Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2014/116<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Апрєлєва І. В. Галицькі педагоги про значення реалізації ідеї народності у виховному процесі дошкільних закладів Східної Галичини (20-30 рр. XX ст.). - C. 5-9.
  4. Баланюк В. С. Мовне середовище та мовна особистість: соціокультурні фактори підготовки майбутнього вчителя. - C. 10-17.
  5. Божко Н. М. Этническая идентичность и особенности национально-культурной специфики выходцев из ближневосточных страх. - C. 18-25.
  6. Бояринцев О. Психолого-педагогічні передумови патріотичного виховання учнівської молоді в контексті взаємодії школи і громадських організацій. - C. 26-33.
  7. Вікторова Л. В. Педагогічна складова забеспечення якості іншомовної освіти. - C. 34-42.
  8. Вільчковська А. Е. Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках ХХ століття. - C. 43-52.
  9. Вус В. І. Теоретико-методологічні засади дослідження особистісного розвитку дитини в контексті духовно-релігійного виховання. - C. 53-58.
  10. Городиська В. В. Театральне мистецтво Західної України та його вплив не естетичне виховання учнів (др. пол. XIX - поч. XX ст.). - C. 58-64.
  11. Грицюк О. А. Форми та методи активізації самостійної роботи студентів у процесі вивчення методики музичного виховання. - C. 64-71.
  12. Дзогій Т. С. Застосування комплексу позатренувальних засобів стимуляційної спрямованості кваліфікованими веслувальниками. - C. 72-79.
  13. Дудоладова А. В. Особливості методики та практики викладання другої інземної мови у ВНЗ. - C. 79-84.
  14. Єфімова В. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничичих дисциплін до використання здоров’язбережених технологій. - C. 85-91.
  15. Жолобов О. В. Мотиваційна складова як важливий елемент компетентності сучасних фахівців. - C. 91-96.
  16. Князєва І. О. Етапи адаптації студентів-іноземців у вищому технічному навчальному закладі. - C. 96-101.
  17. Ковалькова Т. О. Динаміка рівнів готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі. - C. 102-107.
  18. Кобрій О. М. Особливості реформування змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ радянкького періоду. - C. 107-115.
  19. Козир А. В. Специфічні особливості мистецької школи у музично-педагогічному вимірі. - C. 116-122.
  20. Колодько Т. М. Технології підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої професійної діяльності. - C. 122-129.
  21. Кондрашов М. М. Подієво-ситуаційний підхід до формування професійної позиції майбутніх учителів у поцесі фахової підготовки. - C. 129-135.
  22. Кузик М. М. Досвід австрійських педагогів щодо формування духовних цінностей у дітей дошкільного віку. - C. 136-141.
  23. Куліш Л. А. Технології створення навчального інтернет-ресурсу при вивченні дисципліни інформатичного циклу. - C. 141-147.
  24. Лубянова О. В. Професіограма фахівця з інформаційних технологій. - C. 148-154.
  25. Мадзігон В. В. Підприємець як визначальна особистість у бізнесі в ринковій економіці. - C. 154-163.
  26. Махінов В. М. Формування іншомовноїкомунікативної компетентності при вивченні іноземних мов як основи комунікативної культури студента. - C. 163-169.
  27. Нізовцев А. В. Формуввання технологічної компетентності інженерів у професійній підготовці. - C. 170-179.
  28. Опанасенко Н. І. Використання технології особистісно орієнтованого навчання у підготовці майбутнього вчителя першого ступеня. - C. 180-186.
  29. Отрох Н. В. Інноваційні технології у викладанні курсу "Історія України” у вищих навчальних закладах. - C. 186-192.
  30. Пантюк Т. І. Взаємодія сім’ї та дошкільного закладу як чинник підготовки дитини до школи. - C. 192-197.
  31. Редчук Р. О. Формування готовності майбутніх фахівців у сфері соціальних комунікацій (термінологічна база). - C. 198-204.
  32. Салань Н. В. Актуальні проблеми підготовки сучасного вчителя фізико-математичних дисциплін. - C. 204-209.
  33. Сафаров Н. Ю. Единый подход в обучении курса общей физики как системы. - C. 209-218.
  34. Сидорчук Л. А. Концетуальні підходи до формування ергономічної компетентності майбутнього вчителя технологій. - C. 218-227.
  35. Хлопов А. М. Інноваційні технології у підготовці майбутніх фахівців професійної освіти у процесі навчання за кредитно-трансферною системою. - C. 227-231.
  36. Федоришин В. І. Рефлексивне оцінювання педагогічних ситуацій майбутніми вчителями музики. - C. 231-238.
  37. Шапаренко Х. А. Сучасні підходи до трудового виховання дітей дошкільного віку. - C. 238-243.
  38. Шульга М. П., Закопайло С. А. Методика відбору бігунів з перешкодами на різних етапах підготовки. - C. 243-251.
  39. Яшанов М. С. Організація представлення змісту інформатичних дисциплін в електронних освітніх ресурсах. - C. 252-258.
  40. Черкасов О. В. Напрями офіційно-державного підходу до вивчення первісної історії Криму у вітчизняній історіографії 30-Х – першої половини 80-Х рр. ХХ ст.. - C. 259-263.
2014
Вип. 116
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського