Пошуковий запит: (<.>A=Лохвицька Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лохвицька Л. В. Вікові особливості морального виховання дітей: психологічне консультування вихователів дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 10. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_10_16
|
2. |
Лохвицька Л. В. Психологічні детермінанти морального виховання дошкільників: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 419-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__48
|
3. |
Лохвицька Л. В. Моральний розвиток дошкільників: теоретичний аналіз сутності та особливостей [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 43. - С. 369-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_43_56
|
4. |
Лохвицька Л. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей [Електронний ресурс] / Л. Лохвицька // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_17 Розглянуто питання забезпечення сучасної дошкільної освіти висококваліфікованими фахівцями. Проаналізовано нормативно-правові документи, пов’язані з моральним аспектом особистісного зростання дітей дошкільного віку. Визначено основні складові психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення процесу морального виховання дітей. На підставі аналізу навчальних планів стверджено, що найбільшою мірою формування знань про моральне виховання дітей забезпечують дисципліни професійної та практичної спрямованості. Зауважено, що складність здійснення процесу морального виховання дошкільників зумовлена тим, що в сім’ях це питання не є важливим, оскільки акцент робиться на інтелектуальному розвитку дитини.Рассмотрен вопрос обеспечения современного дошкольного образования высококвалифицированными специалистами. Проанализированы нормативно-правовые документы, связанные с моральным аспектом личностного роста детей дошкольного возраста. Определены основные составляющие психолого-педагогической подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к осуществлению процесса морального воспитания детей. Анализ учебных планов дал основание утверждать, что в наибольшей степени формирование знаний о нравственном воспитании детей обеспечивают дисциплины профессиональной и практической направленности. Отмечено, что сложность осуществления процесса нравственного воспитания дошкольников обусловлена тем, что в семьях этот вопрос не является важным, поскольку акцент делается на интеллектуальном развитии ребенка.Pressing questions of higher education to provide a modern preschool education by qualified personnel. Analyze legal documents related to the moral aspect of personal growth of preschool children. The main components of the psychological and pedagogical training of future educators of preschool education on a process of moral education of children. Analysis of the curriculum gave reason to believe that the greatest generation of knowledge about the moral education of children Discipline provide professional and practical orientation. It is noted that the complexity of the process of moral education of preschool children due to the fact that families this question is important because the emphasis is on the child's intellectual development.
|
5. |
Лохвицька Л. В. Еволюція теорії морального розвитку особистості в наукових підходах зарубіжних психологів [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3(2). - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_3(2)__11
|
6. |
Лохвицька Л. В. Аналіз теорії моралі у філософських і психологічних концепціях [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2014. - Вип. 15. - С. 119-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2014_15_15
|
7. |
Лохвицька Л. В. Моральний стан як показник психічного здоров’я дошкільника [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 8. - С. 220-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_8_35
|
8. |
Лохвицька Л. В. Методичний арсенал дослідження моральної вихованості у дошкільників: доробок зарубіжних психологів сучасності [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 6. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_6_17
|
9. |
Лохвицька Л. В. Особистісно-деонтологічний підхід у моральному вихованні дошкільників: сучасні виміри психологічної науки [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Психологія: реальність і перспективи. - 2017. - Вип. 9. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2017_9_16
|
10. |
Лохвицька Л. В. Аргументація принципу ціннісно-регуляційної інтеракції в концептуальній моделі морального виховання дошкільників [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Психологія і особистість. - 2018. - № 1. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2018_1_13
|
11. |
Лохвицька Л. В. Обґрунтування принципу білатеральноемотивної довіри у моральному вихованні дошкільників [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Психологія особистості. - 2017. - № 1. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2017_1_31
|
12. |
Лохвицька Л. В. Принцип когнітивно-почуттєвої підтримки у концептуальній парадигмі морального виховання дошкільників: сутність і реалізація [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Проблеми сучасної психології. - 2017. - № 2. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2017_2_20
|
13. |
Лохвицька Л. В. Феномен морального виховання у вимірах морального розвитку особистості: історична канва засадничих основ [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2018. - Вип. 6. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2018_6_8
|
14. |
Лохвицька Л. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду [Електронний ресурс] / Л. Лохвицька // Рідна школа. - 2015. - № 11-12. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_11-12_15
|
15. |
Булах І. С. Сучасні освітні психотехнології професійної підготовки майбутніх психологів [Електронний ресурс] / І. С. Булах, В. В. Волошина, Л. В. Лохвицька // Психологія та психосоціальні інтервенції. - 2019. - Т. 2. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppi_2019_2_5
|
16. |
Лохвицька Л. В. Психологічна парадигма етапів морального виховання дошкільників [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 2. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_2_26
|
17. |
Андрющенко Т. К. Використання ІКТ для формування здоров’язбережувальної компетентності старших дошкільників [Електронний ресурс] / Т. К. Андрющенко, Л. В. Лохвицька, Ю. А. Руденко, Н. А. Дудник // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2021. - Т. 81, № 1. - С. 15-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2021_81_1_4
|
18. |
Лохвицька Л. В. Моральний інтелект у моральному розвитку особистості: теоретичне обґрунтування феномену [Електронний ресурс] / Л. В. Лохвицька // Габітус. - 2020. - Вип. 15. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_15_29
|
19. |
Лохвицька Л. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти: історична ретроспектива і напрями модернізації на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Л. Лохвицька // Рідна школа. - 2018. - № 3-4. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2018_3-4_13
|
20. |
Лохвицька Л. Чи готові фахівці дошкільної освіти до морального виховання дітей: аналіз проблеми [Електронний ресурс] / Л. Лохвицька, Т. Андрущенко // Preschool education: global trends. - 2022. - Vol. 1. - С. 148-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/presdgt_2022_1_10
|
| |