Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лянной М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Бурла Артём 
Физическая подготовка юных биатлонистов на этапе предварительной подготовки [Електронний ресурс] / Артём Бурла, Антон Бурла, А. И. Кудренко, М. О. Лянной // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 12. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2014_12_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 811.449 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дурманенко М. Ю. 
Оптимізація розвитку основних рухових навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами акробатики [Електронний ресурс] / М. Ю. Дурманенко, М. О. Лянной // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 108–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_35
Досліджено ефективність застосування засобів акробатики в загальному процесі фізичного виховання старших дошкільників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.386 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Однолеток Т. 
Організація педагогічної практики майбутніх учителів фізичної культури та її вплив на подальше навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. Однолеток, М. Лянной // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2009. - № 2-3. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2009_2-3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.159 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Міхеєнко О. І. 
Формування культури здоров’я студентської молоді в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. І. Міхеєнко, Н. В. Кукса, М. О. Лянной // Наука і освіта. - 2017. - № 12. - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_12_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 721.81 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Колишкіна А. 
Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів [Електронний ресурс] / А. Колишкіна, С. Кондратюк, М. Лянной // Наука і освіта. - 2018. - № 4. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 672.944 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Міхеєнко О. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів під час навчання основ здоров'я [Електронний ресурс] / О. Міхеєнко, В. Литвиненко, М. Лянной, О. Лянна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 2. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 885.003 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бугаєнко Т. 
Сучасний стан формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики [Електронний ресурс] / Т. Бугаєнко, М. Лянной // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 3. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.025 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лянной М. 
Методика управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освіти [Електронний ресурс] / М. Лянной, П. Рибалко, В. Ганчева, А. Красілов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 4. - С. 280-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 894.343 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Скиба О. О. 
Стан здоров’я дорослого населення України як проблема системи громадського здоров’я [Електронний ресурс] / О. О. Скиба, Л. В. Пшенична, М. О. Лянной, О. В. Лянна // Світ медицини та біології. - 2019. - № 2. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2019_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 790.707 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лянной М. 
Теоретико-методичні засади розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах інформальної освіти [Електронний ресурс] / М. Лянной // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 9. - С. 193-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_9_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.913 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Твердохлєбова Ю. 
Компоненти готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту використовувати технології відновлення здоров’я у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Твердохлєбова, А. Красілов, М. Лянной // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 10. - С. 259-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_10_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Беспалова О. О. 
Показники, критерії та рівні сформованості готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Беспалова, М. О. Лянной, Т. В. Бугаєнко, Н. Б. Авраменко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(4). - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(4)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Беспалова О. О. 
Сутність та зміст деонтологічної готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Беспалова, М. О. Лянной, В. А. Литвиненко, Т. В. Бугаєнко, О. В. Шукатка // Україна. Здоров'я нації. - 2020. - № 3(1). - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2020_3(1)__17
Мета роботи - визначення сутності поняття деонтологічної готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до здійснення професійної діяльності та теоретичне обгрунтування її змісту. Матеріали та методи. Об'єктом дослідження є деонтологічна готовність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності. У нашому дослідженні використані наступні методи: методи: аналіз, узагальнення та систематизація психолого-педагогічної, спеціалізованої науково-методичної літератури та нормативно-правової бази у напрямку професійної підготовки та особливостей трудової діяльності фізичних терапевтів, ерготерапевтів; термінологічний аналіз для визначення змісту та сутності базових понять обраного напряму дослідження. Результати. Провідне місце у вирішенні питань розвитку, відновлення та компенсації порушених розумових, когнітивних, рухових, нейром'язових, та інших функцій організму, які знижують якість життя людини та обмежують її функціональну самостійність, належить фахівцям з фізичної терапії, ерготерапії. При цьому сама діяльність здійснюється в умовах тісної взаємодії між усіма об'єктами професійного середовища різного ієрархічного рівня. Це у сукупності вимагає від майбутнього фахівця оволодіння не тільки клінічними та організаційно-методичними знаннями, а й нормативно-правовими аспектами морально-етичної поведінки, яких необхідно дотримуватися при виконанні своїх професійних обов'язків. Оволодіння такими знаннями та уміннями їх реалізовувати поточно є однією із складових професійної підготовки означених фахівців у ході навчальної діяльності. Розкрито зміст поняття деонтологічної готовності майбутніх фахівців фізичної терапії, ерготерапії до здійснення професійної діяльності. Деонтологічна підготовка розглядається нами як цілеспрямований, спеціально організований та керуємий педагогічний процес, спрямований на засвоєння фізичними терапевтами, ерготерапевтами деонтологічних знань та формування умінь і навичок дотримуватися належної нормативної поведінки у процесі здійснення різних видів професійної діяльності. Результатом деонтологічної підготовки є деонтологічна готовність майбутніх фахівців, яку ми розглядаємо як "динамічних стан особистості, який дозволяє самостійно поточно здійснювати нормативно-правову професійну поведінку при виконанні професійних обов'язків та пошуку шляхів розв'язання професійних завдань та проблем в роботі із усіма об'єктами майбутньої трудової діяльності, та формується під час оволодіння відповідними професійно-орієнтованими знаннями нормативно-правового, психолого-педагогічного та клінічного характеру. Встановлено, отримані в ході навчання знання, уміння та навички, а також професійно важливі якості особистості складають зміст деонтологічної готовності фізичного терапевта, ерготерапевта. Перспективами подальших досліджень є обгрунтування структури формування деонтологічної готовності майбутнього майбутніх фахівців фізичної терапії, ерготерапії до здійснення професійній діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.985 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Беспалова О. О. 
Фізична терапія та ерготерапія для осіб похилого віку із хворобою Альцгеймера [Електронний ресурс] / О. О. Беспалова, М. О. Лянной, В. А. Литвиненко, Т. В. Бугаєнко, Т. О. Терещенко // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2020. - № 2. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2020_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського