Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (21)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Литвин Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Литвин Л. 
Менеджмент освітніх інновацій: сутність та особливості впровадження [Електронний ресурс] / Л. Литвин, Р. Горбатюк // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.706 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Литвин Л. В. 
Характеристика наукових досліджень з професійної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. В. Литвин // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_16
Проаналізовано стан проблеми професійної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу у сучасних науковових дослідженнях. Визначено основні засади фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до конкретних видів діяльності. Розкрито вимоги щодо професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів. Охарактеризовано моделі підготовки майбутніх фахівців дошкільного профілю. Наголошено на необхідності вивчення зарубіжного досвіду з цієї проблеми. Зауважено, що дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців переконливо доводять, що якість дошкільної освіти впливає на розумовий, соціальний та емоційний розвиток дитини та є запорукою її успіху в подальшому житті.Проанализировано состояние проблемы профессиональной подготовке воспитателя дошкольного учебного заведения в современных научных исследованиях. Определены основы профессиональной подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к конкретным видам деятельности. Раскрыто требования по профессиональной компетентности воспитателей дошкольных учебных заведений. Охарактеризованы модели подготовки будущих воспитателей дошкольного профиля. Отмечено необходимость изучения зарубежного опыта по данной проблеме. Уделено внимание исследованию отечественных и зарубежных ученных, которое убедительно доказывает, что качество дошкольного образования влияет на умственное, социальное и эмоциональное развитие ребенка и является залогом ее успеха в дальнейшей жизни.Проанализировано состояние проблемы профессиональной подготовке воспитателя дошкольного учебного заведения в современных научных исследованиях. Определены основы профессиональной подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к конкретным видам деятельности; раскрыто требования по профессиональной компетентности воспитателей дошкольных учебных заведений; охарактеризованы модели подготовки будущих воспитателей дошкольного профиля. Отмечено необходимость изучения зарубежного опыта по данной проблеме. Сделан вывод, что исследования отечественных и зарубежных ученных убедительно доказывают, что качество дошкольного образования влияет на умственное, социальное и эмоциональное развитие ребенка и является залогом ее успеха в дальнейшей жизни.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.024 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Литвин Л. М. 
Бароковий слід у творчості Євгена Гребінки [Електронний ресурс] / Л. М. Литвин // Література та культура Полісся. - 2012. - Вип. 68. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2012_68_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Литвин Л. М. 
Українська література XVIII ст. ("Діалог енея з турнусом" анонімного автора,"Розмова великоросії з малоросією" С. Дівовича, "Енеїда" І. Котляревського) в інтертекстуальних зв'язках з "Енеїдою" вергілія [Електронний ресурс] / Л. М. Литвин // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2013. - № 1. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2013_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.464 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Литвин Л. 
Концепція освіти Т. Фліднера та її вплив на розвиток освіти вихователів для дітей дошкільного віку у Німеччині (ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Литвин // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_23
Визначено основні напрями підготовки виховательок у дияконічних закладах (Німеччина): релігійне виховання та його практичне втілення, домашня робота та рукоділля, уроки співів та гри на інструментах, вивчення ігор, але перед усім релігійні настанови та служби. Підкреслено, що для виховної роботи у дошкільних закладах необхідні професійно освічені педагоги. Деталізовано основні положення концепції Т. Фліднера, реалізація якої сприяла подальшому розвитку: започатковано проведення конференцій для тих, хто вже одержав освіту з метою підвищення кваліфікації. Отже, професія виховательки дітей дошкільного віку наповнилася новим змістом: вона більше не працювала "наглядачкою" або "доглядальницею" під керівництвом чоловіків, а могла самостійно керувати дошкільним закладом. Підкреслено, що у сучасній Німеччині існують такі типи дошкільних закладів: дитячі садки з повним або неповним днем, призначені для дітей трьох – шести років; одногрупові дошкільні заклади (переважно для старших дошкільників); пришкільні групи, підготовчі класи основної школи: у них виховують і навчають п'ятирічних дітей; цілодобові інтернати для здорових дітей віком від трьох до шести років; інтернати для дітей із проблемами здоров'я і розвитку; материнські центри, де матері разом з дітьми займаються цікавою і корисною діяльністю, спілкуються між собою та спеціалістами з педагогіки і психології. Определены основные направления подготовки воспитательниц в диаконических заведениях (Германия): религиозное воспитание и его практическое воплощение, домашняя работа и рукоделие, уроки пения и игры на инструментах, изучение игр. Подчеркнуто, что для воспитательной работы в дошкольных учреждениях необходимы профессионально образованные педагоги. Детализированы основные положения концепции Т. Флиднера, реализация которой способствовала дальнейшему развитию, в частности: начато проведение конференций для тех, кто уже получил образование, с целью повышения квалификации. Констатировано, что профессия воспитательницы детей дошкольного возраста наполнилась новым содержанием: она больше не работала "надзирательницей" или "сиделкой" под руководством мужчин, а могла самостоятельно управлять дошкольным заведением. Подчеркнуто, что в современной Германии существуют следующие типы дошкольных учреждений: детские сады с полным или неполным днем; одногрупповые дошкольные учреждения; пришкольные группы. Отмечена деятельность подготовительных классов основной школы: в них воспитывают и обучают пятилетних детей; круглосуточные интернаты для здоровых детей в возрасте от трех до шести лет; интернаты для детей с проблемами здоровья и развития; материнские центры. It is analyzed the approaches to the solving of the problem of the professional training of the kindergarten tutors in Germany in the nineteenth century. It is observed T. Flidner’s conception of education; it is defined the basic principles of the training of the future pre-school teachers to the professional activity; it is characterized and described the lessonsfor the preschool educators, that include the study of the required subjects and methods on such topics as – how to behave with children; how to arouse their interest in the certain activities; how to teach with the help of the game; about conversational and logical exercises; about visual training, that is based on the similar images; how to tell moral and biblical stories with the demonstration of the pictures; how to teach children to count using small cars and bodily movements; how to pronounce the sounds correctly and how to draw on the boards; how to explain children the concept of the angles and shapes with the help of the six-foot ruler etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.149 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Литвин Л. В. 
Концепція Ф. Фрьобеля та її вплив на розвиток освіти вихователів для дітей дошкільного віку у Німеччині (ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. В. Литвин // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 2. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.939 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Литвин Л. Б. 
Применение Глиятона в коррекции нарушений психологического развития у детей [Електронний ресурс] / Л. Б. Литвин // Медицина неотложных состояний. - 2014. - № 2. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2014_2_18
Дана информация об этиологии, патогенезе, диагностике, основных клинических проявлениях нарушений психологического развития у детей. Описаны подходы к коррекции нарушений психологического развития, использование глиятона (холина альфосцерата) в лечении этих расстройств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.211 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Литвин Л. Б. 
Применение эпилептала в лечении дебютов демиелинизирующих заболеваний у детей [Електронний ресурс] / Л. Б. Литвин // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, вип. 3. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2013_21_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.453 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Литвин Л. В. 
Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) [Електронний ресурс] / Л. В. Литвин // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 2. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Григорук А. А. 
Володимир Навроцький – перший дослідник економіки Галичини [Електронний ресурс] / А. А. Григорук, Л. М. Литвин // Історія народного господарства та економічної думки України. - 2014. - Вип. 47. - С. 335-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ingedu_2014_47_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.221 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Литвин Л. Б. 
Применение Глиятона в лечении нарушений психологического развития у детей [Електронний ресурс] / Л. Б. Литвин // Міжнародний неврологічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2014_5_18
Описан положительный клинический опыт лечения с применением отечественного препарата глиятон (холина альфосцерат) у детей с нарушением звукопроизношения, дислексией, диспраксией, дефицитом внимания в рамках МКБ-10 (F80.1, F80.2, F88).
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.074 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Литвин Л. 
Моралізм та девоційність барокової поезії [Електронний ресурс] / Л. Литвин // Рідний край. - 2010. - № 2. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2010_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Литвин Л. В. 
Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. В. Литвин // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Литвин Л. В. 
Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках [Електронний ресурс] / Л. В. Литвин // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2015_1-2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Литвин Л. 
Одна зі стратегій перекодування Вергілієвої "Енеїди" (на прикладі "Діалогу Енея з Турнусом" невідомого автора) [Електронний ресурс] / Л. Литвин // Рідний край. - 2015. - № 2. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2015_2_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Литвин Л. П. 
Семантико-синтаксичні особливості складнопідрядних речень мети [Електронний ресурс] / Л. П. Литвин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови. - 2011. - Вип. 7. - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_10_2011_7_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Литвин Л. В. 
Навчальні програми Федеральних земель Німеччини з підготовки педагогів для дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Литвин // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 5-6. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_5-6_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.029 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Литвин Л. В. 
Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід федеративної республіки Німеччини [Електронний ресурс] / Л. В. Литвин // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 4. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2015_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.389 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Литвин Л. 
Українські вірші XVIII ст.: колоніальний дискурс [Електронний ресурс] / Л. Литвин // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Філологія. - 2015. - № 1152, вип. 72. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFL_2015_1152_72_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Литвин Л. М. 
Сміх як засіб адаптації художнього простору Запорозької Січі (за "Записками" Луки Яценка) [Електронний ресурс] / Л. М. Литвин // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2016. - № 2. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2016_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського