Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (7)Реферативна база даних (62)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Герасименко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 156
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Герасименко Л. С. 
Організаційно-педагогічне забезпечення професійної адаптації викладачів іноземної мови в льотних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. С. Герасименко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 456-462. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Герасименко Л. В. 
Філософське підґрунтя дидактичної концепції П.Каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 41. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_41_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Герасименко Л. В. 
Компоненти змісту освіти в дидактиці П. Каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Герасименко Л. А. 
Механизмы развития супружеской дезадаптации и качество жизни при неврастении у женщин [Електронний ресурс] / Л. А. Герасименко // Медична психологія. - 2013. - Т. 8, № 3. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2013_8_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Герасименко Л. В. 
Психолого-педагогічні погляди П. Юркевича [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 8. - С. 236-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_8_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Герасименко Л. А. 
ріст і розвиток рослин сорго цукрового (Sorghum saccharatum L. Pers.) за різних строків сівби та глибини загортання насіння в умовах центрального лісостепу україни [Електронний ресурс] / Л. А. Герасименко. // Сортовивчення та охорона прав на сорти рослин. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stopnsr_2013_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 365 b    Зміст випуску     Цитування
7.

Герасименко Л. В. 
Свобода як основоположний принцип організації педагогічного процесу в дидактиці П. Каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 5-6. - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_5-6_10
Розкрито історичні корені виникнення принципу свободи як підірунтя педагогічного процесу, що пов'язано з гуманізацією й демократизацією шкільного життя. Розглянуто гуманістичну теорію видатного вітчизняного педагога й психолога другої половини XIX - початку XX ст. П. Каптерєва, в основу якої покладена ідея саморозвитку особистості учня у процесі навчально-виховної діяльності. Охарактеризовано принцип свободи як основоположний принцип у науковій концепції вченого, який обгрунтовує необхідність автономності школи й педагогічного процесу, свободи суб'єктів навчання, демократизації їх стосунків. Розглянуто способи реалізації принципу свободи в організації навчання: упровадження вільного компонента у зміст навчання (система факультативних занять за вибором школярів), а також фуркацій, спрямованих індивідуалізувати навчання та задовольнити інтереси й потреби учнів. Теорію вченого розглянуто в контексті гуманістичних поглядів представників прогресивної педагогіки зазначеного періоду: Я. Гуревича, С. Миропольського, М. Пирогова, В. Стоюніна, Л. Толстого, П. Юркевича.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.739 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Курило В. Л. 
Продуктивність сорго цукрового для виробництва біопалива залежно від строків сівби та глибини загортання насіння [Електронний ресурс] / В. Л. Курило, Л. А. Герасименко // Цукрові буряки. - 2012. - № 1. - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2012_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ганженко О. М. 
Вплив сортових особливостей та мінерального живлення на урожайність і вуглеводний склад цукрового сорго [Електронний ресурс] / О. М. Ганженко, Н. О. Григоренко, О. Б. Хіврич, О. О. Марчук, Л. А. Герасименко // Цукрові буряки. - 2011. - № 5. - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2011_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Герасименко Л. В. 
Ідея єдності навчання й виховання у педагогічній теорії п. каптерєва [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(2). - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Герасименко Л. С. 
Тренінгова програма з розвитку педагогічної відповідальності для викладачів іноземної мови льотних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. С. Герасименко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 38(2). - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_38(2)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Скрипніков А. М. 
Особливості психологічної адаптації іноземних студентів медичних закладів України [Електронний ресурс] / А. М. Скрипніков, Л. О. Герасименко, Р. І. Ісаков, Г. Л. Небесний // Світ медицини та біології. - 2013. - № 2(37). - С. 159-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2013_2(37)__71
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.384 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Герасименко Л. О. 
Деякі аспекти сімейного функціонування та якості життя у пацієнтів з невротичними розладами [Електронний ресурс] / Л. О. Герасименко // Світ медицини та біології. - 2014. - № 1(43). - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2014_1(43)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Герасименко Л. В. 
Міжнародний досвід вирішення проблем економічної безпеки [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко, Д. О. Донченко // Митна справа. - 2013. - № Спец. вип.. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2013_Spets
Попередній перегляд:   Завантажити - 44.905 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Герасименко Л. В. 
Історіографічне висвітлення педагогічної діяльності П. Каптерєва до 1917 року [Електронний ресурс] / Л. В. Герасименко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_33
Запропоновано історіографічний аналіз педагогічного спадку П. Каптерєва дореволюційного періоду. Розглянуто основні напрями наукової діяльності видатного вченого: дидактика, педагогічна психологія, сімейна педагогіка, історія педагогіки. Проаналізовано маловідомі відгуки на його публічні виступи, вивчено рецензії на праці, опубліковані за життя видатного педагога, що дозволило сформувати об'єктивний погляд на його особистість та педагогічний спадок у контексті розвитку педагогіки та освітнього процесу другої половини ХІХ – початку ХХ ст.Представлен историографический анализ педагогического наследства П. Каптерева дореволюционного периода. Рассмотрены основные направления научной деятельности выдающегося ученого: дидактика, педагогическая психология, семейная педагогика, история педагогики. Проанализированы малоизвестные отзывы на его публичные выступления, изучены рецензии на работы, опубликованные при жизни выдающегося педагога, что позволило сформировать объективный взгляд на его личность и педагогическую деятельность в контексте развития педагогики и образовательного процесса второй половины ХІХ – начала ХХ в. The historiographical analysis of pedagogical legacy of P.Kapteryev of prerevolutionary period has been offered in the article. The main directions of scientific activity of the outstanding scientist: didactics, pedagogical psychology, family pedagogy, history of pedagogy have been studied. Little-known reviews of his public speeches have been analyzed, reviews of the works, published during the lifetime of the outstanding teacher have been studied, thus forming an objective view of his personality and teaching activities in the context of development of pedagogics and educational process of the second half of the XIX – beginning of the XX century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.042 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Герасименко Л. А. 
Состояние здоровья семьи при неврастении у женщин [Електронний ресурс] / Л. А. Герасименко // Медична психологія. - 2014. - Т. 9, № 1. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2014_9_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Жегалло Е. А. 
Альгобактериальный мат и его роль в отложении кремнистого компонента (кальдера вулкана Узон, Камчатка) [Електронний ресурс] / Е. А. Жегалло, Е. И. Тембрел, Г. А. Карпов, Л. М. Герасименко, В. К. Орлеанский // Альгология. - 2012. - Т. 22, № 2. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/algol_2012_22_2_7
Впервые представлен механизм формирования специфических биокремнистых пластинчатых отложений, характерных лишь для единичных гидротермальных источников. Таким источником в кальдере вулкана Узон является источник Термофильный. Пластинчатые биокремнистые осадки формируются только при сочетании трех факторов: повышенное содержание кремния в растворе (до 400 мг/л); наличие растущего альгобактериального мата и обилие газовых проколов по шлейфу стока источника непосредственно в зоне развития альгобактериального мата. Газовые проколы под альгобактериальным матом обусловливают приподнимание в виде бугров, слоев мата над потоком ручья, их обсыханию. В этих условиях слои мата функционируют как насос на испарение воды источника (принцип фитиля). В результате этого процесса происходит локальное накопление в приподнятых слоях участка мата кремневого компонента (за счет испарения воды и фоссилизации биоты) с последующим опусканием окремнелого слоя или его фрагментов на дно. Процесс может повторяться неоднократно. Обнаруженная толщина осадочных биоминеральных структур достигала около 30 см в зоне действия источника. Образовавшиеся кремнистые биоминеральные структуры предлагается называть биосилицитами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 652.292 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Герасименко Л. О. 
Особливості психопатологічного стану, спрямованості особистості, сексуальної поведінки жінок з розладом адаптації [Електронний ресурс] / Л. О. Герасименко // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 3(1). - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_3(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.741 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Самылина О. С. 
Сравнительная характеристика фототрофных сообществ в минеральных озёрах Крыма (Украина) и Алтайского края (Россия) [Електронний ресурс] / О. С. Самылина, Л. М. Герасименко, Н. В. Шадрин // Альгология. - 2010. - Т. 20, № 2. - С. 192-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/algol_2010_20_2_7
Исследованы высокоминерализованные сульфатно-хлоридные озера морского и континентального происхождения в Крыму и аталассогенные карбонатные озера Алтайского края. Разнообразие сообществ, отвечающих за первичную продукцию в минеральных водоемах, можно свести к следующим типам: цианобактериальные биопленки и маты, альгобактериальные сообщества, растительно-бактериальные маты, цианобактерии, развивающиеся непосредственно под минеральным осадком, планктонные сообщества. Морфология первых трех типов универсальна и совпадает для фототрофных сообществ разнообразных минеральных озер. Отклонения от этой структуры могут возникать в зависимости от физико-химических условий среды и организма-эдификатора. В озерах Крыма обнаружены все типы сообществ, в системе водоемов алтайских Танатар - исключительно пленки и однолетние маты. Биомасса сообществ, определенная по содержанию хлорофилла a, варьировала от 10 до 600 мг хл/м<^>2 в зависимости от организмов-эдификаторов. Установлено, что видовой состав доминирующих цианобактерий в изученных озерах зависит от степени минерализации озера и присутствия беспозвоночных с пастбищным типом питания.
Попередній перегляд:   Завантажити - 907.56 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Герасименко Л. С. 
Історична пам’ять в Україні: сучасний стан та виклики майбутнього [Електронний ресурс] / Л. С. Герасименко // Національна та історична пам’ять. - 2011. - Вип. 1. - С. 116-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntip_2011_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.428 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського