Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гуз К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ільченко В. 
Цінності освітньої моделі "Довкілля" у світлі педагогіки Макаренка А. С. [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 13. - С. 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_13_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.317 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гуз К. 
Наукова школа освітньої моделі "Довкілля" (до 20-річчя лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України) [Електронний ресурс] / К. Гуз // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 1. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 836.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гуз К. Ж. 
Вплив ступеня абстракції навчального матеріалу підручника на формування інтелекту учнів [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 174-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.617 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ільченко В. Р. 
Інтегрований курс як умова підвищення ефективності природничо-наукової освіти в старшій школі [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.059 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ільченко В. 
Ідеї А. С. Макаренка в світлі засад освітньої моделі "довкілля" як варіанта освіти для сталого розвитку [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гуз К. Ж. 
Підручник "Природознавство” як засіб формування дослідницької компетентності учнів старшої школи [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2016. - Вип. 16. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2016_16_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ільченко В. Р. 
Тільки освічені вільні [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ільченко В. 
Про завдання освіти на сучасному етапі розвитку вітчизняного суспільства [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 18. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_18_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 893.662 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гуз К. Ж. 
Методологічні основи формування системи підручників природничого циклу предметів для старшої школи [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 18. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_18_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.077 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гуз К. Ж. 
Підручник як складова дослідницького навчального середовища [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_9
Проаналізовано роль підручника як складової навчально-дослідницього середовища, обгрунтовано доцільність втілення в підручнику дослідницької функції, розкрито критерії показників і рівні її реалізації авторами підручника, вплив на навчальні досягнення учнів. Описано критерії моніторингу якості підручників для предметів I - XI класів, що проводиться за дорученням Міністерства освіти і науки України, в якому запропоновано систему показників із 45-ти індикаторів, об'єднаних за розділами. Запропоновано критеріальну структуру визначення ефективності підручника відповідно до його функцій - інформаційної (освітньої, навчальної), розвивальної, виховної, управлінської, дослідницької. Зроблено висновок, що дослідницька функція підручника має зайняти чільне місце серед інших функцій підручника. З'ясовано, що до критеріїв, показників, рівнів оцінювання ефективності підручника мають долучатися вимірники з визначення ролі підручника як складової навчально-дослідницького середовища.Проанализирована роль учебника как составляющей учебно-исследовательской среды, обоснована целесообразность воплощения в учебнике исследовательской функции, раскрыты критерии показателей и уровни ее реализации авторами учебника, влияние на учебные достижения учащихся. Описаны критерии мониторинга качества учебников для предметов I - XI классов, который осуществляется по поручению Министерства образования и науки Украины, в котором предложена система показателей из 45-ти индикаторов, объединенных по разделам. Предложена критериальная структура определения эффективности учебника в соответствии с его функциями - информационной (образовательной, учебной), воспитательной, управленческой, исследовательской. Сделан вывод о том, что исследовательская функция учебника должна занять ведущее место среди других функций учебника. Выяснено, что наряду с критериями, показателями уровней оценки эффективности учебника должны включаться измерители по определению роли учебника как составляющей учебно-исследовательской среды.Analyzed the role of the textbook as an educational researcher environment, the expediency of realization of the research function in the textbook, disclosed the criteria for performance, the level of its implementation of the authors of the textbook and the impact on academic achievement of students. Describes the criteria for monitoring the quality of textbooks for subjects I - XI forms, which is carried out on behalf of the Ministry of Education and Science, which proposed a system of indicators consisting of 45 indicators, grouped according to topics. It's proposed structure of a criterion determining the effectiveness of the textbook in accordance with its functions - information (educational, training), bottler, educational, management and research. It is concluded that the research function of the textbook should take a leading place among other functions tutorial. It was found that the criteria, indicators and levels of effectiveness evaluation should include measures of the textbook to define the role the textbook as an educational and research environment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.759 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Ільченко В. Р. 
Яким має бути зміст освіти майбутньої школи України? [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 5. - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_5_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.204 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ільченко В. Р. 
Підручники для старшої школи в аспекті формування наукової картини світу, образу світу учнів [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 156-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.922 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ільченко В. 
Модернізація змісту освіти як національна проблема [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 6. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.283 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ільченко В. 
Модернізація змісту освіти як національна проблема [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 5. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.288 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гуз К. Ж. 
STEAM-освіта і життєствердний національний образ світу учнів – що спільне [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 8. - С. 224-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2016_8_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 906.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ільченко В. 
Підготовка вчителів природничого циклу предметів до втілення в навчальному процесі інноваційних ідей [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2012. - Вип. 4. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Ільченко В. 
Інтеграція змісту освіти як виклик часу [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз, І. Олійник // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 24. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2019_24_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.381 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ільченко В. 
Концепція системи підручників в аспекті реалізації трансдисциплінарного підходу в навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз, О. Ільченко, І. Олійник // Проблеми сучасного підручника. - 2020. - Вип. 25. - С. 65-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2020_25_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.049 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Гуз К. 
Військово-патріотична підготовка старшокласників у сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] / К. Гуз, Н. Кононец // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 1. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Дудко С. 
Актуальні проблеми визначення рівня розвитку особистості [Електронний ресурс] / С. Дудко, К. Гуз, Н. Кононец // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 3. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського