Бачевська І. В. Про формування деяких логічних операцій як базису математичного мислення у процесі вивчення окремих тем математичного аналізу та геометрії. - C. 154-158.
Мартенчук М. Д. Критерії та рівні сформованості професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців ювелірної справи та їх характеристика. - C. 159-.
Василенко О. М. Лексико-семантичне значення категоріального апарату досліджуваної проблеми: соціальне виховання дітей-сиріт. - C. 164-170.
Демченко О. М. Модулор часу в самоорганізації індивідуальної форми позааудиторної навчальної роботи майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 171-177.
Красюкова Е. С. Деятельность благотворительных обществ в общественном призрении севастопольского градоначальства во второй половине XIX – начале XX века. - C. 178-184.
Григоренко В. Л. Роль естетико-виховного середовища у педагогізації сучасного суспільства. - C. 185-189.
Рассказова О. І. Структурування як основа визначення сутності соціальності у соціально-педагогічному аспекті. - C. 190-196.
Смірнова Я. В. Роль і місце рефлексії в діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 197- 202.
Сенько І. С. Лінгводидактичні і лінгвометодичні принципи формування словникового запасу учнів з опорою на зв’язки наступності. - C. 203-208.
Андрухів І. В. Особливості іншомовного соціокультурного навчального середовища у досвіді основної школи україни та зарубіжжя. - C. 209-214.