Пошуковий запит: (<.>A=Жежнич П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Жежнич П. І. Особливості формування електронної енциклопедії вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / П. І. Жежнич, М.Г. Гірняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2013. - № 775. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2013_775_10 Наведено основні характеристики та кроки у процесі формування електронної енциклопедії навчального закладу та її якісного функціонування. Проаналізовано доцільність екстракції знань з відкритих текстів для інформаційного наповнення та оцінювання якості енциклопедії.
|
2. |
Березко О. Л. Аналіз позиції та перспектив позиціонування Львівської політехніки у вебометричному рейтингові університетів світу [Електронний ресурс] / О. Л. Березко, П. І. Жежнич, О. А. Пастух // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2013. - № 775. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2013_775_13 Проаналізовано вебометричний рейтинг університетів світу та правила його формування, позицію Національного університету "Львівська політехніка" у цьому рейтингу, а також перспективи позиціонування університетів.
|
3. |
Жежнич П. Консолідація відкритих інформаційних ресурсів у туристичній сфері [Електронний ресурс] / П. Жежнич, О. Сопрунюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Комп’ютерні науки та інформаційні технології. - 2013. - № 771. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPKNIT_2013_771_3 Розглянуто роль консолідації даних у туристичній сфері, наголошено на необхідності використання наявних програмних засобів для обробки туристичної інформації. Описано проблему структурування даних і зведення їх до уніфікованого формату, та виділено етапи формування туристичної документації.
|
4. |
Жежнич П. Інформаційна модель статті електронної енциклопедії [Електронний ресурс] / П. Жежнич, М. Гірняк, О. Пастух // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Комп’ютерні науки та інформаційні технології. - 2013. - № 771. - С. 226-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPKNIT_2013_771_34 Запропоновано формалізований опис структури статті енциклопедії та надано базову модель статті. Здійснено її аналіз та запропоновано оптимальний підхід і вимоги.
|
5. |
Жежнич П. І. Архітектура віртуального інноваційного простору для ІТ-студентів [Електронний ресурс] / П. І. Жежнич, Т. І. Завалій, В. С. Яковина, П. Сердюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2014. - № 803. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2014_803_17 Побудовано компоненту та програмну архітектуру Віртуального інноваційного простору як спеціалізованої Веб-спільноти для ІТ-студентів. Обгрунтовано необхідність ведення високорівневої розробки VIS за допомогою системи керування контентом Drupal. Для побудови програмної платформи VIS вибрано типовий набір Apache, PHP, MySQL.
|
6. |
Жежнич П. Аналіз використання інтерактивних комп’ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніці [Електронний ресурс] / П. Жежнич, О. Морушко, Н. Химиця // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2016. - № 853. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2016_853_10
|
7. |
Жежнич П. І. Оптимізація процесу планування надання освітніх послуг у закладах вищої освіти на підставі лінгвістичного аналізу [Електронний ресурс] / П. І. Жежнич, А. Ю. Шілінг // Науковий вісник НЛТУ України. - 2018. - Т. 28, № 10. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2018_28_10_27
|
8. |
Шілінг А. Ю. Модель поведінки закладу вищої освіти у процесі планування надання освітніх послуг на основі лінгвістичного аналізу комунікативної активності в освітніх веб-спільнотах [Електронний ресурс] / А. Ю. Шілінг, П. І. Жежнич // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2019. - № 2. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2019_2_29
|
9. |
Шілінг А. Ю. Оцінювання якості планування надання освітніх послуг закладам вищої освіти [Електронний ресурс] / А. Ю. Шілінг, П. І. Жежнич // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2019. - № 2. - С. 61-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2019_2_7
|
10. |
Березко О. Регламентація процесу подання Львівської політехніки у WWW шляхом розміщення новинного інформаційного наповнення на офіційному веб-сайті університету [Електронний ресурс] / О. Березко, П. Жежнич, О. Левченко, Х. Зуб // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2018. - № 903. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2018_903_9 Проаналізовано новинне інформаційне наповнення офіційного веб-сайта Львівської політехніки та можливостей промоції новин у його межах. Запропоновано критерії для ранжування новин за важливістю та принципи їхнього розміщення на головній сторінці.
|
11. |
Жежнич П. Аналіз впливу лінгвістичних особливостей назв дисциплін на вибір окремих навчальних дисциплін студентами [Електронний ресурс] / П. Жежнич, О. Морушко, Н. Химиця // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2018. - № 903. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2018_903_11 Проведено лінгвістичний аналіз назв окремих навчальних дисциплін, які пропонувалися студентам Національного університету "Львівська політехніка" для вибіркового вивчення. Цей аналіз грунтується на такій особливості поведінки, що переважно студенти здійснюють вибір навчальної дисципліни на основі її назви, оскільки назва дисципліни повинна максимально відображати суть предмета. Під час дослідження виявлено такі найпривабливіші ключові фрази, як "стартап" та "управління проектами", які найбільш істотно впливають на рішення студентів. Тобто студенти віддавали перевагу тим дисциплінам, назви яких містять ключові фрази, пов'язані з сучасними привабливими сферами практичної діяльності.
|
12. |
Жежнич П. І. Вплив спеціалізованих веб-спільнот на функціонування освітніх закладів [Електронний ресурс] / П. І. Жежнич, А. Ю. Шілінг // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. - 2013. - № 770. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2013_770_8 Розглянуто архітектуру віртуальних спільнот. Проведено класифікацію інформаційного наповнення спеціалізованих освітніх веб-спільнот і, як наслідок, здійснено класифікацію учасників спільнот з урахуванням персоніфікації даних.
|
13. |
Жежнич П. І. Особливості формування електронної документації у сфері туризму [Електронний ресурс] / П. І. Жежнич, О. О. Сопрунюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. - 2013. - № 770. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2013_770_14 Описано важливість використання електронної документації в туристичних установах, необхідність автоматизованої її обробки для забезпечення швидкої взаємодії між споживачем туристичного продукту та туристичною фірмою. Виділено принципи управління якістю в процесах формування туристичної документації на підставі аналізу та узагальнення практики TQM, зображено процес формування туристичної документації у вигляді потоків даних DFD.
|
14. |
Жежнич П. І. Особливості формування інформаційного забезпечення туристичної діяльності [Електронний ресурс] / П. І. Жежнич, О. О. Сопрунюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. - 2014. - № 783. - С. 336-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2014_783_37 Розглянуто особливості формування інформаційного забезпечення туристичної діяльності, описано роль консолідації туристичної інформації як основного способу інтеграції туристичних даних. Запропоновано узагальнену схему формування туристичної документації на основі виявлення та заповнення прогалин.
|
15. |
Зуб Х. В. Аналіз ефективності вступної кампанії закладів вищої освіти України та способів її підвищення шляхом впровадження інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Х. В. Зуб, П. І. Жежнич // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2022. - № 3. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2022_3_9 Розглянуто вступну кампанію закладів вищої освіти України як один зі стратегічно важливих напрямів їх діяльності. Здійснено аналіз сучасних наукових досліджень, що розглядають організацію та проведення вступної кампанії, виділено їх основні тенденції. Як один з пріоритетних напрямів діяльності закладів вищої освіти, що потребує постійного дослідження та вдосконалення, виділено пошук та впровадження технологічних новацій, зокрема під час проведення вступної кампанії. З метою визначення способів впровадження технологій, які б дали ефективний результат як для самого закладу, так і для абітурієнтів та суспільства в цілому, проаналізовано поняття ефективності вступної кампанії. Як основні показники ефективності виділено кількісний та якісний набір студентів відповідно до цілей та можливостей для кожного окремого освітнього закладу. Для визначення актуальних інформаційних потреб цільової аудиторії було проаналізовано статистичні дані вступної кампанії Національного університету "Львівська політехніка" щодо подання заяв на 1-й курс навчання за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів денної форми навчання у 2021 р. Аналіз здійснювався на основі таких показників: кількість поданих заяв на держбюджет; максимально можлива кількість бюджетних місць, визначена університетом; пріоритетність заявок на вступ та бали зовнішнього незалежного оцінювання. Аналіз дозволив виділити актуальні потреби, що виникають перед абітурієнтами та освітнім закладом. З метою підтримки прийняття рішень абітурієнтів та розв'язання задач, що виникають перед університетом, запропоновано впровадження інформаційної системи, основними компонентами якої є рекомендація можливих освітніх програм для вступу та оцінка успішності вступу. Відповідно до обмежень та вимог цього дослідження, а також поставлених задач сформовано загальні вимоги до інформаційної системи.
|