Пошуковий запит: (<.>A=Лук'янова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Лук'янова Л. Б. Зміст інтегрально-рольової позиції педагога-андрагога у зарубіжній науковій думці [Електронний ресурс] / Л. Б. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 257-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_29
|
2. |
Федько К. О. Емоційно-поведінкові реакції у щурів: експериментальне дослідження впливу кофеїну, парацетамолу та іх фармакологічної комбінації в тесті "відкрите поле” [Електронний ресурс] / К. О. Федько, Г. О. Сирова, Л. В. Лук'янова // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2014. - № 1. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unmmj_2014_1_13
|
3. |
Лук'янова Л. Концепція освіти дорослих в Україні [Електронний ресурс] / Л. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__3 Розроблено Концепцію як складову освіти, зумовлену необхідністю оновлення й осучаснення соціально-економічних і духовних умов розвитку українського суспільства, процесами становлення демократичної, правової держави, інтеграцією України до Європейського співтовариства. Висвітлено основні поняття, принципи, напрями реалізації, етапи впровадження Концепції освіти дорослих.
|
4. |
Лук'янова Л. Провідні особливості навчання дорослих [Електронний ресурс] / Л. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_11 Розкрито роль освіти дорослих як провідної умови розвитку сучасної особистості. Висвітлено особливості освітніх моделей - педагогічної і андрагогічної. Визначено роль суб'єктів навчання в кожній моделі, охарактеризовано основні відмінності моделей.Раскрыта роль образования взрослых как ведущее условие развития современной личности. Рассмотрена общепризнанная целесообразность необходимости обучаться на протяжении всей жизни. Освещены особенности образовательных моделей - педагогической и андрагогической. Определена роль субъектов обучения в каждой модели, охарактеризованы наиболее значимые отличия моделей.Reveals the role of adult education as the leading condition for the development of modern identity, and sees it as a widely recognized need for a feasibility study on lifelong learning; highlights features educational models - teaching and andragogic; determine the role of teaching the subjects in each model and characterize the most significant differences between models of twelve.
|
5. |
Лук'янова Л. Б. Теоретичні і практичні аспекти розвитку лідерських якостей у топ-менеджерів у вітчизняній науці й практиці [Електронний ресурс] / Л. Б. Лук'янова, І. М. Андрощук, О. В. Баніт // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 8. - С. 89-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2019_8_9
|
6. |
Лук'янова Л. Б. Особливості мотивації навчання дорослої людини [Електронний ресурс] / Л. Б. Лук'янова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.40. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
|
7. |
Лук'янова Л. Б. Сутнісний аналіз андрагогічної моделі М. Ноулза та доцільність її використання у сучасній практиці навчання дорослих [Електронний ресурс] / Л. Б. Лук'янова, І. Павлов // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2020. - Вип. 1. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2020_1_3
|
8. |
Лук'янова Л. Вітльне слово ювіляру Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського [Електронний ресурс] / Л. Лук'янова // Імідж сучасного педагога. - 2022. - № 4. - С. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2022_4_3
|
9. |
Лук'янова Л. Підготовка організаторів навчання дорослих у Польщі [Електронний ресурс] / Л. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 4. - С. 240-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_4_32
|