Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лянной М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Бурла Артём Физическая подготовка юных биатлонистов на этапе предварительной подготовки [Електронний ресурс] / Артём Бурла, Антон Бурла, А. И. Кудренко, М. О. Лянной // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 12. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2014_12_6
| 2. |
Дурманенко М. Ю. Оптимізація розвитку основних рухових навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами акробатики [Електронний ресурс] / М. Ю. Дурманенко, М. О. Лянной // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 108–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_35 Досліджено ефективність застосування засобів акробатики в загальному процесі фізичного виховання старших дошкільників.
| 3. |
Однолеток Т. Організація педагогічної практики майбутніх учителів фізичної культури та її вплив на подальше навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. Однолеток, М. Лянной // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2009. - № 2-3. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2009_2-3_15
| 4. |
Міхеєнко О. І. Формування культури здоров’я студентської молоді в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. І. Міхеєнко, Н. В. Кукса, М. О. Лянной // Наука і освіта. - 2017. - № 12. - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_12_8
| 5. |
Колишкіна А. Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів [Електронний ресурс] / А. Колишкіна, С. Кондратюк, М. Лянной // Наука і освіта. - 2018. - № 4. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_4_5
| 6. |
Міхеєнко О. Активізація пізнавальної діяльності студентів під час навчання основ здоров'я [Електронний ресурс] / О. Міхеєнко, В. Литвиненко, М. Лянной, О. Лянна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 2. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_2_9
| 7. |
Бугаєнко Т. Сучасний стан формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики [Електронний ресурс] / Т. Бугаєнко, М. Лянной // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 3. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_3_3
| 8. |
Лянной М. Методика управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освіти [Електронний ресурс] / М. Лянной, П. Рибалко, В. Ганчева, А. Красілов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 4. - С. 280-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_4_26
| 9. |
Скиба О. О. Стан здоров’я дорослого населення України як проблема системи громадського здоров’я [Електронний ресурс] / О. О. Скиба, Л. В. Пшенична, М. О. Лянной, О. В. Лянна // Світ медицини та біології. - 2019. - № 2. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2019_2_25
| 10. |
Лянной М. Теоретико-методичні засади розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах інформальної освіти [Електронний ресурс] / М. Лянной // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 9. - С. 193-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_9_20
| 11. |
Твердохлєбова Ю. Компоненти готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту використовувати технології відновлення здоров’я у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Твердохлєбова, А. Красілов, М. Лянной // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 10. - С. 259-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_10_29
| 12. |
Беспалова О. О. Показники, критерії та рівні сформованості готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Беспалова, М. О. Лянной, Т. В. Бугаєнко, Н. Б. Авраменко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(4). - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(4)__25
| 13. |
Беспалова О. О. Сутність та зміст деонтологічної готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Беспалова, М. О. Лянной, В. А. Литвиненко, Т. В. Бугаєнко, О. В. Шукатка // Україна. Здоров'я нації. - 2020. - № 3(1). - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2020_3(1)__17 Мета роботи - визначення сутності поняття деонтологічної готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до здійснення професійної діяльності та теоретичне обгрунтування її змісту. Матеріали та методи. Об'єктом дослідження є деонтологічна готовність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності. У нашому дослідженні використані наступні методи: методи: аналіз, узагальнення та систематизація психолого-педагогічної, спеціалізованої науково-методичної літератури та нормативно-правової бази у напрямку професійної підготовки та особливостей трудової діяльності фізичних терапевтів, ерготерапевтів; термінологічний аналіз для визначення змісту та сутності базових понять обраного напряму дослідження. Результати. Провідне місце у вирішенні питань розвитку, відновлення та компенсації порушених розумових, когнітивних, рухових, нейром'язових, та інших функцій організму, які знижують якість життя людини та обмежують її функціональну самостійність, належить фахівцям з фізичної терапії, ерготерапії. При цьому сама діяльність здійснюється в умовах тісної взаємодії між усіма об'єктами професійного середовища різного ієрархічного рівня. Це у сукупності вимагає від майбутнього фахівця оволодіння не тільки клінічними та організаційно-методичними знаннями, а й нормативно-правовими аспектами морально-етичної поведінки, яких необхідно дотримуватися при виконанні своїх професійних обов'язків. Оволодіння такими знаннями та уміннями їх реалізовувати поточно є однією із складових професійної підготовки означених фахівців у ході навчальної діяльності. Розкрито зміст поняття деонтологічної готовності майбутніх фахівців фізичної терапії, ерготерапії до здійснення професійної діяльності. Деонтологічна підготовка розглядається нами як цілеспрямований, спеціально організований та керуємий педагогічний процес, спрямований на засвоєння фізичними терапевтами, ерготерапевтами деонтологічних знань та формування умінь і навичок дотримуватися належної нормативної поведінки у процесі здійснення різних видів професійної діяльності. Результатом деонтологічної підготовки є деонтологічна готовність майбутніх фахівців, яку ми розглядаємо як "динамічних стан особистості, який дозволяє самостійно поточно здійснювати нормативно-правову професійну поведінку при виконанні професійних обов'язків та пошуку шляхів розв'язання професійних завдань та проблем в роботі із усіма об'єктами майбутньої трудової діяльності, та формується під час оволодіння відповідними професійно-орієнтованими знаннями нормативно-правового, психолого-педагогічного та клінічного характеру. Встановлено, отримані в ході навчання знання, уміння та навички, а також професійно важливі якості особистості складають зміст деонтологічної готовності фізичного терапевта, ерготерапевта. Перспективами подальших досліджень є обгрунтування структури формування деонтологічної готовності майбутнього майбутніх фахівців фізичної терапії, ерготерапії до здійснення професійній діяльності.
| 14. |
Беспалова О. О. Фізична терапія та ерготерапія для осіб похилого віку із хворобою Альцгеймера [Електронний ресурс] / О. О. Беспалова, М. О. Лянной, В. А. Литвиненко, Т. В. Бугаєнко, Т. О. Терещенко // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2020. - № 2. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2020_2_17
|
|
|