Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лавренова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Лавренова М. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення фонетичного розбору на уроках української мови в умовах діалектного середовища [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_26
Розглянуто лінгвістичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів до проведення звукового та звуко-буквеного розбору в початкових класах на уроках української мови за умов діалектного середовища. Констатовано, що знання вчителем початкових класів діалекту полегшує його спілкування з молодшими школярами, яких виховували люди старшого віку, та інші члени родини, які користуються діалектом більше, ніж люди молоді та середнього віку.Изучены некоторые аспекты проблемы подготовки будущих учителей к проведению звукового и звуко- буквенного разбора в начальных классах на уроках украинского языка в условиях диалектной среды.The article is devoted to the training the future teachers to conduct sound and sound-letter analysis at lessons of the Ukrainian language in dialect conditions environment in primary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.959 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лавренова М. 
Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лавренова М. В. 
Робота над словами за допомогою сучасних методичних підходів на уроках в початковій школі [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_1_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.006 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лавренова М. В. 
Соціальні комунікації: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 2. - С. 174-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_2_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лавренова М. 
Види мовного розбору в початкових класах [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_12_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.728 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лавренова М. В. 
Шляхи використання коміксів в освітньому процесі [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 658.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лавренова М. 
Система роботи з обдарованими дітьми (на прикладі Закарпаття) [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_6
Розглянуто проблему роботи з обдарованими учнями початкових класів. Представлено систему роботи з обдарованими дітьми в сучасній українській школі (на прикладі Закарпаття). Визначено чинники, за якими здійснюється психічний розвиток дитини, головні сфери обдарованості дітей і форми роботи з обдарованими молодшими школярами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.423 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Лавренова М. В. 
Ментальні карти як новації в освітньому процесі [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.425 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Молнар Т. І. 
Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи [Електронний ресурс] / Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(1). - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(1)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лавренова М. В. 
Міжпредметні зв’язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.287 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лавренова М. В. 
Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів іноземної мови на засадах міждисциплінарної інтеграції [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, К. Й. Фодор // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2020_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лавренова М. 
Практичне застосування коміксів на заняттях мовно-літературної освітньої галузі [Електронний ресурс] / М. Лавренова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2020. - Вип. 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2020_1_8
Обгрунтовано можливості різноманітності навчальної діяльності за допомогою коміксів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Автором представлено тематику та запропоновано механізм роботи над коміксами на уроках у початковій школі. Практично показано, що комікси як вид навчальної діяльності можна використовувати на будь-якому етапі уроку та в ролі мовної та мовленнєвої діяльності учня.
Попередній перегляд:   Завантажити - 968.222 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Лавренова М. В. 
Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак, Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_4_6
Розглянуто проблему обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. Надано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 615.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Лавренова М. В. 
Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Л. М. Фенчак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2021. - Вип. 35. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2021_35_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.4 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Лавренова М. 
Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_12
Порушено проблему моделювання уроку в початковій школі. На основі аналізу наукової, методичної та енциклопедичної літератури авторами було здійснено ретроспективний аналіз і розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання", "модель уроку", "моделювання уроку". Зазначено, що дефініції "моделювання уроку", "проєктування уроку" та "конструювання уроку" вченими тривалий час уживалися як синонімічні та розмежовувати їх почали нещодавно. Питання організації діяльності учнів на уроці хвилювали вчителів-практиків одвічно, однак проблема моделювання уроку набула особливої актуальності з розвитком педагогічної думки наприкінці ХХ - початку ХХI століття. У контексті сьогодення ведеться полеміка щодо модернізації уроку. Акцентовано увгу на поєднанні традиційного й інноваційного підходів до уроку як основної організаційної форми навчання здобувачів початкової освіти. Урок є частиною життя учня та вчителя, проживання якої має демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій. Доведено, що для якісної професійної підготовки майбутнього вчителя до моделювання уроку в початковій школі необхідні: загальнодидактичні знання законів, принципів, основних категорій, сутності освітнього процесу, змісту, структури, можливих форм і методів його організації; дидактико-методичні вміння проєктувати уроки в початковій школі; розвинена здатність до рефлексивної діяльності; педагогічна майстерність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.086 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Лавренова М. В. 
Ізотерапія як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів в умовах інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, І. Е. Майборода, Л. М. Фенчак // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2022. - № 3. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2022_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Молнар Т. 
Учитель початкових класів як суб?єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії [Електронний ресурс] / Т. Молнар, М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2023. - № 4. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.454 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського