Пошуковий запит: (<.>A=Гуз К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ільченко В. Цінності освітньої моделі "Довкілля" у світлі педагогіки Макаренка А. С. [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 13. - С. 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_13_5
|
2. |
Гуз К. Наукова школа освітньої моделі "Довкілля" (до 20-річчя лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України) [Електронний ресурс] / К. Гуз // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 1. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_1_6
|
3. |
Гуз К. Ж. Вплив ступеня абстракції навчального матеріалу підручника на формування інтелекту учнів [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 174-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_21
|
4. |
Ільченко В. Р. Інтегрований курс як умова підвищення ефективності природничо-наукової освіти в старшій школі [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_3_10
|
5. |
Ільченко В. Ідеї А. С. Макаренка в світлі засад освітньої моделі "довкілля" як варіанта освіти для сталого розвитку [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_15
|
6. |
Гуз К. Ж. Підручник "Природознавство” як засіб формування дослідницької компетентності учнів старшої школи [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2016. - Вип. 16. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2016_16_11
|
7. |
Ільченко В. Р. Тільки освічені вільні [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_3_5
|
8. |
Ільченко В. Про завдання освіти на сучасному етапі розвитку вітчизняного суспільства [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 18. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_18_24
|
9. |
Гуз К. Ж. Методологічні основи формування системи підручників природничого циклу предметів для старшої школи [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 18. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_18_7
|
10. |
Гуз К. Ж. Підручник як складова дослідницького навчального середовища [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_9 Проаналізовано роль підручника як складової навчально-дослідницього середовища, обгрунтовано доцільність втілення в підручнику дослідницької функції, розкрито критерії показників і рівні її реалізації авторами підручника, вплив на навчальні досягнення учнів. Описано критерії моніторингу якості підручників для предметів I - XI класів, що проводиться за дорученням Міністерства освіти і науки України, в якому запропоновано систему показників із 45-ти індикаторів, об'єднаних за розділами. Запропоновано критеріальну структуру визначення ефективності підручника відповідно до його функцій - інформаційної (освітньої, навчальної), розвивальної, виховної, управлінської, дослідницької. Зроблено висновок, що дослідницька функція підручника має зайняти чільне місце серед інших функцій підручника. З'ясовано, що до критеріїв, показників, рівнів оцінювання ефективності підручника мають долучатися вимірники з визначення ролі підручника як складової навчально-дослідницького середовища.Проанализирована роль учебника как составляющей учебно-исследовательской среды, обоснована целесообразность воплощения в учебнике исследовательской функции, раскрыты критерии показателей и уровни ее реализации авторами учебника, влияние на учебные достижения учащихся. Описаны критерии мониторинга качества учебников для предметов I - XI классов, который осуществляется по поручению Министерства образования и науки Украины, в котором предложена система показателей из 45-ти индикаторов, объединенных по разделам. Предложена критериальная структура определения эффективности учебника в соответствии с его функциями - информационной (образовательной, учебной), воспитательной, управленческой, исследовательской. Сделан вывод о том, что исследовательская функция учебника должна занять ведущее место среди других функций учебника. Выяснено, что наряду с критериями, показателями уровней оценки эффективности учебника должны включаться измерители по определению роли учебника как составляющей учебно-исследовательской среды.Analyzed the role of the textbook as an educational researcher environment, the expediency of realization of the research function in the textbook, disclosed the criteria for performance, the level of its implementation of the authors of the textbook and the impact on academic achievement of students. Describes the criteria for monitoring the quality of textbooks for subjects I - XI forms, which is carried out on behalf of the Ministry of Education and Science, which proposed a system of indicators consisting of 45 indicators, grouped according to topics. It's proposed structure of a criterion determining the effectiveness of the textbook in accordance with its functions - information (educational, training), bottler, educational, management and research. It is concluded that the research function of the textbook should take a leading place among other functions tutorial. It was found that the criteria, indicators and levels of effectiveness evaluation should include measures of the textbook to define the role the textbook as an educational and research environment.
|
11. |
Ільченко В. Р. Яким має бути зміст освіти майбутньої школи України? [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 5. - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_5_2
|
12. |
Ільченко В. Р. Підручники для старшої школи в аспекті формування наукової картини світу, образу світу учнів [Електронний ресурс] / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 156-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_16
|
13. |
Ільченко В. Модернізація змісту освіти як національна проблема [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 6. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_6_9
|
14. |
Ільченко В. Модернізація змісту освіти як національна проблема [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 5. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_5_5
|
15. |
Гуз К. Ж. STEAM-освіта і життєствердний національний образ світу учнів – що спільне [Електронний ресурс] / К. Ж. Гуз // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 8. - С. 224-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2016_8_24
|
16. |
Ільченко В. Підготовка вчителів природничого циклу предметів до втілення в навчальному процесі інноваційних ідей [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2012. - Вип. 4. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_4_21
|
17. |
Ільченко В. Інтеграція змісту освіти як виклик часу [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз, І. Олійник // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 24. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2019_24_19
|
18. |
Ільченко В. Концепція системи підручників в аспекті реалізації трансдисциплінарного підходу в навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. Ільченко, К. Гуз, О. Ільченко, І. Олійник // Проблеми сучасного підручника. - 2020. - Вип. 25. - С. 65-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2020_25_8
|
19. |
Гуз К. Військово-патріотична підготовка старшокласників у сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] / К. Гуз, Н. Кононец // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 1. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_1_17
|
20. |
Дудко С. Актуальні проблеми визначення рівня розвитку особистості [Електронний ресурс] / С. Дудко, К. Гуз, Н. Кононец // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 3. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_3_20
|
| |