Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дяк Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Дяк Т. П. 
Феномен педагогічної свідомості у стратегіях сучасного мислення [Електронний ресурс] / Т. П. Дяк // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2010_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.569 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дяк Т. П. 
Національна еліта та елітна освіта: точки перетину [Електронний ресурс] / Т. П. Дяк, Н. В. Ковалик // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 3. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 601.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дяк Т. П. 
Креативи синергетики в теорії та практиці педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Т. П. Дяк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 11. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_11_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.654 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дяк Т. 
"Педагогічний розум" в умовах постсучасності [Електронний ресурс] / Т. Дяк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_4_6
Досліджено проблему «педагогічного розуму» в контексті постсучасної освіти. Акцентовано увагу на необхідності формування інноваційного мислення для розуміння сутності педагогіки сьогодення. Зазначено, що перехід від національних моделей освіти та виховання до транснаціональних передбачає зміни у формах організації та технологіях. Узагальнено значення критичної саморефлексії педагогічного розуму, його саморепрезентацію в онтологічних конструктах і епістемологічних ситуаціях, а також вокативні розвідки, що сприяють кристалізації педагогічних ідей, здатних запобігати ризикам, і здійсненню гуманістичного призначення освіти. Исследована проблема «педагогического ума» в контексте постсовременного образования. Акцентировано внимание на необходимости формирования инновационного мышления для понимания сущности педагогики настоящего. Отмечено, что переход от национальных моделей образования и воспитания к транснациональным предусматривает изменения в формах организации и технологиях. Обобщено значение критической саморефлексии педагогического ума, его саморепрезентацию в онтологических конструктах и эпистемологических ситуациях, а также вокативные разведки, что способствует кристаллизации педагогических идей, способных предотвращать риски и осуществлению гуманистического назначения образования.The problem of "pedagogical mind" in the context of post modern education. Focused on the necessity of forming innovative thinking to understand the essence of the pedagogy .Noted that the transition from national models of education and training in multinational envisages changes in the forms of organization and technology. Overview of the critical self-reflection pedagogical mind, its representation in the same ontological and epistemological constructs situations , as well as intelligence vokativni promoting crystallization pedagogical ideas capable of preventing risks and contribute to the implementation of humanistic education destination .
Попередній перегляд:   Завантажити - 939.382 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Дяк Т. 
Рефлексія педагогічного мислення як умова розвитку особистості учня [Електронний ресурс] / Т. Дяк // Молодь і ринок. - 2010. - № 5. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_5_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Грицюк Ю. І. 
Застосування інтернет-технологій для організації навчального процесу у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Ю. І. Грицюк, Т. П. Дяк // Науковий вісник НЛТУ України. - 2021. - Т. 31, № 1. - С. 137-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2021_31_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дяк Т. П. 
Проблема виявлення фейкових новин на веб-сайтах мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Т. П. Дяк, Ю. І. Грицюк, П. П. Горват // Науковий вісник НЛТУ України. - 2022. - Т. 32, № 6. - С. 78-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2022_32_6_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.678 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ільїна А. 
Феномен візуальної грамотності цифрової доби: методологічний аспект [Електронний ресурс] / А. Ільїна, Т. Дяк, О. Левченко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2022. - Вип. 2. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2022_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського