Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вільчковська А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Вільчковська Анастасія 
Стан музичного виховання в польських школах у 70- 80-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / Анастасія Вільчковська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 6. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.522 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вільчковська А. Е. 
Застосування музики на уроках фізичної культури (з досвіду польських загальноосвітніх шкіл) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Вільчковський Е. С. 
Януш Корчак про фізичне виховання дітей та молоді [Електронний ресурс] / Е. С. Вільчковський, А. Е. Вільчковська, В. Р. Пасічник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 13–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_5
Розкрито аспекти системи фізичного виховання, яка була застосована польським педагогом Янушем Корчаком у варшавських дитячих будинках. Показано, яку роль відводив Я. Корчак засобам фізичної культури у своїй оригінальній виховній системі з дітьми-сиротами. У педагогічній системі Я. Корчака фізичне виховання було однією з складових частин загальної системи всебічного виховання дітей та молоді. Характерною рисою цієї системи була відсутність примусу до вихованців. Одним із популярних засобів й організаційних форм фізичного виховання в будинках сиріт були рухливі та спортивні ігри. Слід констатувати, що виховна система, яку створив Я. Корчак і реалізував у багаторічній практиці в будинках сиріт, спрямована на всебічний розвиток його вихованців і в ній належне місце займали різноманітні засоби фізичної культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.272 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Вільчковський Е. С. 
Профілактика голосу у вчителів фізичного виховання [Електронний ресурс] / Е. С. Вільчковський, А. Е. Вільчковська, В. Р. Пасічник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 3. - С. 24–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_3_8
Розглянуто питання профілактики захворювань голосового апарату у вчителів фізичного виховання. Надано методичні поради щодо раціонального використання голосу на уроках фізкультури. Показано досвід польських педагогічних ВНЗ в емісії голосу в майбутніх педагогів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.636 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Вільчковська А. Е. 
Ритмічна гімнастика Еміля Далькроза (теоретичний аспект) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 40–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_14
Розглянуто систему ритмічного виховання дітей дошкільного віку та учнів шкіл, яку розробив швейцарський педагог і композитор Е. Далькроз. Ця система передбачає поєднання музики та рухової експресії у дітей у процесі занять ритмічною гімнастикою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.944 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Вільчковський Е. С. 
Шляхи відродження сучасних олімпійських ігор [Електронний ресурс] / Е. С. Вільчковський, А. Е. Вільчковська, В. Р. Пасічник, А. Дибовський, А. Чвенар // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 13–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_6
Розглянуто період відродження сучасних Олімпійських ігор. Показано їх світове значення в об'єднанні молоді різних країн нашої планети, а також роль П'єра де Кубертена - засновника сучасних Олімпіад.
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.162 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Вільчковська А. Е. 
Виникнення та становлення музичного виховання дітей та молоді у Польщі (X–XVIII століття) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Вільчковська А. Е. 
Музика як засіб мотивації для активізації учнів на заняттях фізичного виховання (з досвіду польських шкіл) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2014. - Вип. 7. - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2014_7_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.569 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вільчковська А. Е. 
Хореотерпія як метод психофізичного оздоровлення людини [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 530.082 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Вільчковська А. 
Регіональна культура в музичному вихованні учнів польських шкіл [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 11. - С. 92-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_11_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.206 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Вільчковська А. Е. 
Музика видатного польського педагога Януша Корчака в системі виховання дітей [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 23. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2013_23_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.155 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Вільчковська А. Е. 
Система музичного виховання дітей та учнівської молоді Золтана Кодая [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 24. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2014_24_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.263 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Вільчковська А. 
Музичне виховання дітей і молоді в період розділу польських земель (ХVIII − початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_4
Проаналізовано стан музичного виховання дітей і молоді в період втрати Польщею незалежності (1772 - 1918 рр.). Музичне виховання в тому історичному періоді відіграло важливу роль у формуванні патріотизму школярів і було чинником збереження національної музичної культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.7 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Вільчковська А. Е. 
Рухова активність учнів 14-16 років, які відвідують музичну школу [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.004 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Вільчковська А. Е. 
Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя музики у польських загальноосвітніх школах [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 312-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_76
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.923 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Вільчковська А. Е. 
Музичне виховання дітей та молоді у Польщі після другої світової війни (40-60-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Вільчковська А. Е. 
Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 43-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Вільчковська А. 
Ритмічна гімнастика під музику Альфреда й Марії Кнессів [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_2_13
Зазначено, що у фізичному вихованні учнів шкіл Західної Європи широко використовують педагогічні системи відомих педагогів Ж. Ж. Далькроза, К. Орфа, Р. Лабана та ін., які підтвердили свою актуальність та ефективність у розвитку психофізичних якостей дітей і молоді. На превеликий жаль, у фізичному вихованні учнів українських шкіл їх методика використовується епізодично. Також зв'являється незначна кількість публікацій, де висвітлюється цікавий і корисний досвід цих педагогів. Мета роботи - проаналізувати новаторський досвід із ритмічної гімнастики під музику німецьких педагогів А. і М. Кнессів із метою застосування його в українських дитячих садках і школах. Ритмічна гімнастика під музику А. і М. Кнессів завоювала популярність у навчальних закладах Західної Європи, Америки й Азії. Вона базується на трьох основних елементах: рух - ритм - музика. Автори також у процесі занять використовують перкусійні інструменти не лише для відтворення звуку, а й для виконання різних вправ. Ритмічну гімнастику можна використовувати в підготовчій частині, а її елементи - в основній і завершальній частинах уроків із фізичної культури. У дошкільних закладах і школах ритмічну гімнастику можна проводити повністю як заняття з фізичного виховання. Ритмічна гімнастика під музику А. і М. Кнессів спрямована на розвиток дітей у різних сферах: психічній, емоційній, фізичній. Вона формує вміння творчого підходу до виконання фізичних вправ, мотивує їх до активної діяльності на заняттях із фізичної культури. Розроблена ними ритмічна гімнастика є цікавою та корисною для учнів, вона надає змогу застосовувати різні форми рухової експресії, проявляти ініціативу та самодіяльність. Ця система спирається на інтеграцію музичного і фізичного та виховання школярів, їх природну активність, емоційність і позитивне сприймання засобів, запропонованих А. та М. Кнессами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.104 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Вільчковська А. Е. 
Айседора Дункан – життя та хореографічна діяльність [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 8. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_8_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Вільчковська А. 
Застосування музики в ігровій діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_6
Поєднання музики з руховою діяльністю людини має тисячолітню історію. Наприклад, у стародавній Греції танець уважався найкращим чинником формування гармонійної тілобудови й удосконалення рухів дітей та молоді. Однак роль музики в навчанні рухів оцінена лише в наступні історичні періоди. У сучасній літературі з теорії та методики фізичного виховання застосування музики під час проведення рухливих ігор із дітьми дошкільного віку та взаємозв'язок музичного мистецтва з фізичною культурою розкрито недостатньо. Завдання роботи - проаналізувати ефективність інтеграції застосування музики в процесі проведення рухливих ігор із дітьми дошкільного віку. Правильно підібрані рухливі ігри активно впливають на розвиток організму дошкільників. Різноманітні рухи та ігрові дії дітей під час гри при вмілому керівництві ними позитивно впливають на серцево-судину, дихальну й інші системи організму збуджують апетит і сприяють міцному сну дитини. Рухливі ігри задовольняють потребу ростучого організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду. За допомогою ігор у дошкільнят закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння й навички з основних рухів (ходьби, бігу, стрибків, рівноваги тощо). Швидка зміна обставин під час гри привчає дитину користуватися своїми рухами відповідно до тієї або іншої ситуації. Усе це позитивно впливає на вдосконалення рухових навичок. Педагогічний досвід і спеціальні наукові дослідження показують, що рухливі ігри мають значний вплив на виховання морально-вольових якостей у дошкільників. Свої дії учасники гри підпорядковують її правилам. Правила регулюють поведінку, сприяють вихованню свідомої дисципліни, привчають відповідати за конкретні вчинки, розвивають почуття товариськості. У колективних іграх у дитини формується поняття про норми громадянської поведінки, виробляються організаційні навички, виховується прагнення до перемоги, сильна воля, стійкість, витримка. Висновки: рухливі ігри під музику будуть корисними для дітей лише тоді, коли розвиток сюжету гри, її характер та рухи учасників відповідають змісту й характеру музики та засобам її вираження. Для кожної гри важливо знайти відповідний музичний супровід. Не можна довільно змінювати темп музики, підганяючи його під рухи дітей тощо. Це порушує характер музики, негативно впливає на її правильне сприйняття дітьми дошкільного віку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.634 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського