Пошуковий запит: (<.>A=Матвісів Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Матвісів Я. Я. Концептуальні засади професійно-графічної підготовки майбутніхучителів технологій [Електронний ресурс] / Я. Я. Матвісів // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_121_21
|
2. |
Матвісів Я. Графічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання і технологій у сучасній системі вищої педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Я. Матвісів // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_11 Визначено рівні оволодіння студентами професійно-графічною діяльністю (за зростанням складності виконання графічно-дидактичного матеріалу, застосуванням прикладних професійно-графічних знань й умінь в різних видах методичної роботи): нульовий рівень репродуктивний (нормативно-мінімальний), другий рівень – пошуково-творчий, третій рівень спеціальний (техніко-технологічний) та методичний. Охарактеризовано функціонально-компонентну складову професійно-графічної діяльності, що має взаємодоповнювальні функції, які в цілому утворюють єдиний інтегрований комплекс. Визначено основні концептуальні положення для розробки змісту і структури системи професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій. Доведено, що теоретичним підґрунтям для створення нових навчальних планів і програм для напряму підготовки “Технологічна освіта” в педагогічних ВНЗ є сформульовані концептуальні положення.Определены уровни овладения студентами профессионально-графической деятельностью (по возрастанию сложности выполнения графически-дидактического материала, применению прикладных профессионально-графических знаний и умений в различных видах методической работы): нулевой уровень, репродуктивный (нормативно-минимальный), второй уровень - поисково-творческий, третий уровень - специальный (технико-технологический) и методический. Охарактеризована функционально-компонентная составляющая профессионально-графической деятельности, имеющая взаимодополняющие функции, которые в целом образуют единый интегрированный комплекс. Определены основные концептуальные положения для разработки содержания и структуры системы профессионально-графической подготовки будущих учителей технологий. Доказано, что теоретическим основанием для создания новых учебных планов и программ для направления подготовки "Технологическое образование" в педагогических ВУЗ являются сформулированные автором концептуальные положения.The graphic training of future teachers of labor studies and technology in the modern system of the higher pedagogical education. The article deals with the conceptual base of professional and graphic training of future teachers of technology. The article reveals the content of graphic subjects and shows the substructures of professional and graphic training. We also define the level of students’ mastering of professional and graphic activities.
|
3. |
Оршанський Л. В. Особливості інтеграції змісту навчання в системі професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, Я. Я. Матвісів // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2017_3_17
|
4. |
Матвісів Я. Я. Модель розвитку економічної освіти школярів на уроках трудового навчання [Електронний ресурс] / Я. Я. Матвісів // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2010. - Вип. 7. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2010_7_30
|
5. |
Оршанський Л. В. Проблема креативності: сутність, типізація, особливості та чинники формування [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, Я. Я. Матвісів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 51. - С. 210-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_51_41
|
6. |
Матвісів Я. Я. Проблеми управління процесами економічної освіти та виховання учнів [Електронний ресурс] / Я. Я. Матвісів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2016. - Вип. 54. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2016_54_21
|
7. |
Оршанський Л. В. Концептуальні засади формування у студентів конструкторсько-технологічного знання [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, Я. Я. Матвісів // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_5_18
|
8. |
Оршанський Л. Сутність і структура самостійної творчої діяльності студентів [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, І. Нищак, Я. Матвісів // Молодь і ринок. - 2021. - № 4. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_4_6
|
9. |
Оршанський Л. Моделювання процесу формування конструкторсько-технологічної компетенції вчителів технологій [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Я. Матвісів, В. Ясеницький, В. Урсу // Український педагогічний журнал. - 2023. - № 2. - С. 147-155.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 32 днів
|
10. |
Оршанський Л. Педагогічні умови формування проєктно-технологічної культури школярів на уроках технологій [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Я. Матвісів, В. Ясеницький // Молодь і ринок. - 2023. - № 5. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_5_6
|
11. |
Оршанський Л. Вища освіта України в умовах воєнного стану: виклики та шляхи подолання [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, І. Нищак, Я. Матвісів, М. Юрків // Молодь і ринок. - 2024. - № 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2024_1_7
|