Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (23)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Драгнєв Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Драгнєв Ю. В. 
Застосування інформаційних технологій у процесі професійного становлення майбутнього вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв. // Науковий вісник Донбасу. - 2010. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2010_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.165 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Драгнєв Ю. В. 
Інформаційні технології у навчальному процесі майбутнього вчителя фізичної культури як невід'ємна частина сучасної фізкультурної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв. // Науковий вісник Донбасу. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2011_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Драгнєв Ю. В. 
Аналіз результатів експериментальної роботи з упровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_2_4
Проведене дослідження за критеріями, показниками та рівнями професійного розвитку показало, що впровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя (ПРМВ) фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору має позитивні результати. Визначення теоретико-методологічних основ розробки педагогічної системи ПРМВ фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору та одержані наукові дані надають можливість стверджувати, що саме створення авторської педагогічної системи значно впливає на професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури та забезпечує високий рівень їх професійної готовності до професійної діяльності за умов інформаційно-освітнього простору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.732 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Драгнєв Ю. В. 
Суб'єкт і об'єкт системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Драгнєв Ю. В. 
Моніторинг професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.088 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Драгнєв Ю. В. 
Професійний розвиток майбутнього вчителя фізичної культури: теоретико-методичний аспект [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Education and pedagogical sciences. - 2014. - № 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2014_1_6
Висвітлено теоретичні та методичні засади професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору. Розглянуто професійний розвиток майбутнього вчителя фізичної культури у неперервній освіті та у неперервному навчанні в інформаційному суспільстві. Визначено, що підвищення якості вищої фізкультурної освіти в інформаційному суспільстві зумовлено інформаційною підготовленістю майбутнього вчителя фізичної культури та професорсько-викладацького складу ВНЗ. Запропоновано педагогічну систему професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору. Розглянуто чинники і шляхи професійного розвитку фахівця галузі знань "Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини" за умов безперервної освіти в інформаційному суспільстві. Зосереджено увагу на принципі безперервності освіти, яка є основою професійного розвитку, фахової підготовки й удосконалення професійної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури, а також процесу зростання його освітнього потенціалу впродовж професійної діяльності із застосуванням інформаційних технологій. У ході теоретичного аналізу з'ясовано, що професійний розвиток вчителя фізичної культури відбувається як у безперервній освіті, так і в безперервному навчанні.Рассмотрены факторы и пути профессионального развития специалиста отрасли знаний "Физическое воспитание, спорт и здоровье человека" в условиях непрерывного образования в информационном обществе. Сосредоточено внимание на принципе непрерывности образования, который является основой профессионального развития, профессиональной подготовки и совершенствования профессионального мастерства учителя физической культуры, а также процесса роста его образовательного потенциала на протяжении профессиональной деятельности с применением информационных технологий. В ходе теоретического анализа установлено, что профессиональное развитие учителя физической культуры происходит как в непрерывном образовании, так и в непрерывном обучении.The article proves that the continuous education of a future teacher of physical culture in the context of the informative society is the process of the growth of his/her educational potential during the life with the use of information technologies in the professional activity. The author specifies that the professional development of a future teacher of physical culture is characterized with the continuous process of his/her personal and professional potential development that influences on the future professional activity.Наведено результати дослідно-експериментальної роботи з обгрунтування теоретичних і методичних засад професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в інформаційному суспільстві. Розкрито інформатизацію вищої педагогічної освіти як передумову професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури. Розроблено педагогічну систему професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору. Обгрунтовано процес організації експериментального впровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури з метою одержання результатів дослідно-експериментальної роботи. Визначено суть процесу професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього як сукупність необхідних компонентів і зв'язків, властивих цьому процесу як педагогічному феномену в системі фізичного виховання та вищій фізкультурній освіті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.976 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Драгнєв Ю. В. 
Процес упровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 7(1). - С. 163-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_7(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Драгнєв Ю. В. 
Аналіз результатів експериментальної роботи з упровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_12
Проведене дослідження за критеріями, показниками та рівнями професійного розвитку показало, що впровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя (ПРМВ) фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору має позитивні результати. Визначення теоретико-методологічних основ розробки педагогічної системи ПРМВ фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору та одержані наукові дані надають можливість стверджувати, що саме створення авторської педагогічної системи значно впливає на професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури та забезпечує високий рівень їх професійної готовності до професійної діяльності за умов інформаційно-освітнього простору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.417 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Драгнєв Ю. В. 
Інформаційний та освітній простори у вищому навчальному закладі та їх вплив на професійний розвиток майбутнього вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Теорія та методика фізичного виховання. - 2011. - № 9. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2011_9_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Драгнєв Ю. В. 
Проблеми професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору: акмеологічний підхід [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Теорія та методика фізичного виховання. - 2010. - № 7. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2010_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Драгнєв Ю. В. 
Проблеми професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору України [Електронний ресурс] / Ю. В. Драгнєв // Теорія та методика фізичного виховання. - 2010. - № 8. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2010_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.563 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського