Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:Інформ.вищ.навч.закл./2016/853<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
.- Львів. Інформатизація вищого навчального закладу

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кудін А. Програмне забезпечення віртуального навчального середовища факультету. - C. 3-10.
  4. Каук В., Гребенюк В., Шкіль. Хмарні технології у підтримці самостійної роботи студентів. - C. 11-17.
  5. Гаращук О., Куценко В. Інформаційно-інноваційні технології – передумова розбудови конкурентоспроможної освіти. - C. 18-23.
  6. Герасименко І. Використання технологій дистанційного навчання. - C. 23-30.
  7. Мосоров В., Панський Т. Інформаційні технології як шанс отримати освіту для інвалідів. - C. 31-39.
  8. Доманецька І., Красовська Г. Особливості формування єдиного навчально-інформаційного простору для організаційно та територіально розподілених університетів. - C. 39-46.
  9. Федасюк Д., Гоц Н., Микийчук М. Формування системи вимог до електронних освітніх ресурсів вищого навчального закладу з метою їх сертифікації. - C. 47-58.
  10. Жежнич П., Морушко О., Химиця Н. Аналіз використання інтерактивних комп’ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніці. - C. 59-66.
  11. Колодій Р, Ромашко С., Ромашко І. Використання комп’ютерних технологій у викладанні курсу "Телекомунікаційні системи передачі”. - C. 66-71.
  12. Краснюк І., Кривич М. Вивчення іноземних мов у контексті: переваги та недоліки використання комп’ютерних технологій. - C. 72-77.
  13. Михайлів Н., Сав’юк Л. Аналіз сучасного стану розвитку комп’ютерних тренажерних комплексів професійної підготовки операторів складних технологічних об’єктів. - C. 78-84.
  14. Вінтюк Ю. Розроблення навчального курсу з інформаційно-комп’ютерним забезпеченням для фахової підготовки соціальних працівників. - C. 84-91.
  15. Чернихівський Є., Колодій Р. Засоби дистанційного навчання у ВНС для дослідження потоків викликів та телефонного навантаження. - C. 92-97.
  16. Шелестова А. Онлайн-сервіси як засоби навчання студентів-документознавців (на прикладі дисципліни "Маркетинг і реклама в Інтернеті”). - C. 97-103.
  17. Ревенчук І., Шатовська Т., Чуприна А. Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти. - C. 103-108.
  18. Щербак Н. Метод оцінювання якості тестових завдань. - C. 109-116.
  19. Зорін В., Бандура В., Храбатин Р., Пасєка М., Пасєка Н. Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання. - C. 116-121.
  20. Левченко О. Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки. - C. 122-129.
2016
№ 853
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського