Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (21)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кіца М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кіца М. 
Вплив світової економіки на рекламний ринок сучасної преси [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.977 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кіца М. 
Критерії та ознаки патогенної реклами в українських ЗМІ [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 776.457 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кіца М. О. 
Етичні аспекти використання дітей у рекламі [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_3
Проаналізовано українське законодавство у сфері регулювання впливу реклами на дітей і використання неповнолітніх у рекламних сюжетах. Здійснено моніторинг реклами в українських мас-медіа та виділено типові приклади використання зображення дітей у рекламних цілях. На підставі цього надано пропозиції щодо уникнення недоцільного зображення дітей у рекламі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.518 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кіца М. О. 
Вплив патогенної реклами на світосприйняття дітей: український та світовий досвід [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 174-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.89 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кіца М. 
Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кіца М. 
Тенденції інтернет-реклами в ЗМІ України та зарубіжних країн: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 671.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кіца М. О. 
До проблеми недоброякісної реклами у львівській пресі: аспект патогенності [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кіца М. 
Методи підвищення ефективності реклами у пресі: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / М. Кіца // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2016. - Вип. 6. - С. 339-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2016_6_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.715 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кіца М. 
Правове регулювання патогенної реклами в ЗМІ України [Електронний ресурс] / М. Кіца // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2013. - Вип. 3. - С. 423-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2013_3_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мудра І. 
Вірусний маркетинг і ЗМІ [Електронний ресурс] / І. Мудра, М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2017. - Вип. 16. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2017_16_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.512 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кіца М. О. 
Фейкова інформація в українських соціальних медіа: поняття, види, вплив на аудиторію [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 1. - С. 281–287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_1_37
Розглянуто поняття неправдивої та фейкової інформації; з'ясовано їх відмінності, сформульовано дефініцію фейкової інформації. Запропоновано класифікацію фейків за різними ознаками, з'ясовано різновиди мети поширення фейкової інформації у мережі Інтернет. Досліджено суть і походження поняття "соціальні медіа", описано процес створення та поширення фейкової інформації у соціальних медіа. Наведено типові приклади фейкової інформації в українських соціальних медіа, з'ясовано вплив таких повідомлень на користувачів соціальних мереж. Запропоновано методи боротьби з поширенням фейкової інформації в українському медіапросторі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.867 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Кіца М. О. 
Медіаекологія - еконоосфера - екологія довкілля: синонімічність понять в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Діалог: медіа-студії. - 2014. - Вип. 18-19. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2014_18-19_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.55 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кіца М. 
Заборонені види політичної реклами в українській пресі [Електронний ресурс] / М. Кіца // Діалог: медіа-студії. - 2013. - Вип. 17. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_17_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кіца М. О. 
Інтернет як новий світ реклами: особливості комунікації, види, специфіка [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Молодий вчений. - 2018. - № 5(1). - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_5(1)__55
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.175 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Мудра І. М. 
Еволюція українських жіночих журналів [Електронний ресурс] / І. М. Мудра, М. О. Кіца // Молодий вчений. - 2018. - № 6(1). - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_6(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.114 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кіца М. О. 
Матеріали ЗМІ як інструментарій інформаційної війни у воєнний час [Електронний ресурс] / М. О. Кіца, І. М. Мудра // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_10
Проаналізовано вплив ЗМІ на формування громадської думки та висвітлення подій у зоні бойових дій на Сході України. Здійснено контент-аналіз випусків новин найрейтинговіших українських телеканалів, виявлено спільні та відмінні риси, на основі чого зроблено відповідні висновки. Виокремлено конкретний інструментарій інформаційної війни в матеріалах новинних телепрограм.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.107 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Кіца М. О. 
Особливості журнальної періодики для чоловіків в Україні: тематика, жанрологія, перспективи [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 1. - С. 147–155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_1_19
Досліджено особливості сучасної журнальної періодики для чоловіків в Україні. Виявлено головні особливості журналів для чоловіків, досліджено їхню жанрологію, специфіку структури. Виявлено проблеми функціонування журналів для чоловіків в Україні, виокремлено перспективи виходу таких видань, запропоновано методи покращення контенту такої журнальної періодики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.294 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Мудра І. М. 
Додатки до газет: види та перспективи [Електронний ресурс] / І. М. Мудра, М. О. Кіца // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 2. - С. 294–298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мудра І. М. 
Інструменти формування медіабренду телепередач (на прикладі програми "ТСН" телеканал "1+1") [Електронний ресурс] / І. М. Мудра, М. О. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2019. - Вип. 18. - С. 276-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Мудра І. 
Просування книг журналістів у ЗМІ [Електронний ресурс] / І. Мудра, М. Кіца // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2017. - Вип. 7. - С. 297-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2017_7_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.893 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського