Пошуковий запит: (<.>A=Костриця Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Костриця Н. М. Мова як засіб формування національної свідомості [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Кн. 4. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2013_4_24
|
2. |
Костриця Н. М. Цінності та норми хліборобського світогляду [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_9
|
3. |
Костриця Н. М. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 188-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_43
|
4. |
Костриця Н. Лінгвокультурологічний підхід до навчання української мови фахівців-аграрників [Електронний ресурс] / Н. Костриця // Studia linguistica. - 2014. - Вип. 8. - С. 288-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stling_2014_8_50
|
5. |
Костриця Н. М. Формування комунікативної компетентності студентів-аграрників під час вивчення курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 29. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_29_20
|
6. |
Костриця Н. Ціннісні орієнтири у професійній підготовці фахівців аграрної галузі [Електронний ресурс] / Н. Костриця // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_9 Висвітлено проблему ціннісних орієнтацій у професійній підготовці фахівців аграрної галузі. Досліджено чинники, які впливають на формування ціннісних орієнтирів майбутніх фахівців аграрної галузі. Розкрито поняття "цінності", подано класифікацію цінностей. Розглянуто чинники, які впливають на формування ціннісних орієнтирів фахівців-аграрників.Освещена проблема ценностных ориентаций в профессиональной подготовке специалистов аграрной отрасли. Исследованы факторы, влияющие на формирование ценностных ориентиров будущих специалистов аграрной отрасли. Раскрыто понятие "ценности", приведена классификация ценностей. Рассмотрены факторы, влияющие на формирование ценностных ориентиров специалистов-аграрников. Исследованы основные факторы, которые влияют на формирование ценностных ориентиров будущих специалистов-аграриев.The problem of value orientations in the training of specialists of agrarian sector. The factors influencing the formation of values guiding the future experts of agricultural sector. Disclose the concept of "value" from different points of view. We present different types of classification values, The factors affecting the formation of values specialists Agrarians. Investigate the main factors that influence the formation of values of future specialists farmers. Key words: values: physical, spiritual, moral, social, political, aesthetic, religious, professional, value orientation.
|
7. |
Костриця Н. М. "Земля" і "хліб" як мовно-естетичні знаки української культури [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 215(1). - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
8. |
Костриця Н. М. Формування мовної особистості майбутніх фахівців-аграрників на засадах культурологічного підходу [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 220. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_220_15
|
9. |
Костриця Н. Лінгвокультурологічний підхід до викладання української мови в контексті аграрної освіти [Електронний ресурс] / Н. Костриця // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2016. - Вип. 63. - С. 259-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2016_63_30
|
10. |
Костриця Н. М. Гуманітарна парадигма в змісті аграрної освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 208(2). - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_208(2)__14
|
11. |
Костриця Н. М. Квадратура круга як символ взаємодії людини й людства в поезії Бориса Олійника [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2016. - Вип. 245. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
12. |
Костриця Н. М. Космогонічні міфи як одна з теорій виникнення й занепаду всесвіту у творчості Бориса Олійника [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 225. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
13. |
Костриця Н. М. Історія розвитку науково-освітньої думки в агрономії [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_18
|
14. |
Костриця Н. М. Мовна картина світу в контексті професійної підготовки фахівців-аграрників [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2013. - Вип. 40. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_40_37
|
15. |
Костриця Н. М. Українська мова в контексті традицій сільськогосподарської прац [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство і літературознавство). - 2013. - Вип. 5. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_8_2013_5_13
|
16. |
Костриця Н. М. Культурологічний підхід до формування мовної особистості майбутніх фахівців аграрної галузі [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2013. - Вип. 9. - С. 703-710. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2013_9_103
|
17. |
Костриця Н. М. Використання ідей синергетичного підходу в культурологічній освіті [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 207-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_29 Розглянуто синергетику як новий напрям науки про еволюцію матерії та її поведінку, покликаний вирішувати психологічні, дидактичні, культурологічні й світоглядні проблеми утворення, які виникли в результаті ускладнення навколишнього духовного, соціального, природного світу. Розкрито основну мету синергетичної освіти – домогтися того, щоб у молоді, яка навчається, були чітко сформовані синергетичні цінності. Підкреслено, що це можна забезпечити у результаті ретельного засвоєння основ теорії самоорганізації. Сформульовано основні завдання синергетичного підходу до побудови системи культурологічної підготовки майбутніх фахівців-аграрників. Рассмотрена синергетика как новое направление науки об эволюции материи и ее поведения, которая призвана решать психологические, дидактические, культурологические и мировоззренческие проблемы образования, возникшие в результате осложнения окружающей духовного, социального, природного мира. Раскрыта основная цель синергетической образования – добиться того, чтобы у молодежи, которая учится, были четко сформированы синергетические ценности. Подчеркнуто, что это можно обеспечить в результате тщательного усвоения основ теории самоорганизации. Сформулированы основные задачи синергетического подхода к построению системы культурологической подготовки будущих специалистов-аграрников. Synergy is dwelled upon as a new trend in the science of evolution and behavior of matter, aimed to resolve psychological, didactical, culturological and worldview issues of formation, arising from complication of spiritual, social and natural environment. The primary purpose of synergistic education is revealed as achieving adoption of distinctly developed synergistic values by the studying youth. Emphasis is made on the possibility to accomplish this goal via diligent mastering the basics of the self-organization theory. The paper defines basic tasks for synergistic approach to building a system of culturological training of future agricultural specialists.
|
18. |
Костриця Н. Українознавчий світогляд особистості [Електронний ресурс] / Н. Костриця // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2010. - Вип. 2. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2010_2_6
|
19. |
Костриця Н. М. Використання етнокультурних традицій під час вивчення курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_16
|
20. |
Костриця Н. М. Чинники впливу на розвиток сучасної німецької та англійської медіалексики [Електронний ресурс] / Н. М. Костриця, Г. В. Фоміна, О. М. Литвинюк // International journal of philology. - 2021. - Vol. 12, № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjouph_2021_12_3_19
|
| |