Пошуковий запит: (<.>A=Лавренова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Лавренова М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення фонетичного розбору на уроках української мови в умовах діалектного середовища [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_26 Розглянуто лінгвістичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів до проведення звукового та звуко-буквеного розбору в початкових класах на уроках української мови за умов діалектного середовища. Констатовано, що знання вчителем початкових класів діалекту полегшує його спілкування з молодшими школярами, яких виховували люди старшого віку, та інші члени родини, які користуються діалектом більше, ніж люди молоді та середнього віку.Изучены некоторые аспекты проблемы подготовки будущих учителей к проведению звукового и звуко- буквенного разбора в начальных классах на уроках украинского языка в условиях диалектной среды.The article is devoted to the training the future teachers to conduct sound and sound-letter analysis at lessons of the Ukrainian language in dialect conditions environment in primary school.
|
2. |
Лавренова М. Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_2_7
|
3. |
Лавренова М. В. Робота над словами за допомогою сучасних методичних підходів на уроках в початковій школі [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_1_38
|
4. |
Лавренова М. В. Соціальні комунікації: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 2. - С. 174-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_2_54
|
5. |
Лавренова М. Види мовного розбору в початкових класах [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_12_4
|
6. |
Лавренова М. В. Шляхи використання коміксів в освітньому процесі [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_42
|
7. |
Лавренова М. Система роботи з обдарованими дітьми (на прикладі Закарпаття) [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_6 Розглянуто проблему роботи з обдарованими учнями початкових класів. Представлено систему роботи з обдарованими дітьми в сучасній українській школі (на прикладі Закарпаття). Визначено чинники, за якими здійснюється психічний розвиток дитини, головні сфери обдарованості дітей і форми роботи з обдарованими молодшими школярами.
|
8. |
Лавренова М. В. Ментальні карти як новації в освітньому процесі [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_9
|
9. |
Молнар Т. І. Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи [Електронний ресурс] / Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(1). - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(1)__45
|
10. |
Лавренова М. В. Міжпредметні зв’язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(2)__19
|
11. |
Лавренова М. В. Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, К. Й. Фодор // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2020_1_22
|
12. |
Лавренова М. Практичне застосування коміксів на заняттях мовно-літературної освітньої галузі [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2020. - Вип. 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2020_1_8 Обгрунтовано можливості різноманітності навчальної діяльності за допомогою коміксів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Автором представлено тематику та запропоновано механізм роботи над коміксами на уроках у початковій школі. Практично показано, що комікси як вид навчальної діяльності можна використовувати на будь-якому етапі уроку та в ролі мовної та мовленнєвої діяльності учня.
|
13. |
Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак, Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_4_6 Розглянуто проблему обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. Надано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.
|
14. |
Лавренова М. В. Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Л. М. Фенчак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2021. - Вип. 35. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2021_35_16
|
15. |
Лавренова М. Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_12 Порушено проблему моделювання уроку в початковій школі. На основі аналізу наукової, методичної та енциклопедичної літератури авторами було здійснено ретроспективний аналіз і розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання", "модель уроку", "моделювання уроку". Зазначено, що дефініції "моделювання уроку", "проєктування уроку" та "конструювання уроку" вченими тривалий час уживалися як синонімічні та розмежовувати їх почали нещодавно. Питання організації діяльності учнів на уроці хвилювали вчителів-практиків одвічно, однак проблема моделювання уроку набула особливої актуальності з розвитком педагогічної думки наприкінці ХХ - початку ХХI століття. У контексті сьогодення ведеться полеміка щодо модернізації уроку. Акцентовано увгу на поєднанні традиційного й інноваційного підходів до уроку як основної організаційної форми навчання здобувачів початкової освіти. Урок є частиною життя учня та вчителя, проживання якої має демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій. Доведено, що для якісної професійної підготовки майбутнього вчителя до моделювання уроку в початковій школі необхідні: загальнодидактичні знання законів, принципів, основних категорій, сутності освітнього процесу, змісту, структури, можливих форм і методів його організації; дидактико-методичні вміння проєктувати уроки в початковій школі; розвинена здатність до рефлексивної діяльності; педагогічна майстерність.
|
16. |
Лавренова М. В. Ізотерапія як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів в умовах інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, І. Е. Майборода, Л. М. Фенчак // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2022. - № 3. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2022_3_9
|
17. |
Молнар Т. Учитель початкових класів як суб?єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії [Електронний ресурс] / Т. Молнар, М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2023. - № 4. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_4_8
|