Пошуковий запит: (<.>A=Кіца М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кіца М. Вплив світової економіки на рекламний ринок сучасної преси [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_35
|
2. |
Кіца М. Критерії та ознаки патогенної реклами в українських ЗМІ [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_35
|
3. |
Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_3 Проаналізовано українське законодавство у сфері регулювання впливу реклами на дітей і використання неповнолітніх у рекламних сюжетах. Здійснено моніторинг реклами в українських мас-медіа та виділено типові приклади використання зображення дітей у рекламних цілях. На підставі цього надано пропозиції щодо уникнення недоцільного зображення дітей у рекламі.
|
4. |
Кіца М. О. Вплив патогенної реклами на світосприйняття дітей: український та світовий досвід [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 174-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_35
|
5. |
Кіца М. Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_24
|
6. |
Кіца М. Тенденції інтернет-реклами в ЗМІ України та зарубіжних країн: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_26
|
7. |
Кіца М. О. До проблеми недоброякісної реклами у львівській пресі: аспект патогенності [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_46
|
8. |
Кіца М. Методи підвищення ефективності реклами у пресі: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / М. Кіца // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2016. - Вип. 6. - С. 339-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2016_6_27
|
9. |
Кіца М. Правове регулювання патогенної реклами в ЗМІ України [Електронний ресурс] / М. Кіца // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2013. - Вип. 3. - С. 423-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2013_3_38
|
10. |
Мудра І. Вірусний маркетинг і ЗМІ [Електронний ресурс] / І. Мудра, М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2017. - Вип. 16. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2017_16_19
|
11. |
Кіца М. О. Фейкова інформація в українських соціальних медіа: поняття, види, вплив на аудиторію [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 1. - С. 281–287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_1_37 Розглянуто поняття неправдивої та фейкової інформації; з'ясовано їх відмінності, сформульовано дефініцію фейкової інформації. Запропоновано класифікацію фейків за різними ознаками, з'ясовано різновиди мети поширення фейкової інформації у мережі Інтернет. Досліджено суть і походження поняття "соціальні медіа", описано процес створення та поширення фейкової інформації у соціальних медіа. Наведено типові приклади фейкової інформації в українських соціальних медіа, з'ясовано вплив таких повідомлень на користувачів соціальних мереж. Запропоновано методи боротьби з поширенням фейкової інформації в українському медіапросторі.
|
12. |
Кіца М. О. Медіаекологія - еконоосфера - екологія довкілля: синонімічність понять в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Діалог: медіа-студії. - 2014. - Вип. 18-19. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2014_18-19_22
|
13. |
Кіца М. Заборонені види політичної реклами в українській пресі [Електронний ресурс] / М. Кіца // Діалог: медіа-студії. - 2013. - Вип. 17. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_17_24
|
14. |
Кіца М. О. Інтернет як новий світ реклами: особливості комунікації, види, специфіка [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Молодий вчений. - 2018. - № 5(1). - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_5(1)__55
|
15. |
Мудра І. М. Еволюція українських жіночих журналів [Електронний ресурс] / І. М. Мудра, М. О. Кіца // Молодий вчений. - 2018. - № 6(1). - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_6(1)__13
|
16. |
Кіца М. О. Матеріали ЗМІ як інструментарій інформаційної війни у воєнний час [Електронний ресурс] / М. О. Кіца, І. М. Мудра // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_10 Проаналізовано вплив ЗМІ на формування громадської думки та висвітлення подій у зоні бойових дій на Сході України. Здійснено контент-аналіз випусків новин найрейтинговіших українських телеканалів, виявлено спільні та відмінні риси, на основі чого зроблено відповідні висновки. Виокремлено конкретний інструментарій інформаційної війни в матеріалах новинних телепрограм.
|
17. |
Кіца М. О. Особливості журнальної періодики для чоловіків в Україні: тематика, жанрологія, перспективи [Електронний ресурс] / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 1. - С. 147–155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_1_19 Досліджено особливості сучасної журнальної періодики для чоловіків в Україні. Виявлено головні особливості журналів для чоловіків, досліджено їхню жанрологію, специфіку структури. Виявлено проблеми функціонування журналів для чоловіків в Україні, виокремлено перспективи виходу таких видань, запропоновано методи покращення контенту такої журнальної періодики.
|
18. |
Мудра І. М. Додатки до газет: види та перспективи [Електронний ресурс] / І. М. Мудра, М. О. Кіца // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 2. - С. 294–298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_2_33
|
19. |
Мудра І. М. Інструменти формування медіабренду телепередач (на прикладі програми "ТСН" телеканал "1+1") [Електронний ресурс] / І. М. Мудра, М. О. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2019. - Вип. 18. - С. 276-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_36
|
20. |
Мудра І. Просування книг журналістів у ЗМІ [Електронний ресурс] / І. Мудра, М. Кіца // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2017. - Вип. 7. - С. 297-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2017_7_21
|
| |