Пошуковий запит: (<.>A=Герасименко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 156
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Герасименко Л. С. Організаційно-педагогічне забезпечення професійної адаптації викладачів іноземної мови в льотних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. С. Герасименко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 456-462. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_71
|
2. |
Герасименко Л. В. Філософське підґрунтя дидактичної концепції П.Каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 41. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_41_19
|
3. |
Герасименко Л. В. Компоненти змісту освіти в дидактиці П. Каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_21
|
4. |
Герасименко Л. А. Механизмы развития супружеской дезадаптации и качество жизни при неврастении у женщин [Електронний ресурс] / Л. А. Герасименко // Медична психологія. - 2013. - Т. 8, № 3. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2013_8_3_3
|
5. |
Герасименко Л. В. Психолого-педагогічні погляди П. Юркевича [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 8. - С. 236-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_8_23
|
6. |
Герасименко Л. А. ріст і розвиток рослин сорго цукрового (Sorghum saccharatum L. Pers.) за різних строків сівби та глибини загортання насіння в умовах центрального лісостепу україни [Електронний ресурс] / Л. А. Герасименко. // Сортовивчення та охорона прав на сорти рослин. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stopnsr_2013_1_20
|
7. |
Герасименко Л. В. Свобода як основоположний принцип організації педагогічного процесу в дидактиці П. Каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 5-6. - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_5-6_10 Розкрито історичні корені виникнення принципу свободи як підірунтя педагогічного процесу, що пов'язано з гуманізацією й демократизацією шкільного життя. Розглянуто гуманістичну теорію видатного вітчизняного педагога й психолога другої половини XIX - початку XX ст. П. Каптерєва, в основу якої покладена ідея саморозвитку особистості учня у процесі навчально-виховної діяльності. Охарактеризовано принцип свободи як основоположний принцип у науковій концепції вченого, який обгрунтовує необхідність автономності школи й педагогічного процесу, свободи суб'єктів навчання, демократизації їх стосунків. Розглянуто способи реалізації принципу свободи в організації навчання: упровадження вільного компонента у зміст навчання (система факультативних занять за вибором школярів), а також фуркацій, спрямованих індивідуалізувати навчання та задовольнити інтереси й потреби учнів. Теорію вченого розглянуто в контексті гуманістичних поглядів представників прогресивної педагогіки зазначеного періоду: Я. Гуревича, С. Миропольського, М. Пирогова, В. Стоюніна, Л. Толстого, П. Юркевича.
|
8. |
Курило В. Л. Продуктивність сорго цукрового для виробництва біопалива залежно від строків сівби та глибини загортання насіння [Електронний ресурс] / В. Л. Курило, Л. А. Герасименко // Цукрові буряки. - 2012. - № 1. - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2012_1_6
|
9. |
Ганженко О. М. Вплив сортових особливостей та мінерального живлення на урожайність і вуглеводний склад цукрового сорго [Електронний ресурс] / О. М. Ганженко, Н. О. Григоренко, О. Б. Хіврич, О. О. Марчук, Л. А. Герасименко // Цукрові буряки. - 2011. - № 5. - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2011_5_5
|
10. |
Герасименко Л. В. Ідея єдності навчання й виховання у педагогічній теорії п. каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(2). - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(2)__9
|
11. |
Герасименко Л. С. Тренінгова програма з розвитку педагогічної відповідальності для викладачів іноземної мови льотних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. С. Герасименко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 38(2). - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_38(2)__40
|
12. |
Скрипніков А. М. Особливості психологічної адаптації іноземних студентів медичних закладів України [Електронний ресурс] / А. М. Скрипніков, Л. О. Герасименко, Р. І. Ісаков, Г. Л. Небесний // Світ медицини та біології. - 2013. - № 2(37). - С. 159-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2013_2(37)__71
|
13. |
Герасименко Л. О. Деякі аспекти сімейного функціонування та якості життя у пацієнтів з невротичними розладами [Електронний ресурс] / Л. О. Герасименко // Світ медицини та біології. - 2014. - № 1(43). - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2014_1(43)__7
|
14. |
Герасименко Л. В. Міжнародний досвід вирішення проблем економічної безпеки [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко, Д. О. Донченко // Митна справа. - 2013. - № Спец. вип.. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2013_Spets
|
15. |
Герасименко Л. В. Історіографічне висвітлення педагогічної діяльності П. Каптерєва до 1917 року [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_33 Запропоновано історіографічний аналіз педагогічного спадку П. Каптерєва дореволюційного періоду. Розглянуто основні напрями наукової діяльності видатного вченого: дидактика, педагогічна психологія, сімейна педагогіка, історія педагогіки. Проаналізовано маловідомі відгуки на його публічні виступи, вивчено рецензії на праці, опубліковані за життя видатного педагога, що дозволило сформувати об'єктивний погляд на його особистість та педагогічний спадок у контексті розвитку педагогіки та освітнього процесу другої половини ХІХ – початку ХХ ст.Представлен историографический анализ педагогического наследства П. Каптерева дореволюционного периода. Рассмотрены основные направления научной деятельности выдающегося ученого: дидактика, педагогическая психология, семейная педагогика, история педагогики. Проанализированы малоизвестные отзывы на его публичные выступления, изучены рецензии на работы, опубликованные при жизни выдающегося педагога, что позволило сформировать объективный взгляд на его личность и педагогическую деятельность в контексте развития педагогики и образовательного процесса второй половины ХІХ – начала ХХ в. The historiographical analysis of pedagogical legacy of P.Kapteryev of prerevolutionary period has been offered in the article. The main directions of scientific activity of the outstanding scientist: didactics, pedagogical psychology, family pedagogy, history of pedagogy have been studied. Little-known reviews of his public speeches have been analyzed, reviews of the works, published during the lifetime of the outstanding teacher have been studied, thus forming an objective view of his personality and teaching activities in the context of development of pedagogics and educational process of the second half of the XIX – beginning of the XX century.
|
16. |
Герасименко Л. А. Состояние здоровья семьи при неврастении у женщин [Електронний ресурс] / Л. А. Герасименко // Медична психологія. - 2014. - Т. 9, № 1. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2014_9_1_5
|
17. |
Жегалло Е. А. Альгобактериальный мат и его роль в отложении кремнистого компонента (кальдера вулкана Узон, Камчатка) [Електронний ресурс] / Е. А. Жегалло, Е. И. Тембрел, Г. А. Карпов, Л. М. Герасименко, В. К. Орлеанский // Альгология. - 2012. - Т. 22, № 2. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/algol_2012_22_2_7 Впервые представлен механизм формирования специфических биокремнистых пластинчатых отложений, характерных лишь для единичных гидротермальных источников. Таким источником в кальдере вулкана Узон является источник Термофильный. Пластинчатые биокремнистые осадки формируются только при сочетании трех факторов: повышенное содержание кремния в растворе (до 400 мг/л); наличие растущего альгобактериального мата и обилие газовых проколов по шлейфу стока источника непосредственно в зоне развития альгобактериального мата. Газовые проколы под альгобактериальным матом обусловливают приподнимание в виде бугров, слоев мата над потоком ручья, их обсыханию. В этих условиях слои мата функционируют как насос на испарение воды источника (принцип фитиля). В результате этого процесса происходит локальное накопление в приподнятых слоях участка мата кремневого компонента (за счет испарения воды и фоссилизации биоты) с последующим опусканием окремнелого слоя или его фрагментов на дно. Процесс может повторяться неоднократно. Обнаруженная толщина осадочных биоминеральных структур достигала около 30 см в зоне действия источника. Образовавшиеся кремнистые биоминеральные структуры предлагается называть биосилицитами.
|
18. |
Герасименко Л. О. Особливості психопатологічного стану, спрямованості особистості, сексуальної поведінки жінок з розладом адаптації [Електронний ресурс] / Л. О. Герасименко // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 3(1). - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_3(1)__14
|
19. |
Самылина О. С. Сравнительная характеристика фототрофных сообществ в минеральных озёрах Крыма (Украина) и Алтайского края (Россия) [Електронний ресурс] / О. С. Самылина, Л. М. Герасименко, Н. В. Шадрин // Альгология. - 2010. - Т. 20, № 2. - С. 192-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/algol_2010_20_2_7 Исследованы высокоминерализованные сульфатно-хлоридные озера морского и континентального происхождения в Крыму и аталассогенные карбонатные озера Алтайского края. Разнообразие сообществ, отвечающих за первичную продукцию в минеральных водоемах, можно свести к следующим типам: цианобактериальные биопленки и маты, альгобактериальные сообщества, растительно-бактериальные маты, цианобактерии, развивающиеся непосредственно под минеральным осадком, планктонные сообщества. Морфология первых трех типов универсальна и совпадает для фототрофных сообществ разнообразных минеральных озер. Отклонения от этой структуры могут возникать в зависимости от физико-химических условий среды и организма-эдификатора. В озерах Крыма обнаружены все типы сообществ, в системе водоемов алтайских Танатар - исключительно пленки и однолетние маты. Биомасса сообществ, определенная по содержанию хлорофилла a, варьировала от 10 до 600 мг хл/м<^>2 в зависимости от организмов-эдификаторов. Установлено, что видовой состав доминирующих цианобактерий в изученных озерах зависит от степени минерализации озера и присутствия беспозвоночных с пастбищным типом питания.
|
20. |
Герасименко Л. С. Історична пам’ять в Україні: сучасний стан та виклики майбутнього [Електронний ресурс] / Л. С. Герасименко // Національна та історична пам’ять. - 2011. - Вип. 1. - С. 116-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntip_2011_1_10
|
| |