немченко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Немченко С. Створення рефлексивного середовища магістратури як умова ефективної підготовки майбутнього керівника навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Немченко, О. Лебідь // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_14 Досліджено особливості системи підготовки майбутнього керівника навчального закладу в магістратурі педагогічного університету в контексті зміни освітньої парадигми з когнітивної на рефлексивну. Визначено рефлексивну парадигму як таку, що спрямована на процес дослідження, розвиток навичок розумного мислення та поведінки. Наведено принципи рефлексивної парадигми та чинники створення рефлексивного середовища. Надано оцінку ігрових методів як спеціальних рефлексивних методів. Зроблено висновок, що організація рефлексивного середовища в освітньому процесі має свої принципи та закономірності. Підкреслено, що необхідним компонентом рефлексивного середовища є викладач, здатний до ефективної професійної рефлексії. Исследованы особенности системы подготовки будущего руководителя учебного заведения в магистратуре педагогического университета в свете изменения образовательной парадигмы с когнитивной на рефлексивную. Определена рефлексивная парадигма как такая, которая направлена на процесс исследования, развитие навыков разумного мышления и поведения. Приведены принципы рефлексивной парадигмы и факторы создания рефлексивной среды. Дана оценка игровых методов как специальных рефлексивных методов. Сделан вывод, что организация рефлексивной среды в образовательном процессе имеет свои принципы и закономерности. Подчеркнуто, что необходимым компонентом рефлексивного среды является преподаватель, способный к эффективной профессиональной рефлексии.Investigated features of the system of training the future head of the institution in the master's Pedagogical University in the light of changing educational paradigm with cognitive reflexive. Defined reflexive paradigm as one that is aimed at the research process, to develop the skills of rational thinking and behavior. The principles of reflective paradigm and create a reflective environment factors. The estimation methods of the game as special reflective methods. Concluded that the organization reflective environment in the educational process has its own principles and laws. Stressed that an essential component of reflective teacher environment is capable of effective professional reflection.
|
2. |
Нерубацкий В. Е. Выполнение боевого полета истребительной авиационной эскадрильи по обеспечению действий бомбардировочной авиации способом патрульного сопровождения: история и современность [Електронний ресурс] / В. Е. Нерубацкий, С. В. Немченко, А. В. Тристан // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2010. - № 1. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2010_1_17 Рассмотрено действие истребительной авиации по прикрытию других родов авиации в годы Великой Отечественной войны и сегодняшнее время. Проведен анализ боевого опыта летчиков-ассов, приведен порядок действия эскадрильи истребителей Су-27 по прикрытию бомбардировочной авиации.
|
3. |
Бейлин М. В. Анализ подходов США и Израиля к разработке и эксплуатации разведывательных беспилотных летательных аппаратов большой продолжительности полета [Електронний ресурс] / М. В. Бейлин, С. В. Немченко // Системи обробки інформації. - 2006. - Вип. 3. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2006_3_6
|
4. |
Немченко С. Особливості підготовки майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до рефлексивного управління [Електронний ресурс] / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_36 Розглянуто питання професійної підготовки майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів до рефлексивного управління в процесі їх навчання у магістратурі педагогічних університетів. Розкрито сутність понять "рефлексія", "рефлексивне управління". Визначено та охарактеризовано умови необхідні для навчання магістрантів рефлексії та переходу в рефлексивну позицію.Представлен анализ понятия "рефлексивное управление”, "рефлексия” с позиций различных исследователей, результаты которого использовано для определения этих понятий. Рассмотрены особенности подготовки будущих руководителей общеобразовательного учебного заведения к рефлексивному управлению в магистратуре педагогического университета. Выделены условия, необходимые для обучения магистрантов рефлексии и выхода в рефлексивную позицию.The analysis of the concept of "reflexive control", "reflection" from the standpoint of various researchers, whose results are used to define these concepts. Features of training future leaders educational institution to reflexive control in master Pedagogical University. Thesis there is determined the conditions necessary for teaching undergraduates reflection and access to the reflexive position.
|
5. |
Немченко С. С. Нормативно-правові основи діяльності юридичних клінік у сфері надання безоплатної правової допомоги [Електронний ресурс] / С. С. Немченко // Право і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_1_7
|
6. |
Немченко С. Г. Порівняльна характеристика традиційного та рефлексивного управління [Електронний ресурс] / С. Г. Немченко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_3_38
|
7. |
Немченко С. Визначення поняття "рефлексія” [Електронний ресурс] / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 12. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_12_25
|
8. |
Немченко С. Сутність механізму процесу рефлексії та його структура [Електронний ресурс] / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_15
|
9. |
Немченко С. С. Теоретико-правові основи правової допомоги [Електронний ресурс] / С. С. Немченко // Митна справа. - 2014. - № 6(2.2). - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2014_6(2
|
10. |
Немченко С. Ретроспективний аналіз другого періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (регламентно-контролюючий (1930 – 1960 рр.) [Електронний ресурс] / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_13 Розглянуто особливості другого етапу становлення системи підготовки керівників. Зазначено, що проблеми управління загальноосвітнім навчальним закладом практично не розглядалися, вся система управління була орієнтована на виконання постанов комуністичної партії та радянського уряду, фактично керівник здійснював тільки функції контролю за діяльністю навчального закладу. Рассмотрены особенности второго этапа становления системы подготовки руководителей. Отмечено, что проблемы управления общеобразовательным учебным заведением практически не рассматривались, вся система управления была ориентирована на выполнение постановлений коммунистической партии и советского правительства, фактически руководитель осуществлял только функции контроля за деятельностью учебного заведения.The features of the second phase of a system of training of managers; problem management comprehensive educational institution are not considered, the entire management system focused on the implementation of resolutions of the Communist Party and the Soviet government actually has only the function of Head of control over the activities of the institution.
|
11. |
Немченко С. Г. Ретроспективний аналіз першого періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (організаційно-номенклатурний (1917-1930 рр.)) [Електронний ресурс] / С. Г. Немченко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_1_31
|
12. |
Немченко С. С. Принцип свободи договору – головний принцип договірних відносин у цивільному праві [Електронний ресурс] / С. С. Немченко // Південноукраїнський правничий часопис. - 2014. - № 3. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2014_3_32
|
13. |
Немченко С. Г. Особливості діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу при рефлексивному управлінні [Електронний ресурс] / С. Г. Немченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 313-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_78
|
14. |
Немченко С. Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний (1960 – 1990 рр.) [Електронний ресурс] / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_17 Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний 1960–1990 рр.) зосереджено на особливостях визначеного етапу становлення системи підготовки керівників. У визначеному періоді від директора школи вимагали виконання своїх функцій, пов’язаних, в першу чергу, з ідеологічною складовою і строгим виконанням постанов партії та уряду. Керівник навчального закладу повинен був демонструвати високий рівень організаційно-виконавчої культури. Дослідження етапів становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами має велике значення для визначення тих проблем, які продовжують чинити свій вплив і в наш час. Ретроспективный анализ третьего периода становления системы профессиональной подготовки руководителей учебными заведениями (функционально-административный (1960 –1990 гг.) сконцентрирован на рассмотрении особенностей определенного этапа становления системы подготовки руководителей. В определенном периоде от директора школы требовали выполнения своих функций, связанных в первую очередь с идеологической составной и строгим выполнением постановленой партии и правительства. Руководитель учебного заведения должен был демонстрировать высокий уровень организационно-исполнительной культуры. Исследование этапов становления системы профессиональной подготовки руководителей учебными заведениями имеет большое значение для определения тех проблем, которые продолжают оказывать свое влияние и в наше время.A retrospective analysis of the third period of formation of the system of professional training for school leadership (functional and administrative (1960 – 1990 rr.,) the features of the system of training leaders. From the headmaster demanded implementation of its functions related primarily to the ideological component and strict implementation of decisions of the Party and government. The head of the institution had to demonstrate a high level of organizational culture executive. Study stages of the establishment of vocational training school leaders is important to identify those issues that continue to exert its influence in our time.
|
15. |
Немченко С. С. Теоретико-правові основи правової допомоги [Електронний ресурс] / С. С. Немченко // Митна справа. - 2015. - № 4(2). - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2015_4(2)__28
|
16. |
Немченко С. С. Понятійно-теоретичні особливості правової освіти в Україні [Електронний ресурс] / С. С. Немченко // Митна справа. - 2015. - № 5(2). - С. 348-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2015_5(2)__61
|
17. |
Немченко С. Г. Ретроспективний аналіз шостого періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальним закладом (з 2001 року до наших днів) [Електронний ресурс] / С. Г. Немченко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_39
|
18. |
Немченко С. С. До питання класифікації способів альтернативного вирішення спору [Електронний ресурс] / С. С. Немченко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2017. - Вип. 30(1). - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2017_30(1)__7
|
19. |
Богданов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою [Електронний ресурс] / І. Богданов, С. Лисаков, С. Немченко, В. Крижко // Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2018_1_4
|
20. |
Немченко С. С. Становлення правової освіти в часи Київської Русі [Електронний ресурс] / С. С. Немченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_jur_2015_5(1)__9
|
| |