Пошуковий запит: (<.>A=Дига Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Дига Н. Мандрівка життям Григорія Сковороди (елементи біографічного методу на уроках української літератури) [Електронний ресурс] / Н. Дига // Переяславські Сковородинські студії. - 2013. - Вип. 2. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2013_2_45
|
2. |
Дига Н. Підготовка студентів-філологів до проведення інтегрованого уроку [Електронний ресурс] / Н. Дига // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 14. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_14_5
|
3. |
Дига Н. Спостереження за мовою художньо- історичних текстів як важлива ланка вивчення їх у школі [Електронний ресурс] / Н. Дига // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 15. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_15_4
|
4. |
Дига Н. Місце творів Т. Шевченка у сучасній програмі та особливості їх прочитання [Електронний ресурс] / Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 2-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2011_2_2
|
5. |
Дига Н. Вивчення творів Т. Шевченка фантастичного спрямування на факультативних заняттях у 10—11 класах: діалогічний аспект [Електронний ресурс] / Н. Дига, І. Юхименко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2011_3_11
|
6. |
Дига Н. Творча діяльність професора Ніли Йосипівни Волошиної з проекцією на сьогодення. Круглий стіл на вшанування пам'яті провідного науковця, вченого, людини доброї і щирої душі [Електронний ресурс] / Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6-7. - С. 2-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_6-7_2
|
7. |
Дига Н. Синтез жанрів утопії та антиутопії в романі "Сонячна машина" Володимира Винниченка [Електронний ресурс] / Н. Дига, І. Юхименко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6-7. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_6-7_18
|
8. |
Дига Н. Рецензія на методичний посібник "Українська фантастична проза у системі факультативних занять" Н.М. Логвіненко [Електронний ресурс] / Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 11. - С. 48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_11_16
|
9. |
Дига Н. Вплив української літератури на національне самовиховання учнів в оцінці Н.Й. Волошиної [Електронний ресурс] / Н. Дига, М. Ткачук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 16-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_5_6
|
10. |
Дига Н. Біографічна модифікація принципу діалогізму в методиці навчання української літератури [Електронний ресурс] / Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 9. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_9_7
|
11. |
Токмань Г. Зустріч з Вами — дарунок долі [Електронний ресурс] / Г. Токмань, Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 12. - С. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_12_2
|
12. |
Кожуховська Л. Традиційне та інноваційне в методиці викладання мови і літератури в школі у поглядах Н. Й. Волошиної та О. М. Біляєва [Електронний ресурс] / Л. Кожуховська, Н. Дига // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_11 Проаналізовано роль і значення наукових постатей сучасної української літературної та лінгвістичної дидактики – Н. Волошиної та О. Біляєва, визначено риси традиційного й інноваційного в методиці викладання філологічних дисциплін. Обгрунтовано основні пріоритети розвитку освітнього процесу в цілому й методичної науки зокрема, підкреслено важливу роль в організації такого процесу особистості керівника – спрямовуючої сили в будь-якій справі, особливо в науково-практичному функціонуванні цілої галузі педагогічної освіти. Стверджено, що науковий подвижницький шлях Н. Волошиної та О. Біляєва потребує більш детального вивчення й аналізу, тому що є надзвичайно актуальним у нелегкі часи становлення методичної науки в цілому та української національної наукової школи методики навчання української мови і літератури зокрема. Традиційне й інноваційне в методиці викладання філологічних дисциплін завжди гармонійно поєднувалося й розвивалося. Учителі української мови та літератури, співробітники лабораторій навчання української мови і літератури академічних установ України, викладачі педагогічних ВНЗ забезпечують нерозривний цикл у продукуванні ґрунтовних методик і технологій навчання та підготовки кадрів.Проанализирована роль и значение научных фигур современной украинской литературной и лингвистической дидактики Н. Волошиной и А. Беляева, определены черты традиционного и инновационного в методике преподавания филологических дисциплин. Обоснованы основные приоритеты развития образовательного процесса в целом и методической науки в частности, подчеркнута важная роль в организации такого процесса личности руководителя – направляющей силы в любом деле, особенно в научно-практическом функционировании целой области педагогического образования. Отмечено, что научный подвижнический путь Н. Волошиной и А. Беляева требует более детального изучения и анализа, так как является чрезвычайно актуальным в нелегкие времена становления методической науки в целом и украинской национальной научной школы методики обучения украинскому языку и литературе в частности. Традиционное и инновационное в методике преподавания филологических дисциплин всегда гармонично сочеталось и развивалось. Учителя украинского языка и литературы, сотрудники лабораторий обучения украинскому языку и литературе академических учреждений Украины, преподаватели педагогических ВУЗ обеспечивают неразрывную связь в продуцировании фундаментальных методик и технологий обучения и подготовки кадров.This article analyzes the role and importance of N. Voloshina and О. Belyaev – scientific figures of modern Ukrainian literature and linguistic didactics, determined by the features of traditional and innovative teaching methods in philological sciences, justified the main priorities of the educational process in general and science in particular methodological, emphasizes the important role of this process the individual leader-guiding and directing force in any business, particularly in the scientific and practical functioning of the whole field of teacher education. It is alleged that the scientific way of N. Voloshina and О. Belyaev require more detailed study and analysis, so that is extremely relevant in difficult times becoming methodical science in general and the Ukrainian national school of scientific methods of teaching Ukrainian language and literature in particular. Traditional and innovative teaching methods in philological sciences always harmoniously combined and developed.
|
13. |
Дига Н. Діалог з історією як прийом навчання зарубіжної літератури (на прикладі твору В. Скотта "Айвенго" [Електронний ресурс] / Н. Дига // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 28. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2018_28_8
|
14. |
Дига Н. В. Врахування індивідуально-психологічних особливостей учнів під час вивчення літератури в школі [Електронний ресурс] / Н. В. Дига // Молодий вчений. - 2017. - № 9.1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_9
|
15. |
Дига Н. В. Спроба порівняльного аналізу життя та творчості Івана Нечуя-Левицького і Володимира Леонтовича [Електронний ресурс] / Н. В. Дига // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 33. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdff_2020_33_5
|
16. |
Дига Н. Дослідження літературно-біблійних зв’язків під час вивчення ліричних творів Ліни Костенко у старшій школі [Електронний ресурс] / Н. Дига // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2020. - Вип. 32. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2020_32_3
|