Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/38(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вереітіна І. А. Система вправ у структурі електронного посібника для організації процесу навчання іноземної мови у віртуальному навчальному середовищі. - C. 3-7.
  4. Касіянц С. Е. Особливості розвитку поняття "компетентності” (історичний аспект). - C. 8-13.
  5. Красніцька І. В. Конкурентоспроможності як складова професійної підготовки майбутнїх економістів. - C. 14-19.
  6. Сабатовська І. С. Модель особистості та соціальна спрямованість діяльності майбутнього фахівця. - C. 20-26.
  7. Пляченко Т. М. Мистецтвознавчі засади підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи з учнівськими оркестрами. - C. 27-34.
  8. Кудусова Э. Н. Вариативность в структуре творческого мышления. - C. 43-50.
  9. Мілютіна К. Л. Психологія зміни життєвої стратегії особистості. - C. 43-50.
  10. Савельева-Рат Е. А. Особенности ценностных ориентаций в личностно-профессиональном развитии будущих психологов. - C. 51-62.
  11. Погребняк Н. М. Педагогічний досвід в організації науково-дослідної роботи студентів у контексті Західноєвропейських освітніх систем. - C. 63-67.
  12. Полтавська Н. А. Деякі аспекти педагогічних умов щодо формування духовних цінностей старшокласників. - C. 68-73.
  13. Сапожников С. В. Методика формування екологічної вихованості майбутніх будівельників. - C. 74-79.
  14. Сєрік М. В. Громадянське виховання: теоретичний та історичний аспекти. - C. 80-84.
  15. Кузьома Т. Б. Роль педагога вищої школи в реалізації принципу науковості. - C. 85-89.
  16. Богданова О. Ю. Фразеологізми в романі O. Гончара "Собор”. - C. 90-94.
  17. Мироненко В. В. Использование аутентичных материалов для формирования интеркультурного сознания студентов неязыковых вузов. - C. 95-97.
  18. Тур Г. І. Математична культура особистості в структурі філософського та психолого-педагогічного знання. - C. 98-105.
  19. Бурназова В. В. Педагогічні умови розвитку виконавської самостійності студентів мистецьких факультетів під час інструментальної підготовки. - C. 106-111.
  20. Алімасова Д. П. Аналіз сучасного стану і проблеми навчання інформатики на управлінськіх спеціальностях ВНЗ. - C. 112-118.
  21. Коновальчук І. І. Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах. - C. 119-124.
  22. Овчинникова М. В. Принципи особистісно зорієнтованої підготовки майбутнього вчителя математики до науково-дослідницької діяльності. - C. 125-135.
  23. Халабузар О. А. Особливості функціонування логосфери ВНЗ. - C. 136-142.
  24. Кучеренко С. В. Використання повного тесту М. Люшера в індивідуальному психологічному консультуванні. - C. 143-148.
  25. Обухова В. М. Підвищення рівня лінгвістичної компетенції студентів на заняттях спецкурсу "Актуальні проблеми ономастики. - C. 149-153.
  26. Бачевська І. В. Про формування деяких логічних операцій як базису математичного мислення у процесі вивчення окремих тем математичного аналізу та геометрії. - C. 154-158.
  27. Мартенчук М. Д. Критерії та рівні сформованості професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців ювелірної справи та їх характеристика. - C. 159-.
  28. Василенко О. М. Лексико-семантичне значення категоріального апарату досліджуваної проблеми: соціальне виховання дітей-сиріт. - C. 164-170.
  29. Демченко О. М. Модулор часу в самоорганізації індивідуальної форми позааудиторної навчальної роботи майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 171-177.
  30. Красюкова Е. С. Деятельность благотворительных обществ в общественном призрении севастопольского градоначальства во второй половине XIX – начале XX века. - C. 178-184.
  31. Григоренко В. Л. Роль естетико-виховного середовища у педагогізації сучасного суспільства. - C. 185-189.
  32. Рассказова О. І. Структурування як основа визначення сутності соціальності у соціально-педагогічному аспекті. - C. 190-196.
  33. Смірнова Я. В. Роль і місце рефлексії в діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 197- 202.
  34. Сенько І. С. Лінгводидактичні і лінгвометодичні принципи формування словникового запасу учнів з опорою на зв’язки наступності. - C. 203-208.
  35. Андрухів І. В. Особливості іншомовного соціокультурного навчального середовища у досвіді основної школи україни та зарубіжжя. - C. 209-214.
  36. Чемерис І. М. Формування медіакомпетентності студентства (аналіз методичних рекамендацій). - C. 215-220.
  37. Головань Т. М. Суспільне дошкільне виховання в ялті: становлення та розвиток (іі половина ХІХ – початок ХХІ ст.). - C. 221-228.
  38. Глушак О. М. Педагогічні умови формування інформаційної культури бакалаврів з філології у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу. - C. 229-234.
  39. Ратовська С. В. Теоретичні засади впровадження освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 235-246.
  40. Герасименко Л. С. Тренінгова програма з розвитку педагогічної відповідальності для викладачів іноземної мови льотних навчальних закладів. - C. 247-251.
  41. Шацька О. П. Тести з іноземної мови для студентів немовних факультетів ВНЗ Китаю. - C. 252-257.
  42. Герасимова І. Г. Формування професійної мобільності на основі контектсного підходу. - C. 258-263.
  43. Лунячек В. Е. Деякі питання становлення спеціальності "Управління навчальним закладом". - C. 264-271.
  44. Калько О. В. Практичне значення використання принципів "золотого перетину" в роботах майбутніх дизайнерів одягу. - C. 272-275.
  45. Козубцов І. М. Парадигма переходу від навчання до формування осмислених знань методології динамічної самоосвіти. - C. 276-283.
2013
Вип. 38(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського